Ik bied je een kaartlegging aan

Gestart door Amphitrite, mei 26, 2018, 13:21:36 PM

Amphitrite

Beste forummers,

Zie de titel. Ik heb ervaring met kaartleggen (professioneel), zowel live als via de mail. Als je een kaartlegging wilt, stuur mij een pm met je vraag. Graag wel beknopt houden en in principe doe ik er niet meer dan 1 a 2 per geïnteresseerde om de boodschap helder en duidelijk te houden.

Daar hebben we beiden het meeste aan.
Het geeft mij ook plezier om te doen dus neem gerust contact op. Ik kan alleen geen garanties geven over de toekomst en prinsen op witte paarden (helaas) ... Tendensen zijn wel zichtbaar. Het leven is over het algemeen een mengeling van gelukkige en minder gelukkige aspecten. Daar kan ik je wel nieuwe inzichten bij geven.

Hartelijke groet

Geert

Tja... moeten we hier blij mee zijn? Nee zeg ik.
Je bent al ruim een jaar lid en op vragen, leggingen en duidingen in deze rubriek
heb je nooit geantwoord. Ik vraag me af waarom niet.

Ik vraag me ook af waarom je meelezende forumleden de kans ontneemt
om mee te lezen met vragen, leggingen en duidingen van andere forumleden
die hier wel hun vragen en antwoorden plaatsen.

Is het schroom om in de openbaarheid te treden, de onzekerheid die daar bij hoort?
Als het dat is, dan is dat geen goede basis voor een tarotist,
Dit forum is juist bij uitstek de gelegenheid om uit je comfortzone te komen.

Sommige vraagstellers hebben liever een 1 op 1 contact. Dat begrijp ik.
Die mensen weten je toch wel te vinden. Die kom ik ook tegen.

Ik daag je uit om, als er een vraag komt in deze rubriek, deze hier op dit forum te beantwoorden.

Heel veel forumleden zijn geïnteresseerd in hoe anderen de kaarten lezen,
die kans mag jij ze niet ontnemen.

libram

hallo Amphirite,

ik maak graag gebruik van je aanbod om voor mij een kaartlegging te doen.
Ik wil je vragen om dit gewoon op het openbaar forum te doen. Hetgeen Geert hier vertelt daar ben ik het ook wel mee eens. Zelf heb ik ook ervaring met tarotleggingen.(astrologie echter is mijn hoofdmoot Tarot gebruik ik hierbij soms om aanvullingen te krijgen) Een legging voor mijzelf of een horoscoop voor mijzelf is iets wat ik altijd aan anderen overlaat omdat ik de mening ben toegedaan dat je voor jezelf (onbewust) anders naar de legging of horoscoop kijkt.

Mijn vraag voor de legging is: "Welk levensgebied (of wat) heeft de komende 3 maanden vooral mijn aandacht nodig?"

meningen/leggingen van anderen zijn uiteraard welkom.

liefs,

libram

Amphitrite

Zo Geert, lekker scherp uit de hoek   :o . 'Geen goede basis', dat is wel catty op basis van één bericht van mij. Je moet je collega's ook wat gunnen  ;)

Ik snap wel dat een forum in principe openbaar is. Ik keek bij de eerdere topics met vragen die leken al beantwoord te zijn, of de vrager reageerde niet meer, of waren oud. Heel frequent zit ik niet op het forum inderdaad.

Het is niet per se onzekerheid of schroom. Ja, als tarotist wordt je al gauw als freaky gezien, maar hier zitten al de geïnteresseerden uiteraard.

Als ik een vraag voor iemand beantwoord, neem ik altijd de moeite om mij op iemand af te stemmen en probeer een antwoord ook zorgvuldig te formuleren. Als iemand zich niet in de reflectie herkent sta ik daar ook altijd open voor. Ik ga alleen niet die moeite neemt als iemand niet meer reageert of alleen één antwoord aanvaardt. Tarot brengt vooral bewustwording, op de juiste manier toegepast.

Als ik bijvoorbeeld een legging voor mezelf doe over een akelig onderwerp, ben ik 'blij' als er 'vervelende' kaarten opkomen, want dat betekent dat ik van daaruit reflectie heb een oplossing kan zoeken.

