Duiding astrologische cirkel

Gestart door Bergje84, november 23, 2019, 12:02:47 PM

Bergje84

Vorige woensdag een astrologische cirkel voor mezelf gelegd.
Wil iemand me helpen met de duiding er van?
Tnx!

1: de dwaas
2: de hogepriesteres
3: de ster
4: het rad van fortuna
5: de maan
6: de dood
7: de wereld
8: kracht
9: de hogepriester
10: de keizerin
11: gerechtigheid
12: de geliefden

Anja

Beste Bregje,

Ik zal beginnen om eens een poging te wagen.

De Dwaas springt voor mij (dit is voor ieder persoonlijk!) radicaal in het oog! Komend jaar (ik beschouw deze legging als geldig voor de komende twaalf maanden) is voor jou een jaar vol verrassingen. Dit gaat om zowel leuke als minder leuke verrassingen! De Dwaas op deze plaats betekent ook zeer zeker dat je komende tijd hoofdstukken gaat afsluiten en weer aan hele nieuwe gaat beginnen. Het zal een beetje van je zenuwen vergen maar uiteindelijk zijn dit veranderingen die jouw leven en welzijn beslist ten goede komen.
Een van de nieuwe hoofdstukken is iets wat je al heel lang ongebruikt en/of verborgen hebt gehouden. Dit kan bewust zijn maar ook zeer zeker onbewust!

Het Rad van Fortuin laat jou voor het eerst of minstens sinds lange tijd voelen dat je het leven lang niet altijd zelf in de hand hebt. Je geduld zal op de proef gesteld worden want je hebt niet overal invloed meer op! Je zult komende tijd ook leren omgaan met het onverwachte dus maar ook met veranderingen die onontkoombaar zijn! Ik heb het idee dat je je ook steeds minder van de mening van anderen gaat aantrekken!
Het zal wat moeilijk worden maar probeer je niks aan te trekken van eventueel geroddel en/of misschien zelfs bedreigingen! Dit kan denk ik weleens te maken hebben met een goedgeefse vrouw die jou wat geld geeft (De Keizerin).

De Dood op de zesde plaats geeft naar mijn gevoel een ongewild ontslag aan maar je zult hooguit een paar maanden na dat ontslagweer werk hebben. De Keizerin is een hele goede werkkaart. Ik heb eerlijk gezegd het idee dat je op dit vlak e.e.a al voelt aankomen of heb ik dat mis?

Ik "zie' dat het je op het sociale vlak op zich goed af gaat (De Ster, de Wereld en Gerechtigheid). Ik denk dat het eventuele geroddel plus de eventuele intriges weleens van je collega's kunnen komen. Is nu ineens mijn gevoel. Vooralsnog een goed sociaal leven.
Kan het zijn dat jij met een van je manlijke kennissen een hele mooie en langdurige relatie krijgt? Want op dit vlak, zie De Geliefden, sluit ik ook niet uit dat jij misschien zelfs een keus uit twee mannen moet gaan maken of je moet een tijd(je) nadenken of je met een kennis van je die relatie dus wilt :)

Voor het komende jaar: leren luisteren naar de boodschappen van je hart. Leren omgaan met (ongewenste) veranderingen, zoals bijvoorbeeld een aankomend ontslag. Leren accepteren dat je het leven niet altijd in de hand hebt. De mening van anderen wordt steeds minder belangrijk. Let meer op je eigen innerlijke rijkdommen die zeer zeker naar boven zullen komen (De Maan). Ik voel nu opeens weer een mooie (nieuwe) liefde.


