Oefenen met interpretatie: proefpersonen gezocht!

Gestart door Tarotjager, augustus 15, 2019, 19:45:04 PM

Tarotjager

Ik ben aan het oefenen met interpreteren voor anderen. Bij mezelf en vrienden/familie lukt het vrij aardig maar ben benieuwd hoe het voor vreemden werkt. Ik wil niet zelf de kaarten leggen, dat mag met het eigen deck en eigen energie. En ik werk alleen met het keltisch kruis in de volgorde die Ricca hier prachtig heeft omschreven.

Ik las dat de Hogepriesteres eenzelfde passie heeft maar zij kegt de kaarten ook zelf. Wil ook niet concurreren. Hoe meer aanbod en keuze hoe beter! Ik hoop dat het forum ook weer meer bezoekers zal krijgen want er is hier een schat aan informatie te vinden!

Hogepriesteres

Hoi Tarotjager

Waarom wil je zelf geen kaarten leggen? Daar kan je heel veel van leren en ik zie je niet als concurrent hoor. Als je wilt mag je voor mij het Keltisch Kruis leggen. Leuk dat we dezelfde passie hebben.

Groetjes,
Trix

Hogepriesteres

Ik ben een beetje te voorbarig, want ik heb volgens mij geen advies of inzicht nodig omdat alles van een leien dakje gaat momenteel. Maar ik vind het echt heel leuk dat je dezelfde passie hebt.

Tarotjager

:)

Vooralsnog vind ik het leuker om een bestaande legging te duiden en daar mee te oefenen. Ik laat bij vrienden/familie heb ook altijd zelf de kaarten keggen en eerst het hele deck aanraken. Stukje bijgeloof;)

Lena

Hallo

Ik stel me graag kandidaat , benieuwd naar jou ( nieuwe ) inzichten .

Liefs

Lena

Tarotjager


Lena

Hartelijk dank om jou "probeersel "ðŸ˜,.

1. De zon
2.Bekers 3
3.Het rad van fortuin
4  De Hogepriesteres
5. Bekers 2
6.Bekers 10
7.Zwaarden 4
8.Staven 7
9.Pentakels 4
10.Pentakels 5

Kan je hier iets mee ?
Wens jou succes in deze en verdere leggingen.
Liefs
Lena


Tarotjager

Ga ermee aan de slag! Had je de kaarten ook een onderwerp gegeven of een specifieke vraag?

Lena

Hallo

Neen , geen onderwerp , geen specifieke vraag , gewoon op goed geluk!ðŸ˜,ðŸ˜,ðŸ˜,
Groet
Lena

Tarotjager

Hoi Lena,

Das wel een uitdaging zonder context en zonder dat ik je ken... Bij deze dan ook een hele vrije interpretatie!

Ik heb het idee dat er recent onverwachte dingen zijn gebeurd waardoor jij meer naar je binnenwereld bent gaan kijken. Tot nu kende je jezelf als een gezelschapsdier met veel sociale verplichtingen maar jouw geluk vind je daar momenteel niet. Je hebt erg veel behoefte aan rust en stilte maar jouw omgeving vindt deze verandering in jou lastig. En hierdoor jij ook. Moet je nu luisteren naar je gevoel of je verstand? Je intuïtie lijkt door het teveel bezig zijn met de buitenwereld een beetje geblokkeerd. Doordat deze nieuwe gevoelens onwennig zijn wil je graag weer richting die buitenwereld maar ik heb het idee dat je juist behoefte hebt aan stilte en rust en even niks met de buitenwereld wilt. Je hebt geen idee wat je met jouw toekomst aan moet, welke keuzes je moet maken. Zolang je je op dingen buiten jezelf blijft richten brengt dit tijdelijk geluk maar de angst en onzekerheid zal blijven. Dus keer naar binnen, kies voor je gevoel en intuïtie en je vindt datgene wat bij je past. Ik heb geen idee hoe oud je bent maar ik krijg het idee dat jouw eigen gezin of het gezin waar je uit voortkomt kunnen ondersteunen in dit proces. Dus minder bezig zijn met wat anderen van je willen, minder oppervlakkigheid en meer diepgang vanuit jezelf en je eigen innerlijk weten.

Tsja, nogmaals een heeeele vrije interpretatie want zonder richting, vraag of context vind ik de kaarten koppelen een stuk ingewikkelder. Blijkbaar vertaal ik toch makkelijker naar een situatie...

Lena

Hallo Tarotjager 🤗
Wauw wat gaaf .
Je hebt jezelf overtroffen .
Ja idd , heel recent gebeurde er totaal onverwachtse dingen /situaties, waardoor mijn leven heel even op kop .Ik weet niet zozeer of het iets heeft met deze situatie maar idd ben ik even naar mijn binnenwereld. Begrijp me niet fout , ben helemaal geen eenzaat /kluizenaar , maar heb even nood aan zelfreflectie en overpeinzing. Ja klopt, in wezen ben ik een sociaal dier en vind het leuk om mijn netwerken te onderhouden maar ik zit momenteel in een heel ander energetisch veld . Rust en stilte waardeer ik zeer in noodzaak om te herladen , kan ook wel eens helemaal uit mijn dak gaan hoor🤣🤣, ik geniet van zang en dans , kan me helemaal verliezen hierin . Ik hou van mensen en alles er omheen .Ben op dit moment niet zo bezig met de buitenwereld , dus ik vermoed dat mijn intuïtie in een hoger level staat . Of ik echt behoefte heb naar die buitenwereld ? Ik zoek eerder een balans tussen buiten- binnenwereld. Ja idd op dit moment een beetje zoekende welke richting uit .Ik heb helemaal niks met oppervlakkigheden/materie/.Ja ik geef de voorkeur aan diepgang en psychologische inzichten .Mijn leven zit in een stroomversnelling , het universum zorgt goed voor me en ze sturen me gelijkgestemden op mijn pad .Mijn gezin Of het gezin waar ik uit voorkom ondersteund me in dit hele proces en ik zal dit liefdevol gebaar ook hard nodig hebben .
Je bent 100% geslaagd voor deze,  toch wel moeilijk verklaarbare situatie .
Ik dank jou hartelijk en wens jou veel succes met verdere leggingen en enkel goeds op jou pad .

