Het geheim vd hogepriesteres (werk)

Gestart door Bergje84, januari 11, 2020, 10:55:16 AM

Bergje84

Ivm mijn huidige werkloosheid legde ik mijn kaarten om wat duiding te krijgen over wat id toekomst zou volgen. Graag had ik dan ook wat duiding gekregen daarover.

Ik deed het geheim vd hogepriesteres

4.  3.  5
    1+2
6.  9.  7
     8

1. De ster
2. De keizerin
3. De dwaas
4. Matigheid
5. De hogepriester
6. De maan
7. De geliefden
8. De dood
9. De wereld

1+2: de hoofdimpulsen die elkaar kunnen versterken of hinderen
3. De huidige, voornaamste invloed
4. De kracht die aan invloed wint
5. De invloed die tanende is
6. Wat reeds werkzaam is, maar nog nt zichtbaar is
7. Wat in het licht is. Kracht die al zichtbaar is
8. Waarheen de reis gaat. Wat als volgende komt
9. Hij openbaart de diepere beweegredenen achter het thema vd vraag, het waarom en het hoezo vd ontwikkeling

Duiding
1. De 1ste impuls
2. De thematiek die eromheen speelt
5. 3. 4: duid dan de invloeden in deze volgorde
7. Bewuste houding
6. Onbewuste houding, innerlijke drijfveer. Sterker dan 7
8. Het vooruitzicht
4. De toekomstperspectieven
6. Nog onbewust, maar wel dagen
8. Verdere vooruitzichten
9. Diepere betekenis

Anja

Gek genoeg valt mij meteen De Dwaas op!! De huidige invloed is een totaal nieuw begin! Ik krijg sterk het gevoel dat dit niet alleen met werk te maken heeft maar op zelfs veel meer gebieden van je leven! Er komt een periode van Goed Luisteren Naar Jezelf aan!
Het wordt ook tijd om je dromen te verwezenlijken! Wat wil je nu werkelijk, ook qua werk! Ga voor nu alleen af op hetgeen je werkelijk wilt, de praktische kant komt later aan bod!

Positie 1 en 2 geven mij het gevoel dat het raadzaam is om van een van je passies je werk te maken.

Positie 5: je zult nu nog hulp kunnen krijgen maar op den duur zul je het zelf moeten doen!

Positie 4: ik sluit niet uit dat er iemand op je pad komt die jou de beroepsmatige weg wijst!

De Maan: onbewuste drijfveren zullen bij je naar boven komen. Het gaat om een kantje van jezelf wat je zeer lange tijd niet hebt aangeraakt. Kun jij van nature nogal extreem zijn, dat het wat moeilijk voor je is om tussenwegen te vinden en je daardoor misschien ook pech hebt (gehad) op het werkvlak?

De Geliefden: toch lijkt mij dat je inlevingsvermogen in anderen best groot is. Hier kun je ook op het professionele vlak iets mee gaan doen.

De Dood: een totale verandering van geest en leefstijl.

De Wereld: leer meer om je heen kijken, leef niet teveel in je eigen wereldje. Je kunt nu nog om hulp vragen. Reizen naar verre landen??? Krijg jij bekendheid??


Groetjes van Anja

Bergje84

#2
Er zit idd een heel nieuw begin aan te komen. Met een soort werk dat ik nog nooit eerder deed.
Ik krijg 1st een opleiding.
Ik heb er al ns eerder gewerkt, maar in een andere functie.
Ik zou mezelf nt als extreem beschouwen. Pech zou ik het mss nt noemen. Maar nog nt veel langdurige contracten gehad.
Naar verre landen ga ik nt reizen. En ik zie me ook nt bekend worden. Maar het is wel job waatbij ik meer naar de voorgrond treedt.
Veel tripjes kan wel.

Anja

Ik ben heel benieuwd Bregje! Hou me op de hoogte!


Groetjes van Anja

Bergje84

Helaas is de nieuwe werkopdracht al weer tot een einde gekomen.
De combi van niet snel genoeg en niet sociaal en stress hebben geleid tot een vroegtijdig einde vh contract.

Anja

Wat vervelend voor je Brechje :(

Kunnen ze je niet die functie geven die je eerst had? Van wat ik tot nu toe van je heb gelezen, lijkt het mij dat je weleens in je eigen wereldje kunt zitten maar desalniettemin toch mensen en situaties snel aanvoelt. Ik zeg niet dat het mijn mening is maar kan het zijn dat ze je (te)introvert vinden voor die functie? Tevens heb ik toch ook het idee dat e.e.a niet helemaal eerlijk is gegaan maar helaas.

Een hele nieuwe start is hier geboden! Dat jij nog niet (veel) langdurige contracten hebt gehad ligt niet (alleen) aan jou maar is hoofdzakelijk een maatschappelijk probleem.

Bergje84

Te introvert klopt helemaal. En nt eerlijk aanvoelen ook, omdat er geen sprake was van samenwerking. Ze sprak van zogezegd 3 weken opleiding, maar eig kwam het neer op 2x tonen en dan moest ik het kennen. En dat lukte mij helaas niet. De vorige functie kan helaas niet. Want die was tijdelijk, omdat de winkel sloot. Maar het is idd frustrerend. En idd een maatschappelijk probleem omdat een stil iemand als onvriendelijk wordt beschouwd. Em alles met zo min mogelijk personeel gebeurd. En dus snel moet gaan. En ik ben helaas niet snel. En het soort job dat ik dan zou willen doen, moet je 2st 5 jaar werkloos voor zijn. Das ook geen optie.

Anja

Bregje,

Als jij voor een functie drie weken opleiding moet volgen, kan zij niet in zo'n korte tijd van je eisen dat je ter zake kundig bent! Ik wed dat daar wel meer mensen op afgeknapt zijn. Want heus, jij bent niet de enige die niet snel is en misschien ook niet tegen een snel werktempo kan.

In een winkel staan is eigenlijk een soort van toneelspel. Hoofd omhoog en wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!! Ongeacht wat jij (privé) meemaakt. En ik denk Bregje (zeg het me alsjeblieft als ik het mis heb 8)), dat jij slecht tegen die gemaaktheid kan en misschien kun je wel slecht tegen gemaaktheid in zijn algemeenheid. Ik weet natuurlijk niet in wat voor een winkels je allemaal hebt gestaan maar............het is denk ik verstandig om en ander soort winkel te zoeken of-maar daar hebben we al over geschreven-een hele andere richting qua werk op te gaan. Eerlijk gezegd denk ik dat dat laatste de beste optie is.

Weliswaar ben jij stil maar wel open-minded. Dat is een hele goede eigenschap wat je in veel beroepsrichtingen kunt gebruiken. Maar in een winkel moet je helaas wat gemaakter zijn. Heel erg jammer dat een werkgever dit nooit eens in alle eerlijkheid tegen je heeft gezegd.

Beste Bregje, ga op zelfonderzoek uit en je zult jezelf nog verbazen! Ik heb wel een beetje een beeld van je maar ik verklap niks :) Ga eerst zelf op onderzoek uit!

Sterkte,

Anja

Bergje84

Idd die gemaaktheid is niks voor mij.

Anja

Geen beroep dus waar snelheid en/of gemaaktheid een vereiste is. Misschien is een reformwinkel wat voor je? Of...misschien werken in een klein restaurantje waar in hoofdzaak biologische producten geserveerd worden en waar kwaliteit boven snelheid wordt verkozen?