Liefhebbers kaartlegging gevraagd

Gestart door Hogepriesteres, januari 22, 2019, 11:36:42 AM

Hogepriesteres

Graag gedaan. Bedankt voor je feedback Buc, jij hebt ook goed kijk op de kaarten. Zoals nu bij jou gebeurt wel eens meer, dat er verschillende dingen door elkaar lopen, wat jij ook aangaf. Stukje over je kinderen en de rest over jezelf. Je krijgt te zien wat voor jou het belangrijkst is om te weten.

Warme groet terug,  Trix

Hogepriesteres

Lilith, jou eerst kaart is vrij heftig, daarom even horen of het klopt, want als dat zo is dan zijn de andere kaarten ook goed en zo niet was mijn concentratie niet goed.
De eerste kaart, de kern, wat er nu speelt laat Zwaarden IX zien. Zwaarden kaarten laten strijd zien. Deze kaart staat voor de donkere nacht van de ziel. Het is de ‘wanhoopskaart’. De negen zwaarden staan voor verdriet, trsnen, scheiding, pijn, wannhoop, rouw en  vertwijfeling, maar ook voor hoop en genezing.

Hogepriesteres

Geert 77777 jou eerste kaart is De Maan en dat is de kern, waar het om gaat. Je wordt heen en weer geworpen tussen tegenstrijdige gevoelens. Je hebt diepe angsten en voorgevoelens. Er is twijfel en verlangen.

Het probleem is Staven II. Je weet wat je hebt, maar niet wat je krijgt. Zorg ervoor niet vast te roesten.

Waar jou probleem vsndaan komt is de Aas van Bekers. Je wordt overspoeld door liefdevolle gevoelens.

In het verleden ligt Bekers II, de kaart die het samenkomen van twee gevoelens laat zien waaruit een verbinternis ontstond. Er was intieme vriendschap en hartstocht.

Je wens/doel is Ridder van Zwaarden en laat een gevecht zien en iemand die tegen beter weten in gelijk wilt krijgen.

De eerste kaart in de toekomst, waar je over ongeveer een maand bent is De Toren, de heftigste kaart van de grote arcana. Vaak gaat het om een plotselinge, heftige gebeurtenis waardoor je leven op z’n kop komt te staan. Het is de verwoesting, maar ook de bevrijding vsn je ziel. Blijf vertrouwen op je geestelijke krscht en zie in dat deze gebeurtenis nieuwe mogelijkheden zal geven.

Over jouzelf ligt Pentakels III en die kaart laat het  opbouwen en oprichten van iets zien en groei en ontwikkeling.

Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is de Aas van Pentakels. Deze kaart laat het begin vsn een nieuwe gelukkige periode zien.

Je hoop en/of vrees is De Dood. Dat er een nieuwe ontwikkeling op je pad komt. Er is een einde van een tijdperk gekomen. Vertrouw erop dat er een nieuwe fase komt waarin je meer jezelf kunt zijn.

De laatste kaart is het antwoord dat je nu nodig hebt en als je daar niets mee kan is het het vermoedelijke verloop en dan ben je hier over een half jaar. Dat is Staven VI. Deze kaart laat een overwinning zien en dapper optreden in moeilijke situaties.


Geert77777

Goeiemorgen Hogepriesteres,
 
  kan het dat de kaarten 2 verschillende thema's belichten of gaat het over hetzelfde onderwerp...
Een breuk/scheiding waarbij twijfel is bij beiden maar ook een moeilijke periode in een sportclub waar ik wel dingen kan in plaatsen zoals Staven II, Zwaarden, De Toren, Aas van Pentakels en De Dood...

Hogepriesteres

Het kan heel goed dat er verschillende dingen door elkaar lopen. Meestal gaat het over hetzelfde onderwerp, maar het gebeurt ook af en toe dat er meerdere dingen door elkaar lopen, waardoor en niet echt een logisch verhaal uitkomt, maar het toch klopt. Omdat ik een open legging gedaan heb, zonder vraag, komt eruit wat voor jou het belangrijkst is te weten.

Geert77777

Hogepriesteres,  zou het kunnen dat de nabije toekomst,  kaart 6,  te maken heeft met de gezondheid van iemand dat mij zeer nauw aan het hart ligt? 
Hoop en vrees kan aanduiden dat een negatieve periode van onzekerheid wordt afgesloten...
Maar kaart 13,  de kaart waar ik over 6 maand sta,  uiteindelijk aangeeft dat Alles in orde komt?  Klinkt het plausibel?

Hogepriesteres

Dat kan allemaal heel goed Geert. Ik geef alleen maar door wat ik uit de kaarten kan halen en jij weet wat er aan de hand is en waar het over zou kunnen gaan. Ik weet niets van jou en ik ben geen medium die dingen weet.

lilith

Citaat van: Hogepriesteres op maart 19, 2019, 10:38:45 AM
Lilith, jou eerst kaart is vrij heftig, daarom even horen of het klopt, want als dat zo is dan zijn de andere kaarten ook goed en zo niet was mijn concentratie niet goed.
De eerste kaart, de kern, wat er nu speelt laat Zwaarden IX zien. Zwaarden kaarten laten strijd zien. Deze kaart staat voor de donkere nacht van de ziel. Het is de ‘wanhoopskaart’. De negen zwaarden staan voor verdriet, trsnen, scheiding, pijn, wannhoop, rouw en  vertwijfeling, maar ook voor hoop en genezing.