Groetjes van Anja


Bergje84

#2
In ieder geval al bedankt voor de info.
Nu zit ik in een job die eindig is ja. En al veel interims gedaan. Het zou kunnen dat een vrouw mij een nieuwe job zal geven. In mijn andere cirkel zat een plotse verandering qua werk.
Of dat het echt een nieuwe relatie zal zijn, weet ik nt.
Maar er zijn idd wel 2 mannen waar ik zo'n verbinding mee voel.
Die intriges/geroddel zou naar mijn gevoel ook bedrog kunnen zijn.
En dit heeft dan weer te maken met 1 van die 2 mannen waar ik tss zou moeten kiezen.
Ik heb in sept ook nog een cirkel laten leggen. En daar zag hij een afspraak in met een deskundige ivm mijn financiën. Dus daar zou wel mss een link kunnen zijn met die goedgeefse vrouw. Maar ge kunt op meerdere manieren geld toegestopt krijgen. Belastingen of vakantiegeld. Of iemand die de reis betaald ofzo.
Maar ik zou dat ev ook zelf kunnen zijn, want ik moet in die periode naar een trouwfeest. Dus dan stop je de ander ook wat geld toe.



Bergje84

De andere astrologische cirkel:
Mss wil iemand die nog anders duiden? Tnx
1. De magiër
2. De keizer
3. De dood
4. De zegewagen
5. Kracht
6. Het oordeel
7. De toren
8. De heremiet
9. De hogepriester
10. De gehangene
11. De maan
12. De duivel

Anja

Hoi Brechje,

Dank je voor je reactie! Ik krijg nu ook sterk het gevoel dat jij in de (nabije) toekomst voor een van die twee mannen gaat kiezen waar jij verbinding mee voelt. Voel zelf maar waar je intuïtie naartoe gaat. Als jij sterk het gevoel hebt dat het hier om bedrog gaat, grote kans dat je gevoel helaas goed is. Anderzijds is dat gevoel weer een geluk want kan kun je er wat mee.

Astrologische cirkels en andere grote leggingen hebben een inwerk en uitwerktijd van ongeveer een jaar. Het is aan te raden om deze grote leggingen niet vaker dan hooguit een keer per jaar te doen. Voor andere, specifiekere vragen kun je dan beter een andere, aparte maar kleine legging voor jezelf doen. Maar dat is natuurlijk jouw keuze! Ik wil niets opdringen hoor, dit is slechts een advies.

Ik hoop voor jou dat je binnen afzienbare tijd een hele leuke baan krijgt en ook een mooie nieuwe liefde! 8)


Groet,

Anja

Bergje84

Ja ik wilde vooral weten wat er na die duivel zou komen id 1ste legging.
Dus merci voor de info.

Anja

Ik denk dat je dan beter een andere legging kunt doen, genaamd Verduiveld. Het gaat in ieder geval om een keus of gebeurtenis die zeer tegen je gevoel in gaat. En/of er ontstaat een machtsstrijd. Wat ik verder binnen krijg is wat vaag. Deze legging kun je doen mits je daar voor voelt.

1. Wat ben je kwijtgeraakt?
2. Wat weerhoudt je ervan om terug te keren?
3. Welke denkbeeldige ketenen houden mij vast?
4. Welke realiteit houdt je vast?
5. Hoe kan je jezelf bevrijden?
6. Wat zal er dan gebeuren?


Groetjes van Anja

Bergje84

Deze legging ns gedaan. Ik ken nt het legpatroon er van, dus gewoon 6 kaarten getrokken.
1. Koningin van staven
2. Schildknaap van staven
3. Zwaarden 4
4. Pentakels 2
5. Koning van kelken
6. Pentakels 4

Anja

Die astrologische cirkel die je dus al eerder voor jezelf hebt gelegd, daarvan neem ik aan dat die ook op de toekomst gericht is. Misschien heb ik een fout gemaakt en had ik de vragen in de toekomende tijd moeten schrijven, zo van Wat zal je kwijtraken i.p.v wat ben je kwijtgeraakt. Maar goed, ik ga nu voor je duiden.

1. Er gaat/ging een mooie, slimme temperamentvolle vrouw aan jou verloren. Met andere woorden: je kunt veel meer en je bent veel meer waard dan je zelf denkt en dacht! Je gevoel van eigenwaarde is/was dus langzaamaan afgebrokkeld. Wie of wat is de veroorzaker daarvan?

