Auteur Topic: Liefhebbers kaartlegging gevraagd  (gelezen 5380 keer)

Siro

• Volledig lid
Re: Liefhebbers kaartlegging gevraagd
« Reactie #75 Gepost op: augustus 02, 2019, 09:41:27 am »
Dag Hogepriesteres,
bedankt voor de legging.

Wat de relatie betreft, dat klopt. Ik heb een keuze moeten maken, verdergaan met mijn partner of de relatie verbreken.

Kan het conflict te maken hebben met mijn werk. De vraag die ik me stel is: Ga ik verder in de job die ik nu doe?
Enerzijds :Het vergt veel van mij en na al die jaren is er nog altijd geen zekerheid.
anderzijds: neem ik tijdelijke jobs aan, werk ik deels zelfstandig en dan ben ik volledig vrij om te gaan en staan waar ik wil (lees weer veel gaan reizen)?

liefs,
Siro

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #76 Gepost op: augustus 02, 2019, 13:32:18 pm »
Dat kan zeker ook met je werk t maken hebben Siro. Ook daar moet je een keus in maken en dat zelf doen. Je wens/doel  is duidelijk reizen.

Nog even als extra aanvulling geef ik je door dat jou eerste kaart De Zegewagen was. Dat is de kern, waar het om gaat en laat een overwinning zien. Het is ook de kaart van tegenstellingen die laat zien dat als je daarmee samen werkt er balans komt en dat dat veel beter is dan de strijd. De kaart laat grote wilskracht en doorzettingsvermogen zien. Volg je hart en je eigen pad.

Als je dat zo lees denk ik dat je voor jezelf moet gaan. Wat jij echt wil en dat is volgens mij je baan opzeggen, tijdelijke baantjes nemen en lekker veel reizen. Onthou dat je vaak het meeste spijt krijg van de dingen die je niet hebt gedaan in het leven.

Succes met alles.

Fijn weekend,
Trix

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #77 Gepost op: augustus 09, 2019, 14:41:39 pm »
Hoi Hogepriesteres,

Sinds een paar weken heb ik af en toe contact met een vroegere vriend.
Wat kun jij zien v.w.b.zijn bedoelingen? Gaan we elkaar nog ontmoeten, of blijven we allebei koudwatervrees houden? Hij zegt dat hij latten wil en genieten van elkaar, alleen wanneer dan?
Groetjes, Zonnetjeinhuis

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #78 Gepost op: augustus 09, 2019, 18:56:22 pm »
Zonnetjeinhuis, dat weet ik ook niet want ik kan niet in de toekomst kijken. Weet je nog van die kaartlegging dat ik het over oorzaak en gevolg had? Jij beslist door de keuze die je kan maken. Als jij een relatie met hem ook ziet zitten hoef je toch niet gelijk te latten? Zeggen wat je wilt en in gesprek met hem gaan is misschien het beste wat je nu kunt doen. Denk gewoon goed na wat jij echt zou willen. Succes.

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #79 Gepost op: augustus 12, 2019, 09:55:08 am »
Zonnetjeinhuis, dat weet ik ook niet want ik kan niet in de toekomst kijken. Weet je nog van die kaartlegging dat ik het over oorzaak en gevolg had? Jij beslist door de keuze die je kan maken. Als jij een relatie met hem ook ziet zitten hoef je toch niet gelijk te latten? Zeggen wat je wilt en in gesprek met hem gaan is misschien het beste wat je nu kunt doen. Denk gewoon goed na wat jij echt zou willen. Succes.

Dankjewel Hogepriesteres.

Ja, je hebt gelijk.

Groetjes,

Zonnetje