Stuur jou een warme groet .

Lena

Tarotjager

Wow dit had ik niet verwacht! Dit laat zo zien dat prachtige kaarten op diverse plekken helemaal geen prachtig plaatje hoeven neer te leggen. Wel dat de fundering klopt. Maar jouw zelfkaart en uitkomst gaven voor mij een andere betekenis aan die mooie kaarten. Al blijf ik erbij dat voor jou alle ingrediënten kloppen maar dat je alleen meer op jouw binnenwereld mag vertrouwen. Dan komt het met jouw buitenwereld uiteindelijk ook helemaal goed!

Dank voor je terugkoppeling en geniet van de stilte en rust! Kies voor en vanuit jezelf dan komt alles in balans:)

Lena

Twijfel is geen goede raadgever , gewoon doen en zien naar het resultaat , jou eerste steen is gelegd.

Ik heb een heel groot vertrouwen en geloof in mijn innerlijke intuïtie. In de afgelopen jaren heb ik duidelijk geleerd om te kiezen voor mezelf , soms met vallen en opstaan maar mag jou eerlijk bekennen , met redelijk resultaat .
Ik dank jou voor deze mooie opbeurende woorden .
Thnx

Zonnetjeinhuis

#13
Citaat van: Tarotjager op augustus 15, 2019, 19:45:04 PM
Ik ben aan het oefenen met interpreteren voor anderen. Bij mezelf en vrienden/familie lukt het vrij aardig maar ben benieuwd hoe het voor vreemden werkt. Ik wil niet zelf de kaarten leggen, dat mag met het eigen deck en eigen energie. En ik werk alleen met het keltisch kruis in de volgorde die Ricca hier prachtig heeft omschreven.

Ik las dat de Hogepriesteres eenzelfde passie heeft maar zij kegt de kaarten ook zelf. Wil ook niet concurreren. Hoe meer aanbod en keuze hoe beter! Ik hoop dat het forum ook weer meer bezoekers zal krijgen want er is hier een schat aan informatie te vinden!

Hoi Tarotjager,

Wat leuk dat je aanbiedt kaarten voor anderen te interpreteren.

Zou je mijn kaarten willen interpreteren? Ik dacht bij het leggen speciaal aan een man die ik pas ontmoet heb via een datingsite. Hij is niet super aantrekkelijk, maar wel heel lief, zou het wat kunnen worden? Verder kun je misschien iets over mijn werk zien?

Het keltisch kruis van 1 t.e.m. 10
pentakels 7 ( omgekeerd)
koning van kelken
de hogepriesteres
schildknaap van kelken (omgekeerd)
koningin van kelken (omgekeerd)
zwaarden 10
pentakels 4 (omgekeerd)
zwaarden 5
schildknaap pentakels
staven 10


Hartelijke groet,
Zonnetjeinhuis

Tarotjager

Hoi Zonnetjeshuis,

Dank voor je kaarten! Ik gebruik zelf geen omgekeerde kaarten dus vind het een lastige... Bijzonder dat je geen grote arcana kaarten hebt getrokken! Je noemt een potentiële nieuwe partner en je werk. Het is lastig te interpreteren waarover je legging specifiek gaat. Hij komt op mij wat algemener over... Hierbij een poging.

Je bent erg ongeduldig over iets en misschien zelfs bezorgd. Doordat je zowel de koning, koningin, schildknaap van kelken en de hogepriesteres hebt getrokken lijkt het alsof je je gevoel niet durft te volgen. Er lijkt zich recent een kans te hebben gekregen tot iets maar deze kans heb je niet gegrepen omdat ne niet goed wist wat je ermee zou kunnen. Je bent misschien wel bang om naar je gevoel te luisteren. Bang wat de omgeving er van vindt, bang dat ze je afwijzen wanneer je je gevoel volgt, je hart. Ik de nabije toekomst komt er een einde aan een fase, mogelijk dat je los gaat laten wat andere mensen denken. Daar gaat het niet om, het gaat erom wat jij voelt. Buitenkant en materiële zaken zijn ondergeschikt aan de richting die het hart op wil. Je wilt deze nieuwe richting graag onderzoeken maar bent ook bang dat het niet de juiste keuze is. Je mag echter vertrouwen op je eigen kracht en intuïtie. Het betekent geen makkelijk pad, je zult nog wat bergen moeten verzetten maar wanneer je dit op de juiste manier doet dienen er zich mooie nieuwe kansen aan.

Of dit betekent dat je deze potentiële nieuwe partner een kans moet geven of qua werk een andere richting in gaat slaan weet ik niet. De legging laat echter overduidelijk zien dat er een einde is gekomen aan een fase. Een fase die vooral werd geregeerd door buitenkant/materiële zaken. Je ongeduld jegens deze verandering is groot. Je wilt graag snel resultaat maar dat zal niet gebeuren. Je zal nog door een pittige fase heen gaan maar wanneer je trouw blijft aan wat je van binnen voelt en wil dan kom je er sterker uit.

Succes!.