Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Het Schip

Gestart door marjolyn_p, april 30, 2018, 11:12:55 AM

marjolyn_p

Beste allen,

Allereerst wil ik even doorgeven dat ik nieuw ben op dit forum.
Graag zou ik jullie hulp willen vragen met de duiding van een Lenormand kaart die ik merkwaardig genoeg vaak trek. Het gaat om de kaart Het Schip.
Deze kaart heeft meerdere betekenissen zoals een reis, het financiele en de energie stroom. Ik vind dat deze betekenissen erg uiteen liggen en daarom het duiden van de betekenis in een legging erg moeilijk.

Zelf had ik een vraag omtrent een relatie tussen X en Y verder gaat en dan krijg ik bij de situatie het Schip. Ik kan daar weinig concreets over zeggen, omdat persoon X geen contact heeft met Y. Het gaat niet over financiele zaken en ook niet over reizen. Dus ik dacht ik trek nog een kaart om te zien wat erbij komt. Deze kaart van het Anker. Merkwaardig, want anker betekent vastigheid, een haven (mooie combi met het schip zou je zeggen). Maar ik kan er niets mee. De energiestroom tussen X en Y loopt niet want Y wil niets met X te maken hebben. Dus ik zit dan met de 3 betekenissen:
reizen (daar gaat het niet om in deze vraag)
financiele zaken ( daar gaat het ook niet om, want X en Y hebben geen financiele zaken af te ronden ws)
energie stroom (die loopt nu niet lekker, want Y heeft zich afgesloten van X, maar X stalkt Y)
Kortom hoe kan ik de kaart Schip interpreteren met deze vraag?

Groetjes, Marjolyn