Auteur Topic: Oefenen met interpretatie: proefpersonen gezocht!  (gelezen 886 keer)

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
Re: Oefenen met interpretatie: proefpersonen gezocht!
« Reactie #15 Gepost op: oktober 07, 2019, 18:17:48 pm »
Hoi Tarotjager,

Je interpretatie is echt interessant! Ik zie v.w.b. mijn werk zeker die kans die ik had afgeslagen. Iemand bood me aan klanten door te verwijzen op het vakgebied waar ik wel in gekwalificeerd ben, maar waar ik al een poos geen bijscholingen meer voor heb gedaan; het doorverwijzen hoefde niet van mij. Naast mijn vaste deeltijdbaan heb ik een eigen  praktijk op een ander vakgebied waar ik wel bijscholingen voor doe.

Toevallig opperde vandaag die dame, die klanten wilde doorverwijzen aan mij voor ZZP werk, dat ik die vaste baan wel eens kon gaan verliezen. Het bedrijf, waar ik voor werk,heeft grote problemen.

Alleen mijn praktijk doen (op 2 vakgebieden) betekent een onzeker bestaan,  maar dat daar werk in is, is zeker.
Het vaste werk is af en toe niet leuk meer. De laatste tijd heb ik rugpijn en dat wijt ik aan dat vaste werk. Ik zou best de sprong willen wagen eigenlijk, maar ik durf niet.
Als die fase daarover gaat, dan bereid ik me voor op het verlies van die baan. En zie ik kansen v.w.b. meer klandizie na een pittige periode van doorzetten.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Zonnetjeinhuis
« Laatst bewerkt op: oktober 07, 2019, 21:05:34 pm door Zonnetjeinhuis »

Tarotjager

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #16 Gepost op: oktober 07, 2019, 20:54:27 pm »
Dank voor je uitgebreide reactie! Ik ga naar je nieuwe legging kijken, kom er later deze week op terug.

De eerste legging was dus overduidelijk je werk... Spannende tijden die aanbreken! Ik snap dat de andere situatie belangrijker voor je is. Wat me direct opvalt is dat je weinig kelken hebt voor een liefdeslegging... maar ik duik erin en kom er later op terug!

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #17 Gepost op: oktober 07, 2019, 21:11:12 pm »
Dank voor je uitgebreide reactie! Ik ga naar je nieuwe legging kijken, kom er later deze week op terug.

De eerste legging was dus overduidelijk je werk... Spannende tijden die aanbreken! Ik snap dat de andere situatie belangrijker voor je is. Wat me direct opvalt is dat je weinig kelken hebt voor een liefdeslegging... maar ik duik erin en kom er later op terug!

O jee,

Nu heb ik de legging weggehaald, ik dacht misschien is het te veel gevraagd.

Even kijken of ik het terug kan halen:

1 zwaarden 7
2 keizer
3 staven koningin
4 staven 7
5 zon
6 staven 2
7 heremiet
8 koning van kelken
9 bekers 3
10 staven koning

Zo goed onthouden?

Tarotjager

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #18 Gepost op: oktober 08, 2019, 18:29:19 pm »
Bij deze!

Het lijkt erop dat je je binnen de relatie waar je naar vraagt (ik gok dat dat niet de persoon is die je lief vindt maar niet aantrekkelijk...) erg belazerd voelt. Je voelt je belazerd door een starre en doelgerichte man die vasthoudt aan zijn eigen ideeën en structuren en weinig oog heeft voor jou. Jij weet wat je wilt en bent in basis ook erg onafhankelijk. Je hebt jezelf recent uitgesproken binnen deze relatie, of je bent iig voor jezelf opgekomen. Hoe deze persoon zich ook opstelt - hij lijkt vooral zijn gevoelens te onderdrukken en meer op zichzelf dan op jou gericht te zijn - heb je er vertrouwen in dat dit kan werken en dat deze relatie je dromen waarmaakt. De vraag is alleen of dat realistische dromen zijn of meer wensdromen... Is deze man in staat te transformeren? In de nabije toekomst sta je in een soort van wachtstand. Je weet wat je wilt maar je hebt geen idee hoe je dat moet bereiken. Het advies is dat je daar alleen achter komt wanneer je je naar binnen keert en de antwoorden in je hart vindt. Ben je verliefd op een ideaal beeld dat je hebt gecreëerd of ben je echt verliefd? Ga eens te rade bij jezelf wat het afgelegde pad je tot nu toe heeft gebracht. Ben je daar gelukkiger van geworden? Zou je zelf dingen anders kunnen doen die wel tot het gewenste resultaat leiden of ga je juist bij jezelf vandaan wanneer je beslissingen neemt die mogelijk richting het gewenste resultaat leiden? Je hoopt op een vreugdevol samenzijn en uiteindelijk een gelukkig gezinsleven maar je angst is dat dit hele verhaal een desillusie gaat zijn. De uitkomst laat staven koning zien. Dit vind ik in deze lastig te interpreteren. De staven van koning is erg ongeduldig en staat voor zelfontplooiing maar ook voor nieuwe kansen. Ik gok dat deze legging wil zeggen dat je trouw moet blijven aan je eigen onafhankelijkheid en je eigen zijn en dat wanneer deze persoon je in je puurheid gelukkiger maakt dan is dat de weg. Het lijkt er echter op dat jij verder gaat met je zelfontplooiing en dat hij achterblijft. Vertrouw er dan op dat de juiste persoon op je pad komt die wel aansluit bij deze ontwikkeling.

