Auteur Topic: Hulp bij vertaling Engels boek over tarot  (gelezen 534 keer)

Vertaler

• Nieuw lid
  • *
Hulp bij vertaling Engels boek over tarot
« Gepost op: september 18, 2019, 16:00:06 pm »
Beste allemaal,

Ik (vrouw van 48, getrouwd en kinderen) ben bezig met de vertaling van een boek over tarot - en worstel daar nogal mee. Zijn hier forummers met veel kennis van de tarot die het leuk zouden vinden mij hier wat bij te helpen? In de vorm van af en toe een vraag beantwoorden die ik hier of eventueel via pm stel? Ik hoor het graag!

Hartelijke groeten,
Nieske

Astarte

• Junior lid
  • **
Re: Hulp bij vertaling Engels boek over tarot
« Reactie #1 Gepost op: september 24, 2019, 15:37:46 pm »
Als ik het goed begrijp ben je een Engelstalig Tarot boek aan het vertalen naar het Nederlands, ik neem aan dat dit voor je werk is. Welk Engels boek is het? Ik heb een aantal Engelstalige Tarot boeken in mijn bezit. Mensen zeggen dat ik best veel weet over de Tarot, dus ik zou zeggen stel gewoon je vragen en dan zien we wel verder.

Als je zelf wat meer basiskennis op wilt doen van de Tarot dan is Barbara Moore (Tarot for Beginners en Your Tarot Your Way) helder en duidelijk en ook geschikt voor beginners, haar werk is vrijwel alleen in het Engels verkrijgbaar. Verder is Rachel Pollack (De 78 graden der wijsheid en Tarotwijsheid) en  Hajo Banzhaf (Servire-handboeken - Handboek Tarot) aan te raden.
« Laatst bewerkt op: september 24, 2019, 15:39:56 pm door Astarte »

Vertaler

• Nieuw lid
  • *
Re: Hulp bij vertaling Engels boek over tarot
« Reactie #2 Gepost op: september 24, 2019, 19:42:19 pm »
Dank, heel fijn!
Het is inderdaad voor mijn werk.

Hartelijke groeten van Nieske