Betekenis kaarten liefdelegging

Gestart door M21, september 27, 2019, 13:22:19 PM

M21

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Marlou en ik ben vrij nieuw in de tarot.
Gister heb ik een liefdelegging gedaan waarbij ik de volgende drie kaarten heb getrokken: staven 3, koning van kelken en bekers 3.
Ik zou graag meer inzicht krijgen in de betekenis van deze legging.
Zelf voel ik een bijzondere connectie met een bepaalde persoon. Ik ben benieuwd wat deze legging daarover kan zeggen.

Alvast bedankt voor je hulp!

Groetjes Marlou

Tarotjager

Hoi Marlou,

Heb je het patroon van de liefdeslegging aangehouden? Dus kaart 1 jij zelf, kaart 2 de relatie en kaart 3 de ander? Indien het dit patroon is zou ik zeggen:
1. Jij: staven 3, je bent aan het wachten tot de buit binnen komt en je hebt goede hoop dat dit ook gaat gebeuren.
2. De relatie: koning van kelken. De koning van kelken staat (nog) niet in contact met zijn gevoelens en is meer op zichzelf gericht dan op de ander. Dit lijkt voor een relatie een wat ongelijkwaardige uitgangspositie.
3. De ander: kelken 3. Deze kaart doet vermoeden dat de ander nog niet toe is aan een committent met 1 persoon maar vooral wil genieten van sociale activiteiten en het leuk wil hebben.

De drie kaarten bij elkaar laten dus zien dat jij graag wilt en hierop wilt wachten en optimistisch bent maar dat de ander nog teveel van zijn vrijheid aan het genieten is en zich vooralsnog niet aan een serieuze relatie wil committeren. Of dat in de toekomst ook niet zal gebeuren laat deze legging niet zien. Er is duidelijk gevoel maar het lijkt niet het juiste moment.

Hopelijk kun je hier iets mee! Ik hecht nooit heel veel waarde aan een 3-kaarten legging. Een keltisch kruis geeft veel meer informatie.

M21

Hoi Tarotjager,

Bedankt voor jouw reactie! Ik heb net een keltisch kruis legging gedaan.
Zou jij mij daar ook wat inzicht kunnen geven in de samenhang van deze kaarten?

1. Pentakels 8
2. Bekers 8
3. De hogepriester
4. Aas van pentakels
5. De toren
6. Gerechtigheid
7. Bekers 10
8. Schildknaap van pentakels
9. Ridder van pentakels
10. Koningin van kelken.

Alvast bedankt!

Tarotjager

Tarotjager

Een poging!

Je hebt de laatste tijd hard aan jezelf gewerkt en je gaat het roer omgooien. Het wordt tijd dat je wat je hebt geleerd in de praktijk gaat toepassen en dat je vooral meer naar je intuïtie gaat luisteren. Recent is er iets nieuws op je pad gekomen en je wil graag dat dit slaagt. Maar wil je dit of voel je dit? Je bent je ervan bewust dat dingen moeten gaan veranderen wil dit slagen. Ben je bereidt dit te doen? Past dit bij je nieuwe jij waar je hard aan hebt gewerkt of past dit bij de oude jij? In de nabije toekomst zul je een beslissing moeten gaan nemen. Blijf je bij wat je altijd gedaan hebt of volg je je nieuwe richting? Je wilt graag een gelukkige relatie/gezin maar in de persoon waar je nu je pijlen op richt lijk je iemand te hebben getroffen die zich nog niet wil binden. Je hoopt dat je enkel geduld moet hebben en dat het dan gaat slagen maar het lijkt alsof de ander zich toch echt meer met andere zaken bezig houdt dan met jou/jullie. In ieder geval nu. Je bent bang dat dit aan jou ligt maar luister naar je gevoel of deze persoon echt de juiste match is of dat hij puur past bij het ideale plaatje dat je voor ogen hebt. Van binnen weet jij het antwoord

Tarotjager

Dag Marlou,

heb je iets aan de duiding gehad?

M21

Hoi Tarotjager,

Ik zie nu pas dat je al geregeerd had. Bedankt! Ik heb hier zeker wat aan.

Groetjes Marlou