Auteur Topic: Dagelijkse terugkering kaartren  (gelezen 427 keer)

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
Dagelijkse terugkering kaartren
« Gepost op: november 08, 2018, 22:28:45 pm »
Hoi ik ben christina
Ik trek al dagen lang deze kaarten staven2 ,de dwaas staven8, koningvan zwaarden.
Kan iemand mij kunnen uitleggen wat dat betekend. Of eventueel voor mij een liefdeslegfing willen doen
M.v.g christina o
« Laatst bewerkt op: november 09, 2018, 08:59:16 am door Christina1@ »

Layla7286

• Nieuw lid
  • *
  • Hoi ik ben een gepassioneerd kaartlegster Tarot
Re: Dagelijkse terugkering kaartren
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2019, 16:35:30 pm »
Als je telkens hetzelfde vraagt en dit elke dag ,dan kan je dergelijke dingen verwachtten ,ik zal proberen de kaarten te verklaren ,de staven twee is een teken dat je aan het wachtten bent en er zo stilstand is ontstaan ,ik heb de indruk dat je iets teveel laat afhangen van de man of liefde in je leven de koning van de zwaarden is niet echt een gezellig man ,hij kan dominant zijn en koppig en vooral hardnekkig ,het is zijn way of de highway  ;dat je op iemand wacht om tot actie over te gaan maar dat je aangemoedigd wordt om zelf in actie te komen voor je de ander verliest ;En de dwaas betekent dat je realistisch moet blijven en je niet alles mag geloven wat er beloofd is , maar het kan ook staan voor iemand die besluiteloos is en geen rekening houd met anderen en steeds veranderd van gedacht Staven acht betekent dat er nog veel werk aan de winkel is voor je doel is bereikt

Ik hoop dat je er iets aan had ,dat deze kaarten herhaald worden is omdat het tijd is om te handelen ipv erover na te denken of twijfelen . Groet Layla

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
Re: Dagelijkse terugkering kaartren
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2019, 15:27:15 pm »
Staven kaarten staan voor willen, het is een vuur kaart en de twee laat dualiteit zien. Zoals het nu gaat zit je vast en zo kan je niet verder komen. Je ziet dat op de afbeelding, de ene stok zit in een blok steen en de andere zit vastgebonden aan een ijzereen ring. De kaart wil je ook zeggen dat je weet wat je hebt, maar je weet niet wat je krijgt.

De Dwaas laat een nieuw begin zien waar naar verlangt wordt. Vertrouw op jezelf en op het leven. Geniet, heb plezier en gs op avontuur.

Staven VIII laat zien dat het tijd is om regelingen te treffen. De kaart laat gedachte en plannen zien die je nu uit moet gaan werken.

De Koning van Zwaarden is iemand die rechtvaardig handelt en heldere, evenwichtige beslissingen neemt. Hij is een heerser, streng en dominant maar wel eerlijk. Zwaarden laten strijd zien, deze koning gaat de strijd aan. Soms heeft de kaart iets met een rechtspraak te maken, wettelijke regelingen maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.

Ook ik ben benieuwd of je iets met mijn uitleg kan.