Een nieuwe start voor mezelf

Gestart door Anja, oktober 24, 2019, 21:39:33 PM

Anja

Beste allemaal,

1. Deze weg moet ik mijden: De Dwaas
2. Deze weg is goed           : Staven Schildknaap
3. Hier gaat het om            : Staven 8
4. Hier leidt het heen          : Staven 2

Vrije interpretatie voor diegene die zich de tarot (meer) eigen wil maken.

Bergje84

1. Ik zou denken dat je moet vermijden van te onbezonnen deze nieuwe weg in te slaan. En mss moet je nog wat meer kennis vergaren.
2. Het is goed om het stap voor stap te doen. Dat je er vertrouwen in mag hebben.
3. Dat het zal lukken.
4. Dat ge meer jouw intuïtie mag volgen

Anja

Dank je Bregje 8)

Dat kennis vergaren klopt zeker en daar ga ik ook aan werken! Ik moet ook leren om meer vertrouwen in de toekomst te hebben. Het liefst zet ik grote stappen i.p.v kleine stapjes maar dat raadt de Dwaas mij af. Ik moet niet eigenwijs maar Eigen Wijs zijn! Er zit nogal wat verschil tussen die twee! Als ik meer vertrouwen krijg dan durf ik ook meer mijn intuïtie te volgen ja. Ik praat iedere avond tegen mijn engeltjes!

Zal ik jou eens wat vertellen?! Ik had ook een astrologische legging gedaan voor mezelf. Die legging was voor 2019 en..............ik hoop dat je me gelooft.........ook ik heb De Dwaas op nummer 1 van de legging en Kracht als achtste kaart! Voor de rest heb ik andere kaarten maar......ik vind het toch wel zeer straf dat ik maar liefst twee dezelfde tarotkaarten op dezelfde plaats in dezelfde legging heb liggen!

Ook ik moet me minder van de mening van anderen gaan aantrekken, zij het weer in een andere situatie.

Groetjes van Anja!