Verschijning van tekens etc in mijn slaap.

Gestart door Johnsmall79, augustus 16, 2018, 16:41:57 PM

Johnsmall79

Hallo iedereen. Ik heb een vraag over iets wat me de laatste week ongeveer iedere avond weer overkomt. Wellicht is het niets maar ik wil het toch even kwijt. Ik ben sinds 1,5 week begonnen met de wicca boeken reeks 15 delige serie over een tiener meisje dat intdekt dat ze een blioedheks is). Mogelijk dat het lezen van deze reeks de trigger is en misschien dat wat ik nu zie iets van een verwerking is van de hersenen? Het vreemde is wel dat ik dit nog nooit zo heb meegemaakt..

Telkens als ik ga slapen en eigenlijk net in mij diepe slaap dreig te gaan kijk ik naar een zwart vlak voor mijn ogen en zie ik een witte triquetta omringt met een licht blauwige gloed.. soms zie ik ook tekens wat denk ik runes zijn. Ook wordt het druk in mij hoofd alsof ik van allerlei stemmen hoor wat een soort verhaal of iets moet vormen. Echter ben ik hetgeen waar het over gaat kwijt als ik wakker schrik. Dit gebeurd soms maar 1x en soms 2 of 3x voordat ik echt in slaap val.
Zoals ik al zei mogelijk is het niets maar het houd mij overdag nu ook bezig en ik wil graag weten wat het is of betekend, als het al wat betekend.

jeroenymus

Hoi,

ik heb totaal geen verstand van wicca en maar een klein beetje van dromen. Zoals je het opschrijft lijkt het echter nog geen fase 4 slaap droom te zijn. Ik herken wel een klein beetje. Als je (veel) nieuwe kennis opdoet die een verbintenis maakt met jouw diepere bewustzijn, en zich thuis voelt, kan je nergens meer anders aan denken. Als je gaat slapen en vlak op de grens, wanneer het onderbewustzijn het van je bewustzijn overneemt en dat zwarte vlak ziet, gaat de opgedane kennis voor je ogen dansen. Feitelijk is je brein dan delen van deze nieuwe kennis aan het transporteren naar het lange termijn geheugen.

Ik denk dus dat je nu met een onderwerp bezig bent waarvan je gerust kan zeggen dat het je intrigeert en meer bij jouw daadwerkelijk Zijn hoort.

Ik hoop dat je hiermee 'iets' kunt.