Wat betekent deze legging

Gestart door Christina1@, november 07, 2018, 11:34:40 AM

Christina1@

Hoi ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is christina.ik ben moeder van 2 kinderen 1van 4 1van 10. Heb een relatie verbrokenmet de vader maar heb nu weer contact.
Uk leg al jaren de tarot,spelenderwijs .nu heb ik een legging gedaan over wat te doen. Ik begrijp er uit dat ik nog twijfel. Is er iemand die mij kan helpen
Eventueel met een eigen legging .Dit waren mijn kaarten 1het oordeel. 2bekers2 .3staven 8. 4 de dwaas. 5 ridder van zwaarden 6munten 2.7zwaarden 10.
M.v.g. christina

Geert

Welkom Christina,

Je legt zeven kaarten, positie 1 tot en met 7.
Wat is de betekenis van deze posities?



Christina1@

Hoi de eerste 2 kaarten geven t verleden neer 3,4,5 het heden 6e en 7e de toekomst.
M.v..g Christina

Christina1@

Vooral de laatste 2 kaarten komt op mij over je twijfelt,wikken wegen,maar zwaarden 10 betekent toch t einde.. wie wil me helpen eventueel zelf de kaarten voor mij leggen.
M.v.g  christina

Geert

De hele legging komt wat paniekerig over. Is iets gebeurd dat nogal ingrijpend was?

Je vraagt specifiek naar de posities 6 en 7, de twee van Pentagrammen en de tien van Zwaarden.

Wat direct bij mij binnenkomt is:
"je moet deze keer zelf een goed afgewogen besluit nemen anders zul je weer worden neergesabeld."

Uit een ander topic van je maak ik op dat het over je huidige relatie gaat.
de acht van staven,  de dwaas, de ridder van zwaarden.
"voor jou is belangrijk dat jij jouw eigen ruimte hebt, heel veel ruimte".

Ik houd nogal van korte samenvattingen, die blijven makkelijker hangen.
Hier komt 'ie:

Het is jouw leven en dat moet jij gaan leven. Wat doe je? Je leven weggeven of zelf gaan leven?
Claim jouw ruimte en sta niet toe dat anderen jou belemmeren jouw eigen ruimte in te nemen.
Beschouw de tien van zwaarden als een waarschuwing en de twee van pentagrammen als een keerpunt.

Christina1@

Hoi ja..bedankt er heeft zich zeker veel afgespeelt.kan je me nog wat meer over me legging vertellen want ik dacht dat ie redelijk positief is behalve zwaarden 10 maar ik heb nog nooit hulp gehad,altijd van uit me eigen gevoel.
M.v.g.christina

Christina1@

Hoi mag ik nog iets vragen of moet ik dan een nieuwe topic starten, deze kaarten komen dagelijks terug bij me al een dag of 3 :zwaarden koning, de zegewagen, de dwaas ,en het oordeel.
M.v.g. christina
🍀

Geert

Hoi Christina,

Ik kan pas na het weekend naar je vraag kijken. Dat zou dan even wachten moeten zijn.

Gelukkig zijn er meerdere tarotisten op dit forum, ik hoop dat die hier hun licht op kunnen laten schijnen.

Christina1@

Ik hoop t ook in ieder geval bedankt

Geert

Hoi Christina,

Niemand langs geweest zie ik.

Je hebt ook nog een topic open bij astrologie.
Wil je eerst daar het antwoord van afwachten?

Groetjes,
Geert.

Damaris

Hoi Christina.

IK weet of je inmiddels (achter de schermen) al antwoorden heb gehad van astrologie kant.
Ik heb een relatie legging voor je gedaan.

situatie relatie: kluizenaar
jouw inzicht: schildknaap bekers
zijn inzicht: zwaarden 10
jouw emotie: zon
zijn emotie: schildknaap staven
jouw gedrag: staven 4
zijn gedrag: koning bekers

stilstand in de relatie (kluizenaar) terugtrekking, tot inkeer komen. Iets waar vooral jij het moeilijk mee zal hebben, gezien jouw kaarten die zonnig overkomen. Maar overbelicht zijn. Wat zou jij graag willen dat alles weer van het leien dakje ging. Maar ik denk dat je partner niet mee kan komen. Gezien ik de zwaarden 10 in zijn kant terug zie komen. Ook hij wil heel erg graag, daar gaat het niet om. Maar zijn inzicht is te donker. En natuurlijk er is hoop aan de horizon schijnt het licht. Maar dan zal hij toch moeten gaan (om) kijken naar zijn gezin. Ik zie de koning beker en de schildknaap juist de andere kant op kijken. Tijd is in ieder geval nodig. En gezien jouw legging met in de toekomst pentakels 2 en zwaarden 10, zullen er nog roerige tijden komen. De kluizenaar staat ook voor tijd.....rust stabilitiet. Niet overhaast en vooral geen paniek. Kun jij dat opbrengen?Want dat is nodig, als jullie op 1 lijn willen komen.

liefs
Damaris

Christina1@

Hoi Damaris bedankt voor je legging
Ik snap jou legging heel goed,ben er ook blij mee..
hoop dat je in de toekomst nog s een legging voor me wilt doen.
M.v.g Christina