CatharinaWeb aangemerkt als nationaal digitaal erfgoed

Gestart door Carla, mei 29, 2018, 22:56:33 PM

Carla

Vanaf volgende maand gaat de Koninklijke Bibliotheek onze website duurzaam archiveren als digitaal erfgoed.

Om wetenschappers in de toekomst toegang te kunnen bieden tot informatie over onze digitale tijd, is de KB in 2007 gestart met het selectief archiveren van websites over de Nederlandse taal, cultuur en geschiedenis. Dat betekent dat de websites niet alleen worden binnengehaald, maar dat er ook een strategie wordt ontwikkeld om de informatie voor de lange termijn bruikbaar te houden. Momenteel bevat de selectie ongeveer 13.400 Nederlandse websites. Ik vind het heel bijzonder dat ook onze site hiervoor geselecteerd is en ben er erg blij mee!

Geert


Lena


Carla




Carla

Allereerst nog hartelijk welkom Dicabo, en bedankt voor de felicitatie  :)

Palomino

 :D :D :D :D :D :D WAUW Carla, wat geweldig leuk zeg! Congrats! <3 <3 <3
                 Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Carla


OCEAAN

Hallo Carla,

Wat fijn! Zoveel bijzondere inzichten zijn er op dit forum tot stand gekomen. Wijsheden die voor altijd bewaard zullen blijven. Waar in het bijzonder te noemen de interpretaties van Ricca op de Tarot. Is het niet een idee om haar commentaren te boek te stellen? Of is iemand hier al mee bezig? Zijzelf heeft dit niet gedaan heb ik van Palomino begrepen.
Groetje.

Carla

Ik vind het ook een fijn idee dat de nalatenschap van Ricca op deze manier blijft bestaan.

lilith

wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Carla


Xuma

Eervol en terecht.

Allsnog van harte gefeliciteerd Carla !
Just a closer walk with Thee...........

Carla