Een dag van spirituele signalen

Gestart door Anja, februari 08, 2020, 23:47:27 PM

Anja

Het begon er vanmiddag al mee, dat ik om exact 14.14 op mijn telefoon keek!

Vervolgens kocht ik een boek van 4, 95 wat niks bijzonder is maar dan betaal ik met tien euro en krijg ik 5 euo en ook 5 eurocent terug! Het getal 14 kun je ook samenvoegen en dan wordt het een 5.

Voor mij is het zo ver duidelijk, dat ik op niveau 5 functioneer maar waar dat niveau dan moet zijn weet ik even nog niet. Toch wilde ik dit even met jullie delen.



Groetjes van Anja

Anja

En voor ik het wist, keek ik vandaag weer om 14.00 uur op de klok! :)

Anja

En vandaag heb ik weer eens een dag van die spirituele signalen!

Het begon er al mee dat ik vannacht exact om 04.00 uur wakker werd. Vrij snel daarna sliep ik weer in.
Toen ik een paar uur later opstond, trok ik de tarotkaart De Keizer (4!) uit het deck. Weer enige tijd later keek ik om 13.13 op de klok! Deze twee getallen zijn te reduceren tot 4!

Op de een of andere manier krijg ik weer het gevoel dat dit aan mijn dromen gelinkt is, waarover ik eerder schreef. Ik krijg namelijk weer het gevoel van niet bang zijn!



Carla

De 5 is het cijfer van het pentagram van de magiër. De 5 is staat voor geestelijke vrijheid, het je vrij maken. En de 4 wijst er op dat je moet doen wat nodig is. Ik zou zeggen: de tijd is rijp.

Anja

Wow Carla,

Straf dat je dit nu zo schrijft want vanmorgen stond ik zo ongeveer met hetzelfde gevoel op! Zo ik het voel(de). Vanaf nu eerst de balans opmaken: wat wil ik nog, wat is voor mij het allerbelangrijkste in het leven?
Hier als het ware een profiel van maken en van daaruit weer 'vertrekken'. Zo hoe ik het nu voel, is dit vrijmaken, ook vrijmaken van het verleden waar ik dus al eerder over droomde. Krijg ik meteen het beeld van De Dood. Alleen het noodzakelijke behouden.

Geestelijk ben ik hier vandaag al mee bezig geweest, nu nog even op papier zetten! Klinkt heel gek, ik weet het maar als je het voor ogen ziet krijg je dingen vaak meer helder. Mijn gevoel schiet nu even alle kanten op. Ik moet dus eerst kaderen. Zonder zielig te zijn: het valt niet mee maar ik voel ook het gaat me lukken!

Thanks Carla!

Carla

Soms heb je dat, een ijkpunt. Een moment van de balans opmaken. Sommige mensen willen daar niet aan, of denken dat ze er geen tijd voor hebben. Ik denk dat dat de mensen zijn die later hun leven overpeinzen en van heel veel spijt hebben, of bittere gevoelens hebben, of verdriet. Het is goed om wel gehoor te geven aan die momenten die het leven je presenteert, zoals nu bij jou, de cijfers op de klok, je dromen en gedachten, de kaarten die je trekt.. Het is mooi dat je er voor open staat. En dat opschrijven, dat herken ik ook! Ik heb wat afgeschreven in m'n leven  ;D

Anja

Wow Carla!

Ten eerste mijn dank voor je hart onder de riem! Ik zal zeker gehoor geven aan de momenten die het leven mij presenteert. Ten tweede denk ik dat je de spijker keihard op zijn kop slaat met wat je zegt over mensen die hun leven later overpeinzen en van veel spijt hebben!!
Het is geen grap: ik keek gisteren wéér precies om 13.00 uur op de klok! Een overduidelijke presentatie dus.

Ik word nu toch wel nieuwsgierig naar jouw teksten als jij zoveel geschreven hebt ;D

Carla

Die teksten zijn er niet meer, de laatste jaren gaat het -ondanks heel wat tegenslag- toch goed. Ik heb een schifting gemaakt van foto's en teksten die ik mijn nageslacht wel wil nalaten en de rest is weg. Niet alle verdriet en wanhoop en twijfels enzo, dat heeft z'n functie gehad, ik had er zelf ook geen behoefte meer aan  :)

Anja

Ik snap het Carla!

Ik stel wel dat ik nieuwsgierig ben naar jouw teksten maar als jij ze niet (openbaar) wilt tonen dan is dat je goed recht hoor! Daar is iedereen vrij in!
Je leest me wel weer als er zich nieuwe ontwikkelingen voor doen

Anja

En ja hoor! Zowel vandaag als gisteren keek ik exact om 14.00 uur op mijn telefoon!

Zo hoe ik het nu sterk voelde: het zal gaan zoals het moet gaan maar ook aparte (zelfs ingenieuze?) oplossingen! Geduld is hier geboden :P

Carla


Anja


Anja

Voor de verandering had ik op zowel mijn privé als Facebook account 14 berichten!!  ;D

Carla


Anja

Dit betekent veel meer dan ik zelfs in mijn stoutste dromen kan vermoeden, misschien zelfs nog niet mag vermoeden! Ik word me daar toch benieuwd!!