Liefhebbers kaartlegging gevraagd

Gestart door Hogepriesteres, januari 22, 2019, 11:36:42 AM

Lena

Lief mooi mens


Jou naastenliefde siert jou, gratis , belangeloos, voor niets.
Eerst hartelijk dank om jou tijd en energie.

Heb nu even een druk wkend met familieuitstapjes.
Later reageer ik inhoudelijk op jou kaartlegging.

Wens ook jou een mooi wkend en heel veel liefde en licht .

Dank.

Lena

Lena

@ Carla @ Geert

Speciale intentie van kracht , moed , hoop en ook liefde en licht stuur ik jullie .

Liefs.

Lena

Hogepriesteres

Lena, bedankt voor je lieve woorden. Ik zit er gewoon van te glimmen....

Liefs,  Trix

Lena

@ Trix

Terecht , jij mag schitteren ( glimmen )😁😘

Lena

Trix , feedback op jou kaartlegging

1. Schildknaap tentakels , veel vriendschappelijke boodschappen herken ik wel, ja ben leergierig en besteed aandacht om mijn doel(en) te bereiken. Afwachten of mijn doel veel te bieden geeft.
2.Probleem,zon? Levenskracht, zelfvertrouwen en vreugde zie ik niet echt als problematisch?
3. Waar vandaan , strijd , geestelijke last ? Verhuiskaart kan ik wel plaatsen , geeft het me strijd en last om die knoop door te hakken , kan ik het zo zien , dan een volmondig ja .
4. Verleden ,gehangene /of eerder gevangene ? Lijden door vrees herken ik niet zo , dingen zien op eigen manier ,niets is,wat het lijkt , hmmmm deze vind ik een moeilijke en doet me nadenken , maar tijd komt dat ik het plaatsen kan .
5. Wens,doel/ geliefden , keuze maken en dat ligt bij mijn probleemkaart ? Indien ik mijn keuze maak , eerst levenskracht en zelfvertrouwen nodig , één keer keuze gemaakt schept het me vreugde,zoiets ongeveer ?
Ik maak niet enkel keuze vanuit mijn hart en ook niet vanuit mijn ratio , ja idd doe wat ik voel en beredeneer.
6.Toekomst , aas staven , 1mnd , nieuws en willen , nieuw begin , ja mijn opleiding .
Mezelf,aas bekers,gevoelskaart , ja heb ik al vaak gehoord  , empathisch , dosering is mijn hekelpunt .
7. Zoals de ander me ziet , tentakels VIII,  hard en geconcentreerd , ja klopt .
8. Hoop /vrees ,pentakels II , dualiteit , afwegen, oorzaak en gevolg , herkenbaar.
6 mnden,pentakels IX overdaad ,geluk ,succes,rijkdom , deze is nog even afwachten ,liefde voor natuur , yep kan uren in de natuur , in mijn ééntje of gezelschap maakt niet uit , natuur is mijn 2de nature!

Deze kaartlegging neem ik zeker mee in mijn vlgd stap naar keuze en ondernemen.
Hartelijk dank en liefs.
Lena

Hogepriesteres

De Zon die bij het probleem ligt gaf ik je de betekenis van door wat het meest is. De zon laat ook een nieuw begin zien. Misschien is het zo dat het daarom bij het probleem ligt, o dat er nog iets nieuws moet gaan komen maar het nog niet zover is. Kan je jeer dan in vinden? Zoniet ga ik me er nog even verder over buigen.

Denk dat als het strijd geef een knoop door te hakken daar dan je probleem vandaan komt. Die twee kaarten volgen op elkaar ( probleem en waar het vandaan komt ) en moet daarom in elkaar overgaan. Er komt uiteindelijk een soort ‘verhaal’ wat dingen over jou verteld.

Wens/doel, De Geliefden hoeft niets met het probleem te maken te hebben. Het is iets dat diep in je zit en soms weet je het zelf amper. Deze kaart heeft meest met de aardse liefde te maken en laat ook harmonie zien. Het gaat erom dat je de juiste keus maakt. Je wens dus dat dat je gaat lukken of je doel is nog een aardse liefde te vinden en dan het juiste doen. De kaart ligt er en op die plaats, dus verder weet ik het ook niet.

