Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

??? droom ???

Gestart door huntres, september 03, 2004, 09:39:17 AM

huntres

vannacht heb ik heel vreemd gedroomd, ik was samen met Aly, BD en Manneke op iets wat op een soort van trektocht te paard leek

- voor manneke is dit beetje vreemd want hij kan eigenlijk nie zo goed paardrijden, bij hem blijft het bij er op zitten als die stil staat -

Natuurlijk waren er ook nog andere mensen, en de leiding natuurlijk. IK voelde dat er iets niet pluis was, dat de leiding een soort van demonen waren die elke nacht zouden kunnen toe slaan. Ik wist op een 1 of andere manier ook dat als ik er iets van zou zeggen tegen Aly, BD of Manneke het dan zowiezo verkeerd zou gaan.

Ik ben in mijn eentje weg gegaan, enigszins met een schuldgevoel. op dat moment zag ik een beeld van wat er zou gaan gebeuren en daarin zag ik ook dat ze het wel zouden redden. het beeld zag er een beetje uit als een clichè film... ik was nu met een stuk minder schuldgevoel weg van die plek.

De volgende dag durfde ik toch wat moeilijk terug te komen - stel dat er toch wat was gebeurd - dat was gelukkig niet zo, maar iedereen daar had ondertussen door dat ze daar wegmoesten. net op tijd hadden we ons vervoer gehaald en verlieten dit enge plekje!

can someone help me out  :-[

palomino

Lieve Huntres,
Ik denk dat deze droom alles te maken heeft met je moeilijke start in het nieuwe schooljaar zoals je vertelt in je 'drempel'topic...Ik kom er later nog op terug,moet nu naar mijn werk.
Liefs Palo

palomino

Hoi Huntres,

Je bent met je vrienden op een trektocht te paard.
Deze trektocht stelt je nieuwe opleiding voor en het groepje mensen met wie je op school moet werken wordt in je droom vertegenwoordigd door je vrienden...dat doe je in je droom omdat je je bij hen veilig voelt.
De andere mensen in je droom zijn je andere klasgenoten.
Je voelt dat er iets niet pluis is en  dat de leiding een soort demonen zijn...dit geeft het ongemakkelijke en gestresste gevoel weer waarmee je dit schooljaar begint.
De leraren komen als demonen naar voren omdat je je eigenlijk een beetje aan je lot overgelaten voelt door hen (slechte uitleg,zelf uitvissen of je op de goed weg zit,en dat je aar vanzelf wel achter komt als de cijfers worden uitgedeeld... >:().
Misschien zou je het liefst zo de school uitlopen en het hele gedoe achter je laten...daarom loop je in je eentje weg.
Maar je hebt er wel een beetje een schuldgevoel over...je wil het groepje waarmee je werkt niet in de steek laten.

Het laatse stukje van de droom wil ik nog even op me in laten werken voor ik er meer over kan zeggen.
Liefs Palomino

Muts

dit heb ik eerder gehoord maar dan vanuit huntres zelf ;)

huntres

moet je me toch eens helpen herinneren Anne... :-\ :-X

Muts

De leraren komen als demonen naar voren omdat je je eigenlijk een beetje aan je lot overgelaten voelt door hen (slechte uitleg,zelf uitvissen of je op de goed weg zit,en dat je aar vanzelf wel achter komt als de cijfers worden uitgedeeld... ).

waar klaag jij over sinds je hbo doet? :P

huntres

is iemand al uit het laatste stukje toevallig  :-[

palomino

...ik nog niet Huntres... :-\...moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet m'n best voor heb gedaan...ben moe.
Liefs Palo

huntres

:) geeft niet , bedankt voor je eerlijke antwoord, ik ben zelf ook moe en voel me niet lekker *komt door die stomme school*

waardoor ben jij moe, je werk?

palomino

Hoi Huntres,
Nee hoor ik ben niet moe van m,n werk...heerlijk juist met die kinderen,dat is eerder ontspanning.Ik heb het gewoon heel druk,veel te doen...maak me ook te druk...,een spijbelende puberzoon... :-\maar probeer  me ertussen door met kaarten maken ,in de zon zitten en het forum... ;) te ontspannen...kan me alleen niet zo goed concentreren
Liefs Palomino

blackbird

En over je dochter durf je zeker niets te vertellen.  :P
Begrijpelijk
Maar ik denk dat je energie uitgeput raakt, als je al je energie verbruikt ook in problemen.

Blackdragon

Citaat van: blackbird op september 08, 2004, 14:32:51 PM

Maar ik denk dat je energie uitgeput raakt, als je al je energie verbruikt ook in problemen.

dat hangt er denk ik iig vanaf hoe je je energie gebruikt en bijvult
en ik denk ook niet dat je verbruikt maar gebruikt het gaat niet verloren maar het gaat over naar de volgende en niet iedereen is daar even eerlijk in. sommige pakken meer als ze geven

grtz mathijs

palomino

Citaat van: blackbird op september 08, 2004, 14:32:51 PM
En over je dochter durf je zeker niets te vertellen.  :P
Begrijpelijk

Blackbird,
Begrijpelijk... ??? ???...Is dat grappig bedoeld... ???
Liefs Palo

huntres

noujah vast niet kwaad ;) je meisje "hobbelt" toch ook vrolijk mee hier en daar op het forum...