Hulp gevraagd bij een legging

Gestart door Natabuks, juli 27, 2019, 16:17:43 PM

Natabuks

Beste forumleden,

Ik kom even niet uit met mijn legging
Ik heb een vraag gesteld over de nieuwe werkplek. Of t wel wat voor mij is. Of is de aanbod moet accepteren
Mijn kaarten zijn:
De kluizenaar
Geliefden (omgekeerd)
Aas van kelken
De gehangene
En de magier (omgekeerd)

En ik kom hier dus niet uit. Want de kluizenaar en aas van kelken geven mij dus een positieve gevoel van de beslissing en de rest niet

Hogepriesteres

Heb je willekeurig vijf kaarten getrokken?

De Kluizenaar laat zien dat je een zoeker bent en iemand die in zichzelf is. Neem de tijd je af te stemmen op je volgende stappen.

Geliefden omgekeerd zegt dat jou gevoel en verstand niet op één lijn liggen.

Aas van Bekers laat het overstromen vsn liefdevolle gevoelens zien, meest in de relationele sfeer maar kan ook voor iets zijn wat je helemaal ziet zitten en waar je een heel warm gevoel van krijgt. Lijkt alleen niets met die baan te maken te hebben. Misschien dat er een paar dingen door elkaar lopen?

De Gehangene laat zien dat je het meest lijdt voor waar je bang voor bent. Het zou goed voor je zijn je over te geven aan een adempauze of periode van rust. Dat zijn de momenten dat je een groter inzicht in een situatie kunt krijgen. Wees jezelf.

De Magiër omgekeerd wil volgens mij zeggen dat de ambities en plannen die je hebt onrealistisch zijn. Dus dan zou die nieuwe baan niet bij je passen maar het belangrijkst is denk ik om diep in jezelf te gaan en daar de antwoorden te zoeken.

Tarotjager

Ik plaats graag een aanvulling. Al denk ik dat een aantal willekeurige kaarten nooit zo bevredigend kunnen zijn als een legpatroon.

De kluizenaar: de antwoorden zitten in jezelf, je moet alleen durven luisteren naar je innerlijke stem.
Geliefden (omgekeerd): er is geen balans bij jou, je durft niet te vertrouwen op je eigen gevoel. Dat je deze vraag stekt duidt dit eigenlijk al genoeg. Wanneer je vol blijdschap op deze plek zou zitten, zou de vraag niet eens in je opkomen.
Aas van kelken: je wil dolgraag een nieuw begin. Maar voel je deze diepe wens wel bij deze baan? De geliefden omgekeerd laten zien van niet.
De gehangene: ga zaken eens in een ander perspectief plaatsen. Gaat je hart sneller kloppen van deze baan? Misschien heb je deze baan juist nodig om te voelen wat je juist wel leuk vindt. Je weet dat diep van binnen al maar je moet daar alleen dichterbij komen.
En de magier (omgekeerd): jouw vaardigheden komen op deze plek niet tot hun recht.

Samenvattend dus grotendeels eens met Hogepriesteres. Je wilt niet op deze plek zijn, je vaardigheden matchen niet. Volg je hart en ga voelen waar je wel blij can wordt. Mogelijk wel van elementen uit deze baan. Maar je hebt iets nodig wat je intrinsiek voldoening geeft en deze baan lijkt dat niet te geven.