De rest is volgens mij duidelijk. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Lena

Dag Trix

Dank om deze aanvulling , perfect duidelijk!

Liefs

Lena

Bucephalus

Dag Hogepriesteres, ik meld me ook voor een legging en ben erg benieuwd wat het zal worden. Of ik een vraag heb? Talloze  :D, maar ik denk dat een open legging voor nu het beste is.

lilith

Beste hogepriesteres, zou je voor mij ook een legging willen doen?
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Hogepriesteres

Bucephalus en Lilith, ik lees net dat jullie een kaartlegging willen en begin volgende week ga ik er even voor zitten en geef ik de kaarten door.

Bucephalus


Geert77777

Hogepriesteres, zou je voor mij hetzelfde willen doen?

Hogepriesteres

Buc, jou eerste kaart laat de kern zien, waar het om gaat en dat is de Koning van Bekers. Je gevoelswereld is in beroering gebracht, je beheerst je gevoelens. Het zijn gekwelde gevoelens, ook onderdrukte woede of passie.

Het probleem laat Bekers X zien, de kaart die voor een gelukkig gezin staat en harmonie.

Waar jou probleem vandaan komt is Staven III. Deze kaart laat reizen zien, kan ook in de geest zijn. Je staat open voor nieuwe contacten, soms gaat het om zakelijke contacten met overzese gebieden. De kaart laat reizen zien die je verder kunnen brengen. Op de afbeelding staat een man met drie staven en in de verte zie je scheepjes liggen. Als hij zich inscheept zal hem dat verder brengen. Hij wil wel, maar het is nog onzeker wat hij gaat doen. Staven laten de wil zien en het getal drie staat voor groei en ontwikkeling.

In het verleden ligt de Schildknaap van Staven en die laten boodschappen zien die je bereikten en kinderlijk vertrouwen.

Je wens/doel is Staven V de kaart die laat zien dat je wilt dat het gevecht in jezelf stopt.

De eerste kaart in de toekomst is Stsven IV. Op de afbeelding zie je vier staven waartussen een bloemenslinger opgehangen is. Er is een fase afgesloten en er wordt feest geviert.

De kaart die iets over jou zegt is Staven II. Je weet wat je hebt, maarniet wat je krijgt. Op deze afbeelding zitten twee staven vast, eentje aan een ijzeren pin en de ander aan een steen. Zorg ervoorniet vast te roesten wil de kaart zeggen. Met de kennis van nu kan je je niet verder ontwikkelen. Het getal twee  ( Staven II ) laat dualiteit zien.

Zoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is De Zon. Deze kaart laat levenskracht, zelfvertrouwen en de waarheid zien. De komende tijd staat in teken van genezing, zorgeloosheid en een goede afloop. Je hebt energie en daadkracht om de volgende stap in het leven te nemen.

Je hoop en/of vrees is De Hogepriester. Je bent zowel een leraar als leerling, dat wil zeggen dat andeen van jou lren, maar jij ook van anderen. Hier zie je twee dezelfde pilaren op de afbeelding en die laten zien dat tegenstellingen zijn opgeheven. De hogepriester heeft een rood gewaad aan en daaraan zie je zijn grote wilskracht. Advies is om te leven volgens je eigen geloof en overtuiging. Vergroot je kennis, doe ervaring op en wees versntwoordelijk voor je eigen keuzes.

De laatste kaart geef jou antwoord of het vermoedelijke verloop en dan ben je over een half jaar bij deze kaart. De kaart laat een persoon met een witten band om zijn hoofd zien, dat is van een vroegere (geestelijke) strijd. Je bent op je hoede en alles op een rijtje aan het zetten.  Er is wijsheid opgedaan door ervaring. Achter de persoon op de afbeelding staan not acht staven geplant, die hij naast de ene staaf in zijn hand ook nog kan gebruiken tegen moeilijkheden of tegenstanders.

