Herrezen uit de dood

Gestart door Selene71, maart 14, 2018, 10:47:43 AM

Selene71

Lieve mensen,
ik had vanochtend vroeg de volgende droom....ik hoop dat er iemand iets mee kan.

Ik ben met mijn 2 zussen in (denk ik) mijn woonkeuken. We zitten te kletsen met een kopje thee en het is gezellig zoals altijd. Opeens 'wordt mijn moeder wakker', het blijkt dat haar kist open op de tafel lag en ze probeert haar ogen te openen. Dat lukt ook, maar ze vallen weer dicht door het vele licht in de ruimte en ze valt weer achterover in haar kist. We schrikken alledrie, huilen van geluk en roepen allemaal iets van: zie je wel, ze is helemaal niet overladen, ze was gewoon gaan slapen! Door mijn hoofd gonst er van alles: ze ziet er veel jonger uit dan het moment van overlijden....haar ogen hadden iets vreemds, door de lichtval kon ik zien dat er iets niet ok was, maar weet niet wat. We schudden haar definitief wakker, ze staat op en ze is poedelnaakt. Daar zie ik weer de bevestiging dat ze wel 20 jaar jonger lijkt. Een traan van mijn oudste zus valt op haar borst, maar het gekke is, mama voelt dat, wil het wegvegen, maar het gaat niet. De gespatte druppel blijft als een vlekje - eruitziend gewoon als een druppel water - op haar borst, vlak bij haar tepelhof. We zijn verbaasd hierover, maar besteden er niet al te veel tijd aan, want we willen met haar praten. Ze lacht, ze is heel vrolijk en wij zijn natuurlijk superblij! Toen werd ik wakker.

(Mijn moeder is eind vorig jaar overleden, na een lange ziekbed.)   

Ik hoop dat er iemand iets uit kan halen, ik heb heel lang geprobeerd vanochtend om mij zo goed mogelijk de droom te herinneren.
Alvast dank,

Selene

Anam Kara

Hey Selene,

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder Selene.

Ik zie jou droom als een signaal van jou onderbewuste naar je bewuste dat je eigenlijk wel weet dat je moeder er fysiek niet meer is maar ze als energie en bewustzijn altijd aanwezig is en ook nooit zal verdwijnen.

Zij leeft verder in jou en je zussen en jullie liefde voor haar en elkaar en zo te zien is ze daar erg blij mee :-)

Dat is wat jou droom mij vertelt.

Liefs,

Anam Kara

P.s. De traan op de borst kan verschillende betekenissen hebben. Had ze misschien borstkanker?

Selene71

Dank Anam!

Sorry for de verlate reactie, maar het was een heel drukke periode... Nee, ze had geen borstkanker. Ik weet inderdaad dat ze er (vaker) is. Ik ben ervan overtuigd dat er een leven na de lichamelijke dood is, dus dit heeft mij zeker geholpen toen onze moeder overging. Mijn zussen en ik zijn van kleinsaf elkaars steun geweest, wij hebben