Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De pil halen

Gestart door Anja, februari 02, 2020, 21:11:40 PM

Anja

Ik droom vannacht dat ik voor een apotheek sta om de pil te halen. Het is op een onbekende plek maar ik voelde wel dat ik daar op vakantie was.

Groetjes van Anja

Carla

Een pil is (in dit geval denk ik dat je bedoelt) een anti-conceptiemiddel. Het houdt dus iets tegen een geboorte, of 'iets nieuws'. Is dit in verband te brengen met je andere dromen?

Anja

In deze droom lijk ik in eerste instantie een geboorte tegen te houden, het was inderdaad de anti-conceptie pil. Ik ben op vakantie, dus relaxed dus ik lijk daar in deze droom nog niet mee te zitten. Waarom niet dat weet ik niet, ik geloof dat het me nog niet zoveel uitmaakt dat die geboorte en/of het nieuwe nog niet komt. Maar......wat ik hier nog niet eerder meldde.......

Ongeveer twee nachten later droom ik dat ik daadwerkelijk de anti conceptie pil slik en......dan alle pillen achter elkaar!! :o Ik zie glashelder hoe ik alle pillen strip voor strip naar binnen werk! En dan word ik me toch misselijk!!!! Niet normaal meer en terwijl die misselijkheid op het toppunt is word ik wakker!!

Die misselijkheid duidt er voor mij op dat ik iets niet meer kan houwen om het zo maar eens te zeggen!
Dit geeft mij het gevoel dat ik er echt niet onderuit kom om het oude los te laten. Dat loslaten zal misschien nog wel een pijnlijk proces worden.
Dit loslaten dient te gebeuren om ruimte te maken voor het nieuwe en in dit opzicht breng ik dit in verband met mijn laatste twee dromen die ik heb geplaatst. De dromen van de tijger en de slang, de eigenschappen van deze dieren zullen als het ware aangewakkerd worden zodat het nieuwe kan ontstaan! Het voelt heel heftig maar op een merkwaardige manier toch goed voor mij!

DANK JE voor je inbreng 8) 8)

Anja

Nog even dit:

In mijn jaarlegging met tarotkaarten ligt De Toren op de plaats van het ACHTSTE huis! Het huis van de dieptepsychologie. Mijn gevoel: mijn dromen van afgelopen nachten hebben hiermee te maken! Het lijkt een soort voorbereiding te zijn.

Carla

Wat een prachtige dromen droom jij!

Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft, heb er niets aan toe te voegen. Dromen hebben altijd te maken met het verwerken en duidelijk maken van (ook onbewuste) zaken, ze kunnen je helpen je bepaalde dingen bewust te worden. In die zin klopt die voorbereiding wel!  ;D

Anja

8)Zodra er nieuws is lees je het!