Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

toekomst?

Gestart door WrittenByGod_, november 11, 2019, 20:45:14 PM

WrittenByGod_

Beste

Ik heb misschien een rare vraag...
stilletjesaan voel ik me wanhopig worden omdat ik maar geen relatie kan hebben en dat mijn biologische klok aan het tikken is ... ik voel me daarnaast ook best eenzaam ...

is er een mogelijkheid dat je dit in je horoscoop kan zien?
& kun je zien of er beterschap op komst is? (lees: relatie/kindje/...)

Alvast bedankt!


Anja

Beste WrittenByGod,

Ik begrijp uit je bericht dat je graag een vaste relatie en een kind wilt. Is het voor jezelf ook duidelijk WAT je wilt? Als ik naar het negatieve aspect tussen De Maan en Mercurius kijk, heb ik het idee dat je dat nog niet genoeg helder voor jezelf hebt.
Ik weet niet waarom maar ik heb zomaar het gevoel dat jij een verbintenis nodig hebt met iemand die misschien zelfs behoorlijk wat ouder is dan jij. Ik heb eerder het idee dat je je leven een wat andere richting moet geven, dat je het nu misschien teveel op je werk zoekt.
Ik denk meer aan (vaker en/of grote) reizen maken, aan een nieuwe studie of onderneming. Je hebt denk ik ook wel een zeer sterk en ondernemend type nodig ;D


Groetjes van Anja















WrittenByGod_

Dag Anja

Bedankt voor je reactie.

Ik weet wel wat ik wil; een normaal, stabiel leven met huisje, tuintje , kindje (de hond heb ik zelf al).
Het klopt dat mijn leven zich nu vnl beperkt/afspeelt op mn werk :)
Het klopt ook dat ik iemand nodig heb die stevig in het leven staat (en me wat kan ‘sturen’/ structuur bieden).

Dat van die reizen heb ik al eerder gehoord maar dat zegt me helemaal niets.

Zit er zo’n stevig/ondernemend type in voor mij denk je? 🙃🙃

Bedankt hoor!!!

Anja

Beste WrittenByGod,

Dank je voor je feedback! Om van mijn kant nog even op dat ondernemende type voor jou terug te komen:

Ik zie dat jij de Zon in het negende huis hebt staan en een positief aspect maakt met Saturnus. Dat betekent dat jij meer dan je denkt :) een ondernemend type nodig hebt. Geen dwingend type die alles en wel meteen wil. Maar wel iemand die op een misschien wel wat langzame maar zeer gestage manier lange dagen kan maken en op een dag heel veel kan ondernemen. Iemand die heel veel aan kan en niet zo gauw ergens tegenop ziet en misschien ook nog eens zo nu en dan met een leuke verrassing uit de hoek komt!

Kortom: iemand die jou niet snel zal vervelend want....ik denk dat jij je tot op heden bij de meeste mannen snel verveelt. Plus dat je slecht tegen omknelling kan. Een man die in een relatie een groot deel van de dag op je schoot wil zitten is beslist niet aan jou besteed :)

Ik kan het natuurlijk mis hebben maar jij lijkt mij (hoog)begaafd en dat schrijf ik echt niet zomaar! Ik denk echter dat jij dit aspect van jezelf onderschat of misschien wel (enigszins) ontkent.

Verder sta ik nog steeds achter dat reizen.


Groet,

Anja