een ex en een kindje op komst: hoe evolueert het

Gestart door miracle, maart 20, 2019, 11:55:34 AM

miracle

lieve Catharinawebbers,

ik volg jullie al een tijdje, maar na vele jaren wil ik zelf nog wel eens iets plaatsen waarop ik graag jullie visie heb.

het kader rond de vraag: mijn vriend (ex) is er vandoor met een ander, sinds begin zwangerschap, maar blijft de definitieve keuzes uitstellen (verkoop huis aan mij enz.). Binnen 5 weken is ons kindje op komst (dat hij zowieso erkent en momenteel het enige is waar hij aan kan denken).  blijft dat hij niet weet welke kant hij uit moet, want hij heeft 'een relatie' met een ander.
Zij is een hele jonge kleine blondine, collega, die nog bij haar ouders woont en niet wil dat hij aanwezig is bij bevalling terwijl hij dat zelf wel wil.
Ik ben een grotere donkerharige (zelfde leeftijd als hem), ken hem al >10 jaar, 4 jaar een koppel, altijd gedacht dat de liefde tussen ons van heel diep kwam en heel bijzonder was.

Hieronder de lenormandkaarten die hij heeft geschut. Mijn vraag: wie is volgens jullie de 'vrouw' in de kaarten en wie ben ik of de andere? Hoe gaat de situatie evolueren tussen ons?

17. ooievaar   8. lijkkist      5. boom      36. Kruis         11. roede   35. Anker     4. Huis     20. Tuin    19. toren
13. kind           6. wolken      14. vos      21. berg         27. brief   25. ring    18. hond     31. zon     28. man
33. sleutel          12. vogels      1. ruiter    30. lelie         9. ruiker   2. klaver    34. vissen     26. boek     3. schip
10. zeisen          24. hart     29. vrouw  32. maan      15. beer   22. weg   7. slang     23. muizen 16. ster

Hopelijk kunnen jullie mij wat licht werpen op de situatie!
alvast bedankt he  ;)

Anja

Beste Miracle,

Het is alweer even geleden dat jij dit bericht hier postte. Ik weet dat een reactie geven eigenlijk al te laat is maar omdat mij dit verhaal zo aangreep en ik soms nog een beetje met Lenormandkaarten moet oefenen, besloot ik maar wel een reactie te geven. Corrigeer me maar als je je niet kunt vinden in mijn gevoelsmatige bevindingen.
Ik hoop overigens dat het nu inmiddels beter gaat met jou en je kind!

Ik neem de Dame voor jou als uitgangspunt en de de Heer voor jouw (ex) man.
Ik werd meteen naar de kaarten van jouw ex (ik noem hem maar even zo) getrokken. Hij ligt ver van de kaart van de Dame (van jou dus) en ook nog niet eens in de lijn van de Dame. Kijk ik verder naar de Heer, dan zie ik de Toren boven hem en links naast hem de Zon.
Dit geeft mij het gevoel dat hij lang niet eerlijk is geweest tegen jou. Iets in mij zegt dat hij bij jou is vertrokken, juist omdat jullie relatie steeds vastere vorm ging aannemen. Toen jij eenmaal zwanger was is hij in paniek geraakt, liep hij weg met die blondine. Hij wil geen (financiƫle) verantwoordelijkheid maar wel de lusten van dat kind, in de trant van kijk eens, dat kan ik!
Ik denk namelijk ook dat hij de geldelijke consequenties niet wil accepteren c.q geen tot weinig alimentatie wil betalen als jullie scheiding definitief is. Is hij misschien ook bang om ouder te worden en/of eenzaamheid?

Gelet op de kaarten die boven de Dame liggen, denk ik niet dat er eerlijk met jou wordt gecommuniceerd. Ik weet natuurlijk niet hoe het nu inmiddels is, of jullie nu weer bij elkaar zijn en hij nu wel open tegen je is. Mijn gevoel zegt dat je nog een lange weg met hem te gaan hebt/gehad hebt.

Groet,

Anja