Wachten op resultaten onderzoeken moeder

Gestart door Jacky85, februari 07, 2020, 08:55:39 AM

Jacky85

Beste allen,

momenteel maakt onze familie erg bange dagen mee. Bij mijn moeder werd een gezwel ontdekt in de longen, op de scan werd ook iets vastgesteld op de lever.
Gisteren werd een biopsie genomen van het gezwel in de long. Het zal nog enkele dagen duren vooraleer we resultaat weten.
Ondertussen leg ik dagelijks de Lenormandkaarten maar ik geraak er weinig wijs aan uit, ik doe dit nog niet zo heel lang dus ik vind het soms moeilijk om er inzicht in te krijgen.
Wat vaak de uitkomst is zijn de vissen. Ook de brief, de maan, de ster en de tuin komen er vaak in uit.
Kunnen jullie me wat meer inzicht geven alsjeblieft?

Anja

 :'( :o

Wát een heftig verhaal Jacky! Ik hoop dat jij en je familie zo snel mogelijk te weten komen hoe het precies met je moeder gesteld is!
Ik vind het helaas wat moeilijk om een oordeel te geven over de kaarten die jij tot nu toe het vaakst hebt getrokken. Hierin lijken namelijk meer jouw angsten te weerspiegelen dat de ziekte van je moeder. Ik denk dat het raadzaam is om in alle rust een grote legging te doen met een wat algemenere vraag hoe het in de toekomst met je moeder zal gaan. Doe dit op een moment dat je rustig bent.


Heel veel sterkte,

Anja