De tarot wil ik respectvol en zorgvuldig behandelen en via pm leek het mij om persoonlijk en overzichtelijk te houden

Reacties op het forum zijn natuurlijk niet uitgesloten.

Dus alsnog voor de mensen die het graag willen zal ik een legging doen in dit topic zelf. Ik heb nu niet mijn kaarten bij de hand, maar je legging volgt libram.

Lena

Eerst stel ik even , ga me niet mengen in een verhitte discussie , daar doe ik niet aan mee , hopelijk komen jullie er samen uit .

Voor Libram heb ik even "gezien" , ik weet natuurlijk niet of dit een toegevoegde waarde heeft en of mijn verhaal enige steek houd , tenminste geprobeerd , vergeef me als het niks voorstelt .
Klopt het dat je momenteel gebruik maakt van een therapeutische behandeling waardoor je " anderen / dierbaren een beetje uit het oog verliest , vinden hun niet zo leuk , ze hebben aandacht voor je en willen jou aandacht , een zelf gekozen isolement ,kan dat zijn ?
Een relatie vraagt om aandacht , of dit een liefdes - vriendschapsrelatie ,dat kan jij wel best plaatsen , jij weet het best wat ik bedoel , geef die mensen de kans zou ik zeggen , niet kansloos , laat ze toe in jou leven ,waarom is dit zo moeilijk voor je ?en dan geven ze me ,  relatie met kids , en dan geloof / hoop en vertrouwen , herken ik ergens een bepaalde koppigheid in een bepaalde relatie of situatie , laat dit "varen" Libram ,met nadruk op "varen" ,het brengt je niks !!
Hopelijk kan je er iets mee !

Liefs

Lena

Geert

@Amphitrite:
Verhit? Nee hoor. En ook geen discussie. Soms moet je scherp zijn om een reactie uit te lokken.
Dat is gelukt. Met excuses voor het geval ik kwetsend was. Dat was dan weer niet de bedoeling.

nina30

Hallo Amphitrite,

Ik zou ook graag ingaan op je aanbod om een kaartlegging te doen voor mij.
Ik zit sinds een aantal maanden in een veranderingsproces en ik had graag geweten hoe dit verder zal evolueren de komende maanden. Het veranderingsproces is algemeen aan de gang,niet op een specifiek gebied...(veel meegemaakt op korte tijd en daardoor heel anders beginnen kijken naar situaties,mensen om me heen,wat ik wil doen met mijn leven...).

Bedankt alvast.
Groeten,nina

libram

Hallo Lena,
Bedankt voor je bijdrage. Allereerst even wat info over mijzelf. Bij mij is 5 maanden geleden longkanker geconstateerd met uitzaaiingen in de botten, (heup en onderste rugwervels) in mijn borst en schouder en in de lymfen. De enige behandeling die ik nog zou kunnen krijgen is chemotherapie voor levensverlenging. Daar heb ik niet voor gekozen. De pijn is nu onder controle en weet ik mee om te gaan. (voor anderen is dit wel eens moeilijk en worden ze geconfronteerd met hun machteloosheid)  Ik heb mezefl zeker niet teruggetrokken in een isolement, in tegendeeel (al neem ik wel momenten om me even terug te trekken)  Ik maak geen gebruik van therapeutische behandelingen. Dat relaties aandacht vragen was mij al zeer duidelijk en voor mij ook belangrijk.(dit is altijd al zo geweest voor mij)  Herinneringen opbouwen met degene die mij lief zijn is hetgeen wat ik in de periode die mij rest als prioriteit hanteer. Je zegt dat je een bepaalde koppigheid herkent. Wat voor koppigheid herken jij dan in relaties en situaties? Ik kan het niet plaatsen, het lijkt mij dat dit een stukje is die bij jou hoort.
Nogmaals bedankt voor je bijdrage het heeft zeker toegevoegde waarde.

Wel wil ik je nog vragen: “Heb je ook een legging gedaan?”

Liefs,
Libram

Geert

Nina30 en Libram vroegen om een kaartlegging. Zijn deze aanvragen al beantwoord?

nina30

@ Geert: ik heb nog geen antwoord ontvangen van Amphitrite...