2. Je angst om weer die vrouw te worden, is dat dit weer van je afgepakt kan worden maar ook dat je vreselijke angst voor het nieuwe hebt. Kan dit te maken hebben met een vrouw die er weliswaar mooi en verzorgd uitziet maar zeer slecht tegen kritiek kan? Zo ja, heeft zij jou dan zo'n minderwaardigheidsgevoel aangepraat en/of misschien een of meerdere geheimen over jou rondverteld? Of ben je bang dat ze dit gaat doen?

3. Zijn er mensen (geweest) die afstand van jou genomen hebben zonder dat je weet waarom? Maakt dat je de reden(en) hier niet van weet jou onzeker?

4. Ik heb het idee dat je momenteel niet veel mensen om je heen hebt die je het vertrouwen waard vindt. Bovendien sta je voor enkele veranderingen die veel bezinning van je vragen voordat je een beslissing neemt. Ook voor jou geldt in dit geval: leer weer op jezelf en je intuïtie te vertrouwen. Zo min mogelijk aan anderen vragen en zelf gewoon doen. Dit betreft vooral oppervlakkige contacten.

5. Jouw bevrijding-de afweging van wat bij nummer 4 staat-bestaat uit het zelf onderzoeken van je dieper liggende drijfveren. Gelet op de hele legging, kan het misschien gaan om een artistiek of creatief project? Ik krijg een heel vaag beeld van een arts of andere advocaat maar te vaag om hier iets goed over te zeggen. Wat bij mij veel duidelijker naar voren komt, is dat een (donker) blonde man, blauwe ogen, blanke huid en vermoedelijk van gemiddelde lengte jou wil helpen.
Hij zal je veel praktische hulp bieden waar je zeker wat aan hebt maar.......is dit misschien, heel misschien de man waarvoor je uiteindelijk toch niet gaat kiezen??? En dat deze man dan misschien wel lastig kan worden? Zit jouw bevrijding er misschien wel in dat je op den duur toch voor een ander kiest?

6. Na je bevrijding zul je meer zekerheid en rust hebben maar je gaat ook een periode van eenzaamheid tegemoet. Grote kans dat je weer (bijna) opnieuw een sociaal leven moet opbouwen. Ik heb sterk het gevoel dat deze hele legging een lot is waar je moeilijk onderuit kunt.


Groetjes van Anja


Bergje84

1st de 2 kaarten voor de toekomst getrokken.
1. Staven 7
2 schildknaap van pentakels

Wellicht is wat ik meemaakte in mijn jeugd en mijn verdere leven de oorzaak van dat gevoel van een mindere eigenwaarde.

Angst voor het nieuwe en een onbewuste angst om weer alleen te vallen zal ken ik wel ja. Ik geef niet veel over mezelf prijs. Maar ik denk nt dat dat te maken heeft met schrik dat iemand leugens over mij zou vertellen. Nog nt te veel meegemaakt dat iemand leugens over mij verspreid.

Er zijn wel mensen die afstand van mij hebben genomen. Ik weet wel waarom. De schrik zit er mss wel dat ik weer moet loslaten die ik graag zie.

Zelf ben ik nt echt creatief. In het verleden heeft een advocaat mij wel wat geholpen. Wie die blonde man nu zal zijn, gn idee. Is ook nt 1 vd 2 mannen.

Anja

Dank je voor je antwoord Bregje!

Ik kan wel merken dat de schrik er bij jou nog zeer goed in zit :(Het geeft mij in ieder geval de indruk dat je hierdoor vastzit in een bepaald patroon wat je moeilijk vindt om te veranderen.
Je jeugd, iemand die gemene roddels over jou verspreidt waarvan ik sterk het gevoel heb dat dit met jaloezie jegens jou te maken heeft en dan bang om er weer alsnog alleen voor te moeten staan. Hierdoor heb je een muur(tje) om je heen gebouwd, waardoor je mensen juist weer op afstand houdt. Zie je het patroon?

Het zal toch niet zo zijn dat er nog een derde man bij komt Bregje ;D Ik ben nu ook benieuwd wie dat is!


Sterkte en kop op hé!


Anja

Bergje84

Ik zie het patroon ja.
Mss komt er idd nog wel een extra man in mijn leven. Wie weet.
Zullen we dan wel zien.

Anja