Auteur Topic: Het geheim vd hogepriesteres (werk)  (gelezen 208 keer)

Bergje84

• Nieuw lid
  • *
Het geheim vd hogepriesteres (werk)
« Gepost op: januari 11, 2020, 10:55:16 am »
Ivm mijn huidige werkloosheid legde ik mijn kaarten om wat duiding te krijgen over wat id toekomst zou volgen. Graag had ik dan ook wat duiding gekregen daarover.

Ik deed het geheim vd hogepriesteres

4.  3.  5
    1+2
6.  9.  7
     8

1. De ster
2. De keizerin
3. De dwaas
4. Matigheid
5. De hogepriester
6. De maan
7. De geliefden
8. De dood
9. De wereld

1+2: de hoofdimpulsen die elkaar kunnen versterken of hinderen
3. De huidige, voornaamste invloed
4. De kracht die aan invloed wint
5. De invloed die tanende is
6. Wat reeds werkzaam is, maar nog nt zichtbaar is
7. Wat in het licht is. Kracht die al zichtbaar is
8. Waarheen de reis gaat. Wat als volgende komt
9. Hij openbaart de diepere beweegredenen achter het thema vd vraag, het waarom en het hoezo vd ontwikkeling

Duiding
1. De 1ste impuls
2. De thematiek die eromheen speelt
5. 3. 4: duid dan de invloeden in deze volgorde
7. Bewuste houding
6. Onbewuste houding, innerlijke drijfveer. Sterker dan 7
8. Het vooruitzicht
4. De toekomstperspectieven
6. Nog onbewust, maar wel dagen
8. Verdere vooruitzichten
9. Diepere betekenis

Anja

• Junior lid
  • **
Re: Het geheim vd hogepriesteres (werk)
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2020, 20:41:18 pm »
Gek genoeg valt mij meteen De Dwaas op!! De huidige invloed is een totaal nieuw begin! Ik krijg sterk het gevoel dat dit niet alleen met werk te maken heeft maar op zelfs veel meer gebieden van je leven! Er komt een periode van Goed Luisteren Naar Jezelf aan!
Het wordt ook tijd om je dromen te verwezenlijken! Wat wil je nu werkelijk, ook qua werk! Ga voor nu alleen af op hetgeen je werkelijk wilt, de praktische kant komt later aan bod!

Positie 1 en 2 geven mij het gevoel dat het raadzaam is om van een van je passies je werk te maken.

Positie 5: je zult nu nog hulp kunnen krijgen maar op den duur zul je het zelf moeten doen!

Positie 4: ik sluit niet uit dat er iemand op je pad komt die jou de beroepsmatige weg wijst!

De Maan: onbewuste drijfveren zullen bij je naar boven komen. Het gaat om een kantje van jezelf wat je zeer lange tijd niet hebt aangeraakt. Kun jij van nature nogal extreem zijn, dat het wat moeilijk voor je is om tussenwegen te vinden en je daardoor misschien ook pech hebt (gehad) op het werkvlak?

De Geliefden: toch lijkt mij dat je inlevingsvermogen in anderen best groot is. Hier kun je ook op het professionele vlak iets mee gaan doen.

De Dood: een totale verandering van geest en leefstijl.

De Wereld: leer meer om je heen kijken, leef niet teveel in je eigen wereldje. Je kunt nu nog om hulp vragen. Reizen naar verre landen??? Krijg jij bekendheid??

Groetjes van Anja

Bergje84

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2020, 12:39:36 pm »
Er zit idd een heel nieuw begin aan te komen. Met een soort werk dat ik nog nooit eerder deed.
Ik krijg 1st een opleiding.
Ik heb er al ns eerder gewerkt, maar in een andere functie.
Ik zou mezelf nt als extreem beschouwen. Pech zou ik het mss nt noemen. Maar nog nt veel langdurige contracten gehad.
Naar verre landen ga ik nt reizen. En ik zie me ook nt bekend worden. Maar het is wel job waatbij ik meer naar de voorgrond treedt.
Veel tripjes kan wel.
« Laatst bewerkt op: januari 29, 2020, 17:26:08 pm door Bergje84 »

Anja

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2020, 22:32:06 pm »
Ik ben heel benieuwd Bregje! Hou me op de hoogte!

Groetjes van Anja