Opvallend in deze kaartlegging is dat er van de tien kaarten zes staven kaarten liggen en dat gebeurt maar heel zelden. Daaraan kan je zien dat het gaat om iets wat je heel graag wilt en dat jou wil heel sterk is.

Tijdens het schudden van de kaarten viel de Aas van Bekers eruit en dan wil die kaart jou ook nog wat zeggen. Azen laten altijd iets nieuws zien en bekers staan voor gevoelens. Deze kaart laat het overstromen van liefdevollen gevoelens zien.

Ik hoor wel of je nog vragen hebt en of je meer over een bepaalde kaart wilt weten, want dat kan natuurlijk. Ik neem aan dat het klopt, hoewel ik meest vraagt of de eerste kaart klopt, want dan klopt de rest ook. Dit sloot goed op elkaar aan, dus gok ik dat het gewoon allemaal klopt. Ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes,  Trix




Hogepriesteres

Ja hoor Geert, jij bent na Lilith aan de beurt.

Bucephalus

#44
Citaat van: HogepriestersBuc, jou eerste kaart laat de kern zien, waar het om gaat en dat is de Koning van Bekers. Je gevoelswereld is in beroering gebracht, je beheerst je gevoelens. Het zijn gekwelde gevoelens, ook onderdrukte woede of passie.
Ja, ik herken de kaart, oude zaken spelen weer op naar aanleiding van een situatie waarin een van onze kinderen zich bevindt. Het is nodig om weer terug te gaan naar de oorsprong om zaken in balans te brengen.

Citaat van: HogepriestersHet probleem laat Bekers X zien, de kaart die voor een gelukkig gezin staat en harmonie.
Dat is juist, zie boven.

Citaat van: HogepriestersWaar jou probleem vandaan komt is Staven III. Deze kaart laat reizen zien, kan ook in de geest zijn. Je staat open voor nieuwe contacten, soms gaat het om zakelijke contacten met overzese gebieden. De kaart laat reizen zien die je verder kunnen brengen. Op de afbeelding staat een man met drie staven en in de verte zie je scheepjes liggen. Als hij zich inscheept zal hem dat verder brengen. Hij wil wel, maar het is nog onzeker wat hij gaat doen. Staven laten de wil zien en het getal drie staat voor groei en ontwikkeling.
Dit stipt een andere issue aan en een andere situatie waarin ik me nu bevind. Sla ik zakelijk gezien een nieuwe en totaal andere weg in of ga ik door op het pad waarop ik me nu begeef? Die andere weg betekent een forse ommezwaai. Op dit moment doe ik al zaken overzee, maar met mijn nieuwe plannen zal het o.a. betekenen dat ik ook moet gaan reizen en ruil ik zekerheid in voor een groot (financieel) avontuur.

Citaat van: HogepriestersIn het verleden ligt de Schildknaap van Staven en die laten boodschappen zien die je bereikten en kinderlijk vertrouwen.
Ik zie Staven schildknaap als een gepassioneerd en creatief persoon die het hart op de tong draagt, die weet wat hij wil. Hier zie ik ook de leraar. De kaart spoort aan om van binnen op zoek te gaan naar kansen, hoewel beangstigend hebben ze potentie. Deze kaart geeft aan dat ik al langer met de gedachte om een andere weg in te slaan speel, dus ik herken het.

Citaat van: HogepriestersJe wens/doel is Staven V de kaart die laat zien dat je wilt dat het gevecht in jezelf stopt.
Ik bekijk het zo dat ik allerlei obstakels op de weg zie, telkens verschijnt er weer iets nieuws dat roet in het eten gooit en alles bij elkaar is het een berg geworden. Staven 5 geeft aan dat ik met hernieuwde energie aan de gang moet en de obstakels moet overwinnen, dus al met al ook wel passend.

Citaat van: HogepriestersDe eerste kaart in de toekomst is Stsven IV. Op de afbeelding zie je vier staven waartussen een bloemenslinger opgehangen is. Er is een fase afgesloten en er wordt feest geviert.
De kaart symboliseert overwinning en triomf, ik ga daar komen waar ik moet zijn, maar waarschuwt na de overwinningsroes ook voor overmoedigheid, arrogantie en moeheid, dus al met al nog wel een weg te gaan.

