Hoi Tarotjager,
Je interpretatie is echt interessant! Ik zie v.w.b. mijn werk zeker die kans die ik had afgeslagen. Iemand bood me aan klanten door te verwijzen op het vakgebied waar ik wel in gekwalificeerd ben, maar waar ik al een poos geen bijscholingen meer voor heb gedaan; het doorverwijzen hoefde niet van mij. Naast mijn vaste deeltijdbaan heb ik een eigen praktijk op een ander vakgebied waar ik wel bijscholingen voor doe.
Toevallig opperde vandaag die dame, die klanten wilde doorverwijzen aan mij voor ZZP werk, dat ik die vaste baan wel eens kon gaan verliezen. Het bedrijf, waar ik voor werk,heeft grote problemen.
Alleen mijn praktijk doen (op 2 vakgebieden) betekent een onzeker bestaan, maar dat daar werk in is, is zeker.
Het vaste werk is af en toe niet leuk meer. De laatste tijd heb ik rugpijn en dat wijt ik aan dat vaste werk. Ik zou best de sprong willen wagen eigenlijk, maar ik durf niet.
Als die fase daarover gaat, dan bereid ik me voor op het verlies van die baan. En zie ik kansen v.w.b. meer klandizie na een pittige periode van doorzetten.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Zonnetjeinhuis