Auteur Topic: Horsocopen en (bijna) dezelfde geboorte tijd  (gelezen 1168 keer)

Astarte

• Junior lid
  • **
Horsocopen en (bijna) dezelfde geboorte tijd
« Gepost op: september 05, 2018, 13:03:29 pm »
Ik vind de laatste tijd astrologie erg interessant. En vraag me de volgende dingen af. Hebben tweelingen die kort na elkaar geboren worden (bijvoorbeeld 5 minuten) binnen hetzelfde sterrenbeeld, precies dezelfde horoscoop? Het zijn immers 2 verschillende persoonlijkheden. En hoe zit dat met 2 personen die precies op hetzelfde tijdstip en locatie geboren worden. In theorie is hun sterrenbeeld hetzelfde, maar ook hier zijn het weer 2 verschillende persoonlijkheden. Kan mij dit iemand uitleggen?

Eugenie

• Nieuw lid
  • *
Re: Horsocopen en (bijna) dezelfde geboorte tijd
« Reactie #1 Gepost op: september 05, 2018, 21:07:33 pm »
Hallo Astarte,

Inderdaad een interessant verschijnsel. Ik maak zelf een 1-eiïge drieling van dichtbij mee in de familie, 3 meisjes die veel op elkaar lijken en op een bepaalde mysterieuze manier met elkaar verbonden lijken maar ook heel verschillende wegen bewandelen in het leven (ze zijn nu 21 jaar). Mijn observaties hebben tot de volgende theorie geleid. Meerlingen die vlak na elkaar geboren worden hebben inderdaad nagenoeg dezelfde horoscoop. Het enige verschil kan hem zitten in de ascendant indien die tussen de twee geboorten net naar het volgende teken liep.
Echter de kinderen kunnen deze (bijna) identieke horoscoop, hun ‘blauwdruk’, toch anders gaan uitleven. In mijn ogen komt hier de aanname in beeld dat we geen onbeschreven blad zijn als we op aarde komen. We hebben in vorige levens als ziel verschillende ervaringen en ontwikkelingen doorgemaakt en komen daardoor met een uniek uitgangspunt en bewustzijnsniveau ter wereld.
In dit leven, waarin we als meerling met dezelfde blauwdruk geboren worden zullen we binnen het spectrum van eigenschappen van een sterrenbeeld/huis/aspect daardoor mogelijk andere keuzes maken of reacties vertonen dan onze broertjes/zusjes en ons ontwikkelen als heel ‘eigen’ persoonlijkheden.

Groetjes, Eugenie