Sorry voor mijn late reaktie, maar ik had geen melding gekregen dat je gereageerd had Hogepriesteres.
De kernkaart klopte wel. Ik maakte toen een emotionele en verwarrende tijd door. Heel benieuwd wat de andere kaarten te vertellen hebben. Fijne paasdagen alvast.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Hogepriesteres

Lilith, die kaartlegging is al ruim een maand geleden, dus dat heeft nu geen zin meer omdat alles een moment opname is. Het probleem van toen en waar dat vandaan kwam is nu voorbij. Je wens/doel, je hoop en/of vrees dat alles kan nu verandert zijn. Als je een nieuwe kaartlegging wilt wil ik dat volgende week best voor je doen, want dan zullen er ook weer andere kaarten leggen. Ik hoorhetwel.

lilith

Daar heb je gelijk in. Dan zou ik graag een herkansing van je willen hebben.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Hogepriesteres

Lilith, bij de kern ligt Pentakels III, de kaart die staat voor groei en ontwikkeling en laat zien dat er iets opgebouwd en opgericht wordt.

Het probleem is Zwaarden VIII. Je zit vast en ziet geen uitweg meer.

Waar jou probleem vandaan komt is De Zon. Deze kaart laat een fase zien die doorlopen en afgesloten is. De kaart laat levensvruegde en geluk zien en zegt dat je erop mag vertrouwen dat je wegen met succes zult inslaan en afleggen.

In het verleden ligt Staven VIII. Er waren regelingen getroffen. Deze kaart is de tijdkaart en laat zien dat alles een tijd nodig heeft.

Je wens/doel is Pentakels VI en laat een relatie van geven en nemen zien. Er worden de juiste afwegingen gemaakt en ieder krijgt wat hem toekomt.

De eerste kaart in de toekomst is Gerechtigheid en laat rechtvaardigheid zien. Je wordt geconfronteerd met een situatie waarin alles wat je doet een oorzaak vormt dat later een gevolg heeft. Het kan ook dat je te maken krijgt met een rechtzaak. Kijk eerlijk naar je handelingen als bepaalde situaties zich wer herhalen. Als je dit snapt kan je beslissen om veranderingen aan te brengen.

Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed laat De Toren zien. Een heftige kaart die meest staat voor een plotselinge gebeurtenis waardoor je hele wereld instort. Het is de verwoesting maar ook de bevrijding. Blijf vertrouwen op je geestelijke kracht en weet dat deE gebeurtenis uiteindelijk nieuwe mogelijkheden zal geven.

Je hoop en/of vrees is Bekers IV, de kaart die laat zien dat je ontevreden bent met de bestaande toestand. Maak omderscheid tussen wens en behoefte. Het is ook de meditatiekaart.

De uitkomst of vermoedelijke verloop is Bekers II. Deze kaart staat vaak voor een tweelingziel en laat gevoelens van diepe liefde zien die samen komen.

lilith

Dank je hogepriesteres, ik zal het even laten bezinken.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Geert77777

Goeiemorgen  Hogepriesteres...

Eens even terugkomen op de legging die je deed in de maand maart...

De Maan, Staven II,  Aas van Bekers, Bekers II,  Ridder van Zwaarden, allemaal zo herkenbaar en uiteindelijk de Toren die zat in de nabije toekomst...  En uiteindelijk daverde mijn wereld op zijn grondvesten vandaag.

Zelfs de Dood en  Staven VI zijn de revue gepasseerd.

Kan je eventueel een nieuwe legging doen alsjeblief?

G...

Hogepriesteres

Fijn dat de kaartlegging klopte, al duurde die eerste kaart in de toekomst ( De Toren ) wel langer dan een maand. De laatste kaart laat een overwinning na een strijd zien en daar ben je een half jaar de de kaartlegging van maart. Dus alles gaat nu zoals het gaat en het komt wel goed. Daarom heeft het ook geen zin nu weer een kaartlegging te gaan doen, de kaarten moeten eerst ‘uitgewerkt’ zijn en dat is meest pas na een half jaar. Als je dan alles op orde hebt, heb je mij ook niet nodig want ik ben er niet om jou de toekomst te laten zien maar om advies/inzicht te geven door middel van de kaarten. Mocht je dat weer nodig hebben na die tijd hoor ik het wel en is dat prima.
Onthou dat na de verwoesting van De Toren het gevoel van bevrijding komt. Sterkte en succes verder.

Groetjes, Trix

Zonnetjeinhuis

Goedenavond Hogepriesteres,

Zou je voor mij de kaarten willen leggen?

Groetjes,

Zonnetjeinhuis