Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn droom

Gestart door Manuel, september 05, 2004, 01:50:54 AM

Manuel

Hallo, allemaal. Ik had vannacht (ook) een vreemde droom, en ik kreeg het gevoel om deze te onthouden.

Ik was met iemand anders als ik het me goed kon herinneren, en ik/wij  was/waren vrij losjes omringt met witte strepen, rookachtige witte ringen, als bij een soort streepjestrui om maar wat te verduidelijken.

Weet iemand of dit een diepere betekenis kan hebben? Ik vond het erg opmerkelijk, en ik denk dat het wel iets betekend maar ik kan er zelf momenteel niet op komen.

groetjes,
Manuel

huntres

als jullie alleen zijn/waren omringd door die kringen, was het waarschijnlijk jullie energie van dat moment. het is wit, dat is een van de meest pure vorm van energie.

is er verder niets gebeurd?? nog iets speciaals in de omgeving...?

Ricca

Hallo Manuel,

Je beschrijft maar één beeld, maar het is wel een bijzonder beeld. De rookachtige witte ringen lijken me delen van de binnenste laag van je aura, het etherisch lichaam, dat wel als rookachtig gezien kan worden. Overdag zit deze laag vlak om het lichaam en in de slaap kan hij uitzetten en losser komen te zitten. Je twijfelt of je je alleen of met iemand anders in die ringen bevindt. Maar als het inderdaad je aura is, ben je het helemaal zelf. Eventueel twee kanten van jezelf. Dat je slechts ringen ziet, wil volgens mij niet zeggen dat deze auralaag niet compleet is, maar dat je waarneming (nog) beperkt is.
Waarom je dit droomt is moeilijk te zeggen, omdat je je de rest van de droom niet herinnert. Ik vind het een bijzondere droom omdat droomsymboliek (verwarring ik/wij) direct gecombineerd wordt met het zien van de aura. Dat ben ik nog nooit tegengekomen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Manuel

Ik weet wat jullie me proberen te vertellen. Ik kan ook die rookachtige laag van het aura zien, en met wat geduld ook het eigenlijke aura zelf.

(meestal gaat deze dan altijd naar een mengsel van lichtgroen/blauw, terwijl ik soms eerder ook geel lijk te zien. Mogelijk dat de kleur veranderd als ik me meer concentreer, het kost me namelijk best wel moeite.)

Maar zo erg duidelijk, in de vorm van ringen, of eigenlijk een soort spiraal als ik het me goed herinner, en zo los om me heen, heb ik het nooit in het echt gezien. Gevoelsmatig heeft het met een min of meer gelijkgesteldheid (op dat moment) of bond te maken. Verder kan ik me inderdaad niets van die droom herinneren, maar mogelijk was dit ook het einde van die droom.

Manuel

Even nog een update:

Ik denk dat het meestal zo is dat de dromer zelf altijd het beste weet wat een droom betekend, het is soms alleen een kwestie van goed zoeken.

Deze droom ging over 2 personen. Een man, en waarschijnlijk een vrouw. Maar achteraf gezien was ik die man volgens mij helemaal niet, maar ging deze droom over geleidegidsen bij een man en een vrouw die ik ken, en waar ik zelfs die dag zoals afgesproken juist op visite zou komen. Het is namelijk zo dat ik eerder dit jaar eens lichte rookachtige waasjes heb gezien in de lucht, en soms nog weleens vonkjes enzo zie vooral op die plek waar ik dat heb gezien. Het is dus mijn voorstelling ervan, dat in die droom voorkwam.

Wat me die dag ook echt opviel, is dat tijdens het gesprek dat we hebben gehad, dat zij me heel goed begrepen/aanvoelden, wat normaal gesproken niet bij veel mensen zo is, en daarbij heb ik het zelfs vrij moeiteloos over enige spirituele onderwerpen gehad. Ik denk dat dit de verklaring hiervoor is.
In ieder geval bedankt voor de reakties. ;)

Ricca

Hallo Manuel,

Natuurlijk weet de dromer altijd zelf het beste wat een droom betekent. Wat goed dat je zelf een verklaring hebt gevonden. :)
Ik zie nu ook waar die verwarring ik/wij vandaan komt. Dat zal toch weer jouw heldervoelendheid zijn, waardoor je blijkbaar ook in een droom anderen even aanvoelt alsof je het zelf bent.

Geleidegidsen als een streepjestrui? :o

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

huntres

de kleur van je aura verandert om haverklap! dat heeft niet zo veel met je concentratie te maken. zo heeft elke kleur ook een "gemoedsstemmings" betekenis  ;)