Het huisje van mijn tantes

Gestart door Anja, december 06, 2019, 16:25:46 PM

Anja

Ik sta voor het huisje van mijn twee oudtantes (zussen) die al járen geleden gestorven zijn. Ik kijk door het raam naar binnen. Ik zie niets, ik voel niets.

Dan droom ik iets héél raars. Ik droom dat iemand van het UWV naast me zit. Zij zegt tegen me dit bedrag van 74 euro is niet goed.

Ik weet niet wat het UWV nu met mijn oudtantes te maken heeft ??? Het getal vier in negatieve zin betekent dat ze vinden dat ik iets niet waargemaakt heb. Voorlopig ga ik er vanuit dat dit met dromen en ambities te maken heeft. Ik ben mijn roeping dus misgelopen.

In werkelijkheid heb ik sinds kort geen uitkering meer, heb ik daarvoor wel een half jaar zeer gedeeltelijk gehad.

Groet,

Anja

Gielah

Waarom denkt u vooral aan het getal 4?
Er staat toch 74?
Het betekent: "Je keuze is een goede.
Blijf de ingeslagen weg vervolgen en doe een beroep op je engelen als je voelt dat je minder standvastig wordt".
(Doreen Virtue).
Dat is dus het tegenovergestelde als dat, wat die UWV figuur in uw droom ( het UWV is een nogal controlerend orgaan) suggereert.
U kunt 74 ook terugbrengen tot 7+4=11.
Dan houdt het in: "Besteed aandacht aan steeds terugkerende gedachten en ideeën, want ze zijn een antwoord op je gebed.
Dit getal duidt ook op een uiterst creatief persoon, die verslavend gedrag moet vermijden".
Kan het zijn dat een van uw tantes u een beetje aan het bemoedigen is?
U ZIET weliswaar niets in uw huisje ( u kunt hun geestelijke gestalte en huidige woning niet zien met uw aardse ogen) maar dat wil niet zeggen dat zij ú niet zien.
Niets in uw droom wijst erop, dat u uw roeping bent misgelopen.
Wel dat u wat al te kritisch bent naar uzelf toe.
Wellicht is dat UWV in uw droom wel een beeld van uzelf.... en mag u best wat positiever tegenover uzelf staan.
U doet het goed.... en bovendien is er hulp om u heen.

Anja

Beste Gielah,

Mijn dank is zeer groot voor jouw uiterst oprechte en bemoedigend bericht! Zeg maar gewoon JIJ tegen mij hoor! Anders voel ik mij zo oud ;)

Maar nogmaals bedankt want ik voel me momenteel nogal eens onzeker worden!! De boodschap is hier dus goed naar mezelf blijven luisteren, vooral naar steeds terugkerende gedachten! Ik moet meer proberen om mijn angsten en onzekerheden over te geven aan de engelen!

Meteen toen ik je vraag las dacht ik wow! Het kan inderdaad weleens zo zijn dat een van die oudtantes mij aan het bemoedigen is! Mijn gevoel zegt me dat je weleens recht in de roos zit met je antwoord! Ik ben inderdaad nogal verslaafd aan koffie en ik moet ook uitkijken dat ik niet te zout eet. Het klopt ook dat ik creatief ben en dan vooral met taal! Bovendien kan ik ook nogal ondeugend zijn :)
Ik ben iemand die een ver bovengemiddelde behoefte heeft om met mensen te werken, hele dagen kantoorwerk is een aanslag op mijn leven.

Die oudtante was overigens ook creatief maar zij schilderde en handwerkte veel en dat is weer niets voor mij.

Ik wist al wel dat je dubbele getallen moet samenvoegen (behalve twee dezelfde!) maar iemand zij me eens dat ik eerst de aparte betekenissen van die twee getallen moet achterhalen. Maar dit is niet juist begrijp ik nu.

Ik ga mijn best doen om positiever te zijn, dank je!

Anja