Anam's draadje....

Gestart door Anam Kara, april 14, 2018, 12:37:01 PM

Anam Kara

Hallo lieve mensen,

Zoals ik in mijn introductie heb aangegeven ben ik me aan het verdiepen in tarot. Ik heb me zelf een prachtig deck cadeau gedaan Chrysalis tarot. Een deck dat me erg aanspreekt.

Graag wil ik met jullie de kaartjes die ik met enige regelmaat trek en het inzicht dat ze mij geven delen.

Met als open uitnodiging naar jullie toe om te een reageren voor wat jullie er eventueel zelf voor die dag voor jezelf uithalen.

Ik hoop velen van jullie hier te mogen ontmoeten :-)

Liefs,

Anam Kara





Lena

Een heel leuk initiatief !

Ik doe mee !

Liefs

Lena

Anam Kara

Hey Lena....Cool!

En leuk dat je mee doet :-)

Anam Kara

 

Daar gaan we dan....de kop is eraf :-)

Vandaag niet een maar twee kaartjes. Golden Flower (matigdheid) dreigde eruit te glippen....maaaaar net niet. Ik denk mmmh ;-) Het tweede kaartje wat ik trok was Mirrors Nine (kelken negen)

Toen ik de algemene verklaring las stond er onderandere ....Let op de betekenis van de kaarten van de grote arcana! Golden Flower hoorde er wel degelijk bij :-)

De boodschap die ik er voor vandaag heb uitgehaald?


Volg je Hart en je wens komt uit.

Nou dat "Volg je hart" was datgene wat ik hoorde voordat ik de kaarten schudde haha.
Wat mijn wens is, dát verklap ik niet....maar ik zal jullie wel laten weten wanneer het is uitgekomen.

Een fijn weekend allemaal. 'K zie jullie aan de andere kant van de nieuwe maan.

Liefs Anam








Lena

Wat een prachtige keuze , deze zijn een plezier om te "lezen", enfin ik probeer te lezen.

Mijn eigen interpretatie van jou kaarten.

Aan mijn rechterkant Golden Flower.

Een vrolijk zonnig karakter , aandacht voor dier en mens , in alles het mooie zien , voorkeur naar homeopathische middelen , liefst zo natuurlijk mogelijke materialen in kleding , bio voeding , veganistisch bijna , eigen probeersels in de keuken , zaadjes planten, matiging is hoofdzaak , geen kuddegeest , individualistische opstelling , en dan sturen ze me terug naar ZAAK , geen idee waarom.

Aan mijn linkerkant mijn kaart matigheid van Raider Waite.

Verdere ontwikkeling op spiritueel vlak , gebruik maken van het derde oog , beelden ontvangen, meditatie, wikken en wegen , water bij de wijn , een onuitputtelijke bron.

RK jou Nine of Mirrors.

De kleur blauw staat voor rust, medeleven en zorgzaamheid ,  overleg, communicatie en introspectie en plichtsgevoel , geduldig, volhardend, gewetensvol en gevoelig. Ze zijn vaak niet makkelijk voor zichzelf. Blauwe mensen vinden het fijn wanneer ze worden geroemd om hun stabiele karakter, wijsheid en betrouwbaarheid. Ze zijn trouw maar vaak tobbers . Door hun wantrouwige en voorzichtige natuur kan het even duren voor je hun vertrouwen hebt gewonnen. Een speels karakter , je eigen kind ontdekken.

LK mijn kelken negen.

Even rustig aan doen , het besef van een bepaalde zekerheid , armen gekruist , jezelf beschermen , afschermen .

Lieve Anam , zelf bak ik niks van kaartlegging , maar om samen te doen vind ik bijzonder leuk , hopelijk kan je er iets mee en ben ook benieuwd naar andere forumgasten.

Aan allen een super mooi , gezellig , kleurrijk wkend.

Liefs.

Lena


















Anam Kara

Lieve Lena,

Het was niet de bedoeling om vandaag online te komen. De dagen rond nieuwe maan breng ik normaal in rust stilte door en meditatie door. Je hebt echter zo'n mooie en to the point beschrijving gegeven dat ik je even een riem onder het hart wil steken.

Je hebt dit zeer goed gedaan en er wel degelijk iets van gebakken lieve Lena! :-) Een hele dikke vette duim voor jou! Twijfel alsjeblieft niet over jezelf want jij bent hier heel goed in. Zoals zo mooi geschreven staat.

Stel je Licht niet onder de korenmaat.

Heel veel liefs en tot gauw.

Anam



Lena

Lieve Anam


Sorry van onderbreking  ;)

Hartelijk dank om jou hartverwarmende woorden.

Liefs.
Lena


Anam Kara

Hey lieve mensen,

Mijn priveleven en "ikke" vroeg even  de aandacht maar ik ben er weer :-). Lieve Lena nogmaals bedankt voor jou Lichtje op mijn kaarten. Zoals ik al schreef zijn ze zeer to the point. Hahaha toen ik een dag of wat later nieuwe zaadjes was aan het zaaien op mijn balkon en de straat waar ik woon moest ik lachen.

"Die Lena dat ze dat heeft opgepikt."

Maar wat me intrigeert is ZAAK en dat je daar iedere keer weer bij uitkomt...wat zouden ze daar mee bedoelen?

Liefs,

Anam



Anam Kara

Ow haha "zaak". Ja ik weet nu wat er mee wordt bedoeld Lena. Dat is iets wat al een tijdje terug ligt in het verleden. Heb er echter geen behoefte aan om opnieuw op deze zaak (pun unintended :-) ) in te gaan of dit afgesloten hoofdstuk te heropenen. Gedane zaken nemen geen keer zo gezegt :-)

Maar heel goed gezien meid...Dikke duim :-)


Lena

Lieve Anam

Dat was ook niet mijn bedoeling denk ik dan , maar ze sturen me niet zomaar naar "zaak "?
Deze ingevingen heb ik voor je .
Ik zie een toren ,een soort van uitkijktoren , bloembollen , helpen in een zaak , of jou eigen spiritueel "zaakje" , een dartel veulen , paarden ,paardenfluisteraar ,lief zijn ...... ook voor jezelf .

Btw , dank om jou lieve woorden .

Lena

Anam Kara

Pjeuw dat ligt dan echt nog in het verschiet want het doet geen enkel belletje rinkelen.... Behalve bloembollen... ik hou naast schilderen, ik maak intuïtieve encaustic art, erg van tuinieren en heb op mijn kleine balkonnetje een ware tuin gecreëerd. En samen met mijn buurvrouw heb ik hier twee jaar geleden een geveltuintjes project opgezet. Aflopen herfst hebben we onder de bomen in de straat bloembollen geplant die uitbundig hebben gebloeid. En lief zijn voor mezelf....ja ik heb al van verschillende kanten de boodschap gekregen dat ik het beslist rustig aan moet doen de komende tijd :-) Maar de rest zegt me, nog, helemaal niets.

De tijd zal het uitwijzen.

Liefs,

Anam