Citaat van: HogepriestersDe kaart die iets over jou zegt is Staven II. Je weet wat je hebt, maarniet wat je krijgt. Op deze afbeelding zitten twee staven vast, eentje aan een ijzeren pin en de ander aan een steen. Zorg ervoorniet vast te roesten wil de kaart zeggen. Met de kennis van nu kan je je niet verder ontwikkelen. Het getal twee  ( Staven II ) laat dualiteit zien.
Past weer bij het vorige en het klopt; qua ontwikkeling sta ik qua huidige werkgebied al een tijdje stil en dat is een bewuste keuze. Ik investeer niet meer in mezelf, het heeft zijn doel gehad. Ik heb niet de ambitie om me daar verder in te ontwikkelen en zit aan mijn max. Om van het geijkte pad af te gaan is nog wel een dingetje..

Citaat van: HogepriestersZoals de ander jou ziet of hoe jij door de ander wordt beïnvloed is De Zon. Deze kaart laat levenskracht, zelfvertrouwen en de waarheid zien. De komende tijd staat in teken van genezing, zorgeloosheid en een goede afloop. Je hebt energie en daadkracht om de volgende stap in het leven te nemen.
Nog niet, er zijn nog wat bergen te verzetten, maar wel fijn om te weten.

Citaat van: HogepriestersJe hoop en/of vrees is De Hogepriester. Je bent zowel een leraar als leerling, dat wil zeggen dat andeen van jou lren, maar jij ook van anderen. Hier zie je twee dezelfde pilaren op de afbeelding en die laten zien dat tegenstellingen zijn opgeheven. De hogepriester heeft een rood gewaad aan en daaraan zie je zijn grote wilskracht. Advies is om te leven volgens je eigen geloof en overtuiging. Vergroot je kennis, doe ervaring op en wees versntwoordelijk voor je eigen keuzes.
Dat sluit ook weer aan op de vorige kaarten en past bij de situatie. De Hogepriester is behalve een leraar ook iemand die in vaste structuren gelooft, dat kan zorgen voor blokkades.

Citaat van: HogepriestersDe laatste kaart geef jou antwoord of het vermoedelijke verloop en dan ben je over een half jaar bij deze kaart. De kaart laat een persoon met een witten band om zijn hoofd zien, dat is van een vroegere (geestelijke) strijd. Je bent op je hoede en alles op een rijtje aan het zetten.  Er is wijsheid opgedaan door ervaring. Achter de persoon op de afbeelding staan not acht staven geplant, die hij naast de ene staaf in zijn hand ook nog kan gebruiken tegen moeilijkheden of tegenstanders.
Het begin van een lange reis op weg naar een doel en ja, ik heb al heel wat klappen opgevangen.

Citaat van: HogepriestersOpvallend in deze kaartlegging is dat er van de tien kaarten zes staven kaarten liggen en dat gebeurt maar heel zelden. Daaraan kan je zien dat het gaat om iets wat je heel graag wilt en dat jou wil heel sterk is.
Het is iets dat al lang speelt, maar die keuze heb ik steeds uitgesteld om verschillende redenen. Het is ook een lange worsteling geweest.

Citaat van: HogepriestersTijdens het schudden van de kaarten viel de Aas van Bekers eruit en dan wil die kaart jou ook nog wat zeggen. Azen laten altijd iets nieuws zien en bekers staan voor gevoelens. Deze kaart laat het overstromen van liefdevollen gevoelens zien.

Ik hoor wel of je nog vragen hebt en of je meer over een bepaalde kaart wilt weten, want dat kan natuurlijk. Ik neem aan dat het klopt, hoewel ik meest vraagt of de eerste kaart klopt, want dan klopt de rest ook. Dit sloot goed op elkaar aan, dus gok ik dat het gewoon allemaal klopt. Ben benieuwd naar je reactie.
Nee, ik heb geen vragen meer. De legging is een bevestiging van mijn huidige situatie, de keuze zal hoe dan ook niet gemakkelijk zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat ik er wel kom.

Hartelijk dank voor de legging!!
Warme groet,
Buc