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #19 Gepost op: oktober 08, 2019, 20:14:05 pm »
Hoi Tarotjager,

Wat een uitgebreide en treffende uitleg! Reuze bedankt!!

Ik ga ermee aan de slag!

Tot een volgende keer, top!!

Groetjes,

Zonnetjeinhuis

Tarotjager

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #20 Gepost op: oktober 08, 2019, 20:17:58 pm »
Herken je dingen? Raakt het de waarheid? Ik ben nog aan het oefenen dus feedback helpt:)

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #21 Gepost op: oktober 09, 2019, 16:31:35 pm »
Deze week probeer ik nog te reageren. Wil je het graag vertellen.

tot snel!

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #22 Gepost op: oktober 25, 2019, 08:33:12 am »
Hoi Tarotjager,

Excuses voor de lange reactiepauze.
De reden is dat er een nieuwe vriend is, die ik aan het leren kennen ben.
De eerste ontmoeting maakte me zenuwachtig en niet verliefd, maar gisteravond was al meer ontspannen.
Ik heb een legging gedaan om te weten hoe het de komende maanden met ons zal gaan:

1. aas van pentakels
2. koningin van kelken
3. pentakels 7
4. de zon
5. de geliefden
6. de zegewagen
7. staven 3
8.bekers 10
9. de keizerin
10. bekers 6

Ik ben benieuwd.

Succes!

groetjes,

Zonnetjeinhuis

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #23 Gepost op: oktober 25, 2019, 08:46:35 am »
Bij deze!

Het lijkt erop dat je je binnen de relatie waar je naar vraagt (ik gok dat dat niet de persoon is die je lief vindt maar niet aantrekkelijk...) erg belazerd voelt. Je voelt je belazerd door een starre en doelgerichte man die vasthoudt aan zijn eigen ideeën en structuren en weinig oog heeft voor jou. Jij weet wat je wilt en bent in basis ook erg onafhankelijk. Je hebt jezelf recent uitgesproken binnen deze relatie, of je bent iig voor jezelf opgekomen. Hoe deze persoon zich ook opstelt - hij lijkt vooral zijn gevoelens te onderdrukken en meer op zichzelf dan op jou gericht te zijn - heb je er vertrouwen in dat dit kan werken en dat deze relatie je dromen waarmaakt. De vraag is alleen of dat realistische dromen zijn of meer wensdromen... Is deze man in staat te transformeren? In de nabije toekomst sta je in een soort van wachtstand. Je weet wat je wilt maar je hebt geen idee hoe je dat moet bereiken. Het advies is dat je daar alleen achter komt wanneer je je naar binnen keert en de antwoorden in je hart vindt. Ben je verliefd op een ideaal beeld dat je hebt gecreëerd of ben je echt verliefd? Ga eens te rade bij jezelf wat het afgelegde pad je tot nu toe heeft gebracht. Ben je daar gelukkiger van geworden? Zou je zelf dingen anders kunnen doen die wel tot het gewenste resultaat leiden of ga je juist bij jezelf vandaan wanneer je beslissingen neemt die mogelijk richting het gewenste resultaat leiden? Je hoopt op een vreugdevol samenzijn en uiteindelijk een gelukkig gezinsleven maar je angst is dat dit hele verhaal een desillusie gaat zijn. De uitkomst laat staven koning zien. Dit vind ik in deze lastig te interpreteren. De staven van koning is erg ongeduldig en staat voor zelfontplooiing maar ook voor nieuwe kansen. Ik gok dat deze legging wil zeggen dat je trouw moet blijven aan je eigen onafhankelijkheid en je eigen zijn en dat wanneer deze persoon je in je puurheid gelukkiger maakt dan is dat de weg. Het lijkt er echter op dat jij verder gaat met je zelfontplooiing en dat hij achterblijft. Vertrouw er dan op dat de juiste persoon op je pad komt die wel aansluit bij deze ontwikkeling.
[/quote

Tarotjager,

Je hele uitleg klopt.
Mijn hart kan niet wachten op de persoon die aansluit op mijn weg van zelfontplooiing. En die persoon waar ik het 6 oktober over had heb ik dus gisteren voor de tweede keer ontmoet, toevallig omdat hij me vertelde dat hij uit het niets was gevallen en zijn bewustzijn even kwijt was. Ik schrok daar zo van, na mijn werk heb ik hem opgezocht en heb eten meegenomen.
Hij is echt lief en ik voel me al wat meer aangetrokken tot hem. De laatste legging gaat dus over hem.

De andere, wel aantrekkelijke man verliest stukje bij beetje die aantrekkingskracht, want hij is inderdaad meer op zich zelf gericht.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2019, 08:49:54 am door Zonnetjeinhuis »

Tarotjager

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #24 Gepost op: oktober 26, 2019, 20:53:06 pm »
Dank voor je terugkoppeling:) Fijn dat je die hebt gegeven.

Ik ben benieuwd waar jouw weg je gaat brengen...

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #25 Gepost op: oktober 26, 2019, 21:37:47 pm »
Dank voor je terugkoppeling:) Fijn dat je die hebt gegeven.

Ik ben benieuwd waar jouw weg je gaat brengen...

Dankjewel!