Gielah had andere verwachtingen

Gestart door Gielah, december 10, 2019, 23:06:02 PM

Gielah

Hierbij meld ik mij, na slechts een paar dagen lid van dit forum te zijn geweest, weer af!
Reden?
a. Er komt bijna niemand.
b. Ik lees hier adviezen ( zowel op astrologisch als op tarot-gebied) die absoluut NERGENS op slaan.
Zit met verbijstering die onzin te lezen!
Ik heb tientallen jaren astrologie bedreven, op een zeer behoorlijk niveau... ja...
en heb ook jaren les gehad in de tarot, door iemand die in de 80er jaren een absolute mééster was op dat gebied.
Weliswaar doe ik er nu weinig of niets meer aan... geen tijd... maar als ik zie dat mensen op relatiegebied en op werkgebied ábsolute quatsch te lezen krijgen....
dan doet mij dat pijn.
Ik kan het best allemaal in een paar minuten onderuit halen, maar waarom zou ik 'adviseurs', die kennelijk de ballen verstand van de materie hebben, op alle fronten moeten gaan verbeteren, wat een hoop tijd en energie kost?
Dit is puur amateurisme.
Dit klopt niet.
Spielerei.
Zweefmolen-gedoe.

Ga eens een degelijke studie van astrologie en tarot maken... en neem er minstens 10 jaar voor!

Het vervelende is namelijk, dat kwetsbare mensen het wel eens serieus zouden kunnen nemen.
Daar wil ik niet mede-verantwoordelijk voor zijn.
Ik weet niet hoe ik lid-af moet worden, maar ik kom in elk geval NIET meer terug.

Het is jammer, maar ik constateer hier een schrijnend gebrek aan deskundigheid.

Anja

Beste Gielah,

Als jij hier dan de beste van allemaal bent, dan daag ik je nu uit om je tarot interpretatiekunst op mijn jaarlegging van 2020 uit te leven! Afgeven op anderen en dan keihard weglopen is wel héél erg makkelijk, vooral als je zo deskundig bent als jij! Dus...kom maar op!! Haal mij maar onderuit want ik kan daar namelijk heel goed tegen!!

Neem juist wel je verantwoordelijkheid, vraag desnoods of jij hier de leiding op je mag nemen! Jij hebt immers niks te vrezen! Neem je verantwoordelijkheid en durf mensen terecht te wijzen die zich schuldig maken aan spielerei!

Of stel jij juist niks voor en is deze tekst juist spielerei??? Bewijs het maar eens!! Kom maar op!! Ger zal zich anders nog in zijn graf omdraaien vanwege jouw lafheid ;D


Met vriendelijke groet,

Anja



Anja

Wel Gielah,

Meld je je nog of ben je daar niet stoer genoeg voor met je grote bek?