Auteur Topic: De toren en koning van zwaarden  (gelezen 402 keer)

Diana88

• Nieuw lid
  • *
De toren en koning van zwaarden
« Gepost op: januari 22, 2020, 15:33:22 pm »
Ik ben nieuw op de forum.

Op een dag heb ik een vraag gesteld wie me gaat ophalen wanneer ik dood ga. Ik kreeg de toren. Ik heb die kaart verduidelijkt en de koning van zwaarden was gevallen.
Wat me opvalt is dat de 9 van pentacles er ook is. Ik ben vrijgezel. Betekent dat dat ik jong doodga?
Alvast bedankt voor de reacties. Misschien ga ik straks foto maken

Anja

• Volledig lid
Re: De toren en koning van zwaarden
« Reactie #1 Gepost op: januari 22, 2020, 18:29:39 pm »
De Toren: je lijkt juist dood te gaan als je je opgesloten c.q verwaarloosde kantje niet bevrijdt! Vooral Zwaarden Koning zegt mij dat je je niet meer moet laten leiden door angst en onzekerheid! Hou op om jezelf te beperken, ik vraag me alleen nog af waarom en waarmee?

Nu lijk iets met een ander niet te kunnen delen, ben je daarom nog vrijgezel?

Liefs,

Anja

Diana88

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2020, 18:58:19 pm »
Die kaarten zijn gevallen toen ik een legging heb gedaan over mijn dood. En aangezien 9 van pentacles is gevallen.. Ik ga binnenkort dood. Want 9 van pentacles is een vrijgezellen vrouw. Ik ben vrijgezel. Klopt mijn vermoeden? Denk dat koning van zwaarden aartsengel michael is

Anja

• Volledig lid
« Reactie #3 Gepost op: januari 23, 2020, 20:46:21 pm »
Een vrijgezelle maar ook eenzame vrouw. Niet zelden heeft ze iets bereikt wat ze met niemand kan delen. Rijk maar eenzaam.

Waarom ben je er zo stellig van overtuigd dat je dood gaat?

nickel

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: februari 20, 2020, 22:33:31 pm »
Niet om het een of ander maar veel hoogbejaarde weduwen zijn ook vrijgezel. Bovendien betekent Pentakels/ Munten 9 niet per definitie een vrijgezelle vrouw (eerste keer dat ik dat les trouwens) maar vooral een zelfstandige hardwerkende vrouw, die (emotioneel) onafhankelijk is van haar man.
Wat niet persé een s;echte zaak hoeft et zijn//

Anja

• Volledig lid
« Reactie #5 Gepost op: februari 20, 2020, 23:06:05 pm »
Pentakels 9: een vrouw die liefdevol en betrouwbaar voor haar partner is maar niet extatisch. Wat ook niet perse een slechte zaak hoeft te zijn.
Zelfstandigheid c.q onafhankelijkheid vind ik vaak juist goed, mits er niet al te veel gevoelens van eenzaamheid bij komen.