Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Wat wilt dit zeggen

Gestart door Demphia, maart 11, 2020, 20:29:15 PM

Demphia

Ik weet vaak niet meer wat ik heb gedroomd, maar ik weet uit ervaring wel dat als ik me mijn droom Wel herinner het vaak een boodschap is...

Alleen van deze droom weet ik niet goed wat ik ermee moet, welke boodschap het zou kunnen zijn en hetgeen ik op internet vind sluit niet aan bij mijn gevoel ofzo...

Iemand die me hier mee kan helpen?

Wat ik me nog van mijn droom herinner:

Ik ben met mijn jongste zoon iets met eten aan het doen. (Het lijkt een soort winkel, buffet-achtig iets)
Mijn handen zijn vol en ik herinner me dat ik flessen drinken (oa sterke drank (?) en water) vast heb. We lopen in een bos (tussen de bomen en struiken ?) en opeens duikt/zit mijn zoontje onder een struik waar hij niet meer onder uit wilt.
Ik zet de flessen die ik vast heb op de grond en vraag aan een jongetje dat daar ook is of hij mijn flessen in het oog wilt houden zodat ik mijn zoontje onder die struik vandaan kan halen.
Dit duurt even en als ik me omdraai is het jongetje weg. Net als mijn flessen sterke drank (?).

Het volgende dat ik me nog herinner is dat ik bij de ouders van dat jongetje sta.
De papa is hun auto aan het inladen, de mama staat iets verderop naast een vakantiehuisje (?) en ik zeg tegen de papa 'ik ga heel eerlijk zijn ...'. De rest van de zin weet ik niet meer.

En het laatste dat ik nog herinner voor ik wakker werd, is dat ik naar mijn rechterarm kijk omdat ik daar precies gestoken was door iets. Het beest dat me gestoken heeft kan ik niet goed zien, maar lijkt op een (groen kruipend?) insect en er steken 3 angels uit de plaats waar ik ben gestoken, in een soort driehoek. De buitenste staan wat naar opzij en de middelste is/lijkt groter.

Carla

Ik schrijf zomaar wat associaties op. Het kan best zijn dat mijn associaties jou helemaal niets zeggen, want dromen zijn heel persoonlijk.

Iets met eten, dat is heel basic, want zonder eten kunnen we niet.
Hetzelfde geld voor water. Glazen flessen > zo helder als glas > overduidelijk.
Zou jij je zoontje iets duidelijk willen maken wat hij liever niet wil horen?
Of is er iets met/over jouw zoontje wat jij liever niet wilt weten?
Misschien is er iets in je dagelijks leven waarover je eerlijk moet zijn? Dat je je herinnert dat je zegt  'ik ga heel eerlijk zijn ...' is natuurlijk ook niet voor niets  :)

Het insect zegt mij niets..

Anja

Wat dat steekbeest betreft krijg ik de indruk van een sprinkhaan. Ervaar jij dat bij benadering ook Demphia? Een driehoek staat voor het geestelijke.

Verder kan ik mij in de uitleg van Carla vinden.

Demphia

Hey Anja en Carla,

Dank jullie wel voor jullie reacties.

@Anja Een sprinkhaan zou wel eens kunnen kloppen. Heb de betekenis ervan opgezocht en die komt aardig in de buurt vooral omdat hij gekoppeld lijkt te zijn aan die angels in een driehoek wat staat voor het geestelijke.

@Carla Ik moet idd iets gaan 'opbiechten ', eerlijk zijn over iets in mijn leven.
Het heeft niet direct iets met mijn zoontje te maken, maar ook weer wel en als ik kijk naar de uitleg van Anja is het voor mij nu overduidelijk waar het over gaat.

Interessant dat dat dan zo tot uiting komt in mijn dromen.

Dank jullie wel!

Carla

Citaat van: Demphia op maart 14, 2020, 08:45:46 AM
...
Interessant dat dat dan zo tot uiting komt in mijn dromen.

Ja, mooi is dat hè  :)

Anja

Ik wens je alle goeds Demphia!