Auteur Topic: Advies van een astroloog  (gelezen 1488 keer)

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
Advies van een astroloog
« Gepost op: november 09, 2018, 12:53:13 pm »
Goeie middag mijn naam is christina sterrenbeeld schorpioen.worstel nogal in me liefdesleven.
Is er iemand die mij daarmee kan helpen.
Een Engelse astroloog zegt dat ik nu moet handelen want er komt een'' transit'?? Ze wilt me helpen tegen  betaling maar ik heb liever advies van een Nederlander,aangezien mn Engels niet geweldig is . M.v.g Christina

Eugenie

• Nieuw lid
  • *
Re: Advies van een astroloog
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2018, 13:16:44 pm »
Hoi Christina, als je je geboortegegevens post kunnen we eens kijken.
Groeten, Eugenie

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: november 09, 2018, 14:07:12 pm »
Hoi Eugenie mijn geboortedatum is 2-11-1982 over 5en geboren. Weet niet de exacte tijd te Rotterdam.
Hopend spoedig van u te horen.

M.v.g Christina

Eugenie

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: november 09, 2018, 22:38:41 pm »
Christina, weet je ook of je ‘s ochtends of ‘s avonds bent geboren? En hoeveel (ongeveer) na vijven?
Is wel belanrijk om zo nauwkeurig mogelijke geboortetijd te weten.
Groetjes Eugenie

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: november 12, 2018, 11:16:22 am »
5 uur in de ochtend gr christina

Eugenie

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: november 17, 2018, 15:09:53 pm »
Beste Christina,

Alle planeten (op de maan na) staan in het eerste kwadrant van jouw horoscoop (huis 1 t/m 3). Dit geeft een sterke gerichtheid op wie je bent in relatie tot de buitenwereld, wat je hebt (bezit) en hoe dit zeker te stellen en daar ben je goed in. Je intuïtieve en sterke communicatieve talenten komen je hier zeer van pas. Materieel heb je je zaken waarschijnlijk goed op orde.
Er is een sterke tweedeling in je karakter – enerzijds de luchtige, naar schoonheid, harmonie en samenwerking strevende weegschaal/2e huis/venus-idealen, waarop je partners gemakkelijk aantrekt en anderzijds de intens emotionele en gesloten schorpioen/8e huis/plutonische eigenschappen die diep wil gaan en tot elke prijs de touwtjes in handen wil houden. Buiten dat dit innerlijke spanningen bij jou zal veroorzaken behoeft het geen betoog dat dit voor grote spanningen kan zorgen in persoonlijke/liefdesrelaties. Voor een gelijkwaardige liefdesrelatie is het nodig om je open te stellen en ruimte te maken voor de eigenheid van de ander en dat is waarschijnlijk waar het mis gaat, misschien al kort na de eerste kennismaking. Je hebt een sterk en gesloten karakter en daarbij de nodige kwetsuren opgelopen in je (vroege) jeugd, die zowel een behoefte aan als een angst voor liefde, nabijheid, harmonie hebben veroorzaakt. Liefde werd waarschijnlijk verward met materiële zekerheid en comfort. Indien niet aan je verwachtingen wordt voldaan en/of je je bedreigd voelt ontstaat de neiging om je partner steeds te wijzen op zijn/haar persoonlijke tekortkomingen en zo mogelijk jouw wil op te leggen, met minder neem je trouwens geen genoegen. Het zal duidelijk zijn dat je de gewenste harmonie daarmee grondig kunt verstoren. Je voelt je uiterst kwetsbaar op het vlak van één-op-één relaties en zet je alles wat in je macht ligt in om je geliefde op afstand te houden. Dit maakt een oprechte, intieme relatie kansloos.

De Noordelijke maanknoop geeft altijd aanwijzingen hoe je een tot een meer vervuld leven kan komen. Deze staat in het 9e huis in Kreeft en geeft aan dat het volgen van je eigen waarheid, met meer aandacht voor de emotionele behoeften van je innerlijke kind, je meer geluk en voldoening kan brengen. Ook de plaatsing van zwarte maan (locatie van je spirituele wond) op de cusp van het 4e huis wijst hierop. Van huis uit werd van je verwacht dat er hard gewerkt werd met weinig aandacht voor je emotionele behoeften en nabijheid. Na genezing van je spirituele wond kan hier juist je expertise liggen: het helpen en leiden van anderen in (emotionele) nood.

Wat betreft de transits zie ik geen aanleiding om ‘snel te handelen’ zoals die engelse astroloog zei.
Ik ken je omstandigheden natuurlijk niet maar ik denk dat je de afgelopen jaren al de nodige confronterende situaties in 1 op 1 relaties achter de rug hebt, of nog steeds meemaakt (Uranus loopt al een tijdje door het 7e huis en staat in oppositie met de intense saturnus/Pluto/mercurius conjunctie in het 1e huis).
Daarbij loopt Pluto door het 4e huis, wat een herbeleving van emotioneel moeilijke gebeurtenissen in je jeugd kan terugbrengen waar je nu echt mee aan de slag moet. Dit kan pijnlijk zijn maar ook een kans bieden om e.e.a. opnieuw onder ogen te zien en verbanden te zien met huidige relatieproblemen. Een goede therapeut/coach/vertrouwenspersoon is daarbij waarschijnlijk geen overbodige luxe. Ik zou daar echt geld en energie in investeren als ik jou was.

Groeten, Eugenie

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #6 Gepost op: november 20, 2018, 10:36:15 am »
Bedankt Euginie klopt heb nog hoop dingen die ik een plaatsje moet geven. Maar daar ben ik al mee bezig gelukkig.m.v.g Christina

Eugenie

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #7 Gepost op: november 21, 2018, 09:29:58 am »
Goed dat je ermee bezig bent, Christina, het is nu echt de tijd daarvoor en kan je veel inzichten opleveren.
Ik wens je veel succes!
Groeten, Eugenie