Dromen over een feest en een verloren jas

Gestart door Demphia, maart 28, 2020, 07:36:42 AM

Demphia

Wat ik me er nog van herinner is dat ik door de jonge versie van mijn partner het hof wordt gemaakt op een soort feest. Hij is daar met een hele hoop mensen (vrienden? Het lijkt iets maffia achtigs te hebben) die allemaal in het zwart/wit gekleed zijn.

Later lijken we in een bar te zijn. Dezelfde mensen die er eerst bij waren zijn er ook en zitten aan een tafel terwijl mijn partner en ik eerst aan de bar staan. We lopen een paar keer over en weer naar alle uithoeken van de bar en het lijkt erop dat die bar van ons, of iig van mijn partner, is. We lopen regelmatig achter de bar, nemen ons eigen drinken,  ... Het voelt nog steeds heel 'maffia-achtig' aan. (Wij hebben het hier voor het zeggen)

Het laatste wat ik me herinner is dat ik op zoek ben naar mijn partner zijn jas, zijn jas die hij ook echt heeft, maar kan die, en na een tijdje mijn partner, nergens vinden waar ik ook zoek.
Na een tijdje geef ik mijn zoektocht naar de jas op en begin mijn partner te zoeken (om hem te vragen waar zijn jas is) en 'vindt hem uiteindelijk buiten in een verdorde wei (geen idee hoe we daar zijn terechtgekomen) waar hij komt aangelopen als zijn (hele) oude zelf (met een opgezwollen gezicht) en een beige jas die ik nog nooit heb gezien en die hij ook nooit zou dragen.

Ik word wakker nadat ik hem nog net heb kunnen vragen waar zijn jas is...

Anja

Beste Demphia,

Als ik dit zo eens lees, bekruipt mij het gevoel dat jij en/of je partner met hele bazige mensen te maken hebben (gehad). Die mensen kunnen heel link worden als zij hun zin niet krijgen. Zij hebben een zeer star wereldbeeld (zwart-wit). Wie niet voor mij is, is tegen mij.
Het lijkt wel of die mensen kwaad zijn omdat ze geen vat op jou en/of je partner hebben. Ik heb het idee dat ze hem en/of jou op een zeer vervelende manier zijn afgevallen, omdat hem onpartijdigheid verweten wordt. Beige (jas) staat namelijk voor neutraliteit/onpartijdigheid. Zijn bescherming (jas) is afgenomen.
Jullie voelen je verdord (gebrek aan emotionele voeding en contact).

Maar zie die bar die (schijnbaar) van jullie is! Jullie nemen het leven weer in eigen hand! Na deze emotionele malaise laten jullie zien dat jullie doen waar jullie voor staan, ondanks hun karakter.

Uiteindelijk zullen jullie hier beiden sterker uit komen.

Heel veel sterkte,

Anja

Demphia

Hey Anja,

Dank je wel voor je uitleg.

Ik weet alleen niet zo goed waar deze droom uitdrukking aan zou kunnen geven.
Mijn partner en ik hebben al heel wat ups en downs gehad in onze realatie en zijn daar idd altijd sterker uitgekomen.
De rest kan ik jammer genoeg (nog) niet plaatsen.

Groetjes,
Demphia

Anja

Beste Demphia,

Jij weer bedankt voor jouw reactie!

Naar mijn idee gaat deze droom over menselijke invloeden van buitenaf, die niet leuk zijn maar waar jullie samen boven gaan staan.
Het kan zijn dat dit in de toekomst staat te gebeuren. Neem het in ieder geval mee, je kunt dit ook als een mogelijke waarschuwing zien. Weet dat jullie er heus wel komen.

Liefs,

Anja