Lena

Dag Libram

Eerst mijn excuses om mijn foute inzichten . Had dit keer blijkbaar de foute connectie .
Na het lezen van jou verhaal had ook ik een gevoel van ontroostbaar , verdriet en ja ook machteloosheid . Ik hoop oprecht dat ik de juiste woorden vind om jou troost en medeleven te bieden . Helaas heb ik niet een gepaste opleiding om mensen een psychische ondersteuning aan te reiken , puur op mijn gevoel komen dit keer de woorden bij me binnen . Is dat misschien mijn " koppigheid " ?
Er is zo weinig wat een mens te bieden heeft , men kan " slechts " laten blijken dat men meeleeft , woorden zijn nooit in staat om gevoelens uit te drukken en er zullen nooit woorden genoeg voor zijn . Met heel mijn hart wens ik jou liefde ,licht en zachtheid . Om jou laatste vraag te beantwoorden , helaas heb ik niks met kaartlegging , enfin dat denk ik toch ,dus neen. Hierbij zijn er genoeg tarotisten op deze site , misschien dat hun de tijd nemen om jou vorige vragen te beantwoorden , ik hoop dat ik door deze reactie een ketting ontketen .

Je bent in mijn gedachten .

Liefs

Lena

libram

Hallo Lena,

Bedankt voor je lieve woorden, en je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je zegt dat je geen gepaste opleiding hebt om mensen psychische ondersteuning te geven. Laat ik je een geheimpje vertellen. Dat heb je niet nodig. Je woorden komen uit het hart, en je luisterend oor geeft anderen de ondersteuning die ze nodig hebben

Liefs,
Libram.

PS @Geert,
antwoord heb ik nog niet

libram

Hallo Tessa (Amphitrite),

Je hebt naar ik aanneem nog steeds geen kaarten bij de hand, aangezien ik nog geen reactie van je hebt mogen ontvangen. Je vroeg mij om mijn voornaam en geboortedatum zodat jij je goed kon afstemmen op mij om een legging te doen en zorgvuldig te kunnen formuleren. Als 14 dagen niet genoeg om je op mij te laten afstemmen  laat het me dan even weten.

Je vertelde:  “ Ik ga alleen niet die moeite neemt als iemand niet meer reageert of alleen één antwoord aanvaardt. Tarot brengt vooral  bewustwording, op de juiste manier toegepast. “

Ik zie hier echter het tegenovergestelde gebeuren. Een antwoord zal ik altijd accepteren en om te reageren zal ik die wel moeten krijgen.
Vraag jezelf eens af als jij niet meer reageert hoe professioneel je als Tarotist overkomt.
“Tarot brengt vooral  bewustwording, op de juiste manier toegepast” is een waarheid als een koe. Ik hoop dan ook dat je bewust bent dat dit vooral voor de Tarotist geldt.

Ik zie je antwoord cq legging graag tegemoet.

Liefs,

nina30

Ik heb ook nog steeds geen antwoord ontvangen...
Ik denk niet dat we nog een antwoord zullen krijgen op onze vraag om een kaartlegging...eerlijk gezegd...
Heel erg jammer is het natuurlijk wel.

Groeten,nina

libram

hallo Nina,

ook ik heb verder niets meer vernomen van Tessa (Amphirite).
maar geen antwoord is ook een antwoord zullen we maar zeggen.

voor mij is het duidelijk dat als antwoord op mijn vraag "wat vooral mijn aandacht nodig heeft de komende maanden" ik in ieder geval geen aandacht moet geven aan een tarottistisch consult van haar.   

voor jou heb ik even drie kaarten getrokken (heden / verleden / toekomst) en zal mij de komende dagen even over buigen. (antwoord kan wellicht even duren aangezien mijn gezondheidstoestand nogal wisselend is, maar doe mijn best om binnen een week een uitleg van de kaarten te geven. (wellicht kunnen anderen ook hun visie hierover geven en ben ook wel benieuwd naar jou uitleg over de kaarten)

heden - staven 2
verleden - schildknaap van staven
toekomst - bekers 8 (omgekeerd)

liefs