Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De weg

Gestart door Clauvantm, juni 14, 2019, 07:42:27 AM

Clauvantm

Hallo,
Wie kan me helpen? Ik droomde vannacht het volgende en ik kan niet alles verklaren.

Ik loop over een straat deze is breed en het is druk, ik loop in mijn pyjama, ik kom jongens tegen die met parfum testers aan het rollen zijn, ik rol er 1 terug. Ik ben me bewust van mijn pyjama maar dat kan me niks schelen. Ik loop over een breedte brug en sta bij een scherpe bocht, ik kijk en zie hoever ik nog moet, het is me teveel en ik ga terug. Dan zie ik de parfumflesjes weer, ze zijn nu allemaal stuk, op 1 na, die ene die ik terug rolde...

Lena

Hallo
Ik "probeer ".
Ik krijg een sterk vermoeden van "jou weg te zoeken ", op zoek naar jou idealen , maar de stap niet durven te wagen , de sprong in het diepe houd je tegen , sterkewil om iets te manifesteren, jou eigen pad te volgen , iets achterlaten , niet zomaar iets ,iets van betekenis , iets uit de grond stampen , jou eigen ding en dan weer die twijfel , "de weg is te lang ", vwb parfumflesjes ,heb je iets met geuren ,helderruiken, vermits jou flesje heel blijft , blijf ook jij heel ! Zoiets ongeveer .
Fijne dag .
Lena

Clauvantm

Hoi!
Bedankt voor je reactie! 
Ik herken heel veel uit je verhaal. Dank je wel voor dat!
Alleen de parfumflesjes blijven voor mij een raadsel

Lena

Zonder dank !
Succes bij jou zoektocht !
Geloof in je "zijn ".