Auteur Topic: Jaarlegging 2020  (gelezen 96 keer)

Anja

• Nieuw lid
  • *
Jaarlegging 2020
« Gepost op: december 03, 2019, 00:22:56 am »
Beste allemaal,

Ik ben ietwat van mijn principe afgeweken :) ;) door nu alvast een jaarlegging voor mezelf te doen. Dit terwijl ik altijd beweer dat dit altijd pas na de sinterklaastijd wenselijk is. Sorry mensen, zelfs ik kon nu even de spanning van het wachten niet meer aan.
Na enige tijd gemediteerd te hebben kwamen deze kaarten ter tafel. Ik heb de astrologische huizenlegging gedaan.

1. Persoonskaart........................................ Zwaarden Schildknaap; en ik haat deze kaart juist ;D
2. Geld, bezittingen en waarden....................Pentakels Koningin
3. Communicatie, naaste omgeving...............Zwaarden Ridder
4. Wortels/essentie, gezinsleven,huis.............De Hogepriesteres
5. Creativiteit, vrije tijd en kinderen.............. Staven 2
6. Werk en gezondheid.................................Pentakels 4
7. Relaties..................................................Staven Schildknaap
8. Wat in de diepte ligt.................................De Toren
9. Religie/spiritualiteit, hoge opleiding, verre reizen: Staven 7
10. Maatschappij en de positie, wetten..........Zwaarden Koningin
11. Sociale activiteiten.................................Pentakels Aas
12. Gevoelsleven en afzondering...................Pentakels Schildknaap

Ik heb het idee dat er in 2020 heel wat van mijn "heilige" huisjes worden opgeblazen :)Zie daarvoor De Toren die in de diepte ligt. Hoewel heel (even) vervelend, werkt dit ook bevrijdend en zullen mijn ontwikkelingen sneller gaan (Staven 7).
Ik voel in ieder geval heel sterk dat ik op het contactuele en relationele vlak erg veel ga meemaken. Wat ik nu allemaal ga opschrijven komt zeer tegenstrijdig over maar ik schrijf het toch op in de hoop dat daar duidelijkheid uit voortkomt.
Drie schildknapen: relaties gaan uitstekend!  8) Zou je denken! Ga er vanuit dat dit ook zo zal zijn maar......twee koninginnen: goede contacten, ook met veel gezelligheid maar....hier ligt het gevaar van roddel. Iets in mij zegt me dat dat ook zal gebeuren. En..twee tweeën: mensen gaan uiteen!! Dan kijk ik alleen naar de kaarten 3, 7 en 11 (de relatiehuizen). Daar staat geen enkel getal op (0) dus de kaart van De Dwaas!!! Maar kijk naar die Pentakels Aas, uiteindelijk wordt alles (veel) beter!

Dan kijk ik naar de materiële huizen 2, 6 en 10. Wat werk betreft zal ik de vind mee hebben. Misschien ligt er een promotie in het verschiet maar eerder denk ik dat ik hooguit een half jaar bij deze werkgever blijf (ga a.s donderdag beginnen) en dat ik dan wat anders, misschien wel beters ga doen. Zie ik Pentakels Schildknaap in het twaalfde huis, kan het dan zijn dat ik vanuit huis ga werken?
Qua gezondheid zal ik moeten gaan inleveren. Mijn sterkste gevoel is dat allergieën zullen toenemen of erbij komen.

Ik zal ook vaker en sterker dromen en visioenen krijgen (alle gevoelshuizen). Kortom: op zowel het contactuele/relationele als emotionele vlak heeft De Dwaas nog héél wat voor mij in petto! Het duurt nog wel even maar uiteindelijk is dit allemaal ten goede!

Groetjes van Anja (ben benieuwd wat jullie hier nog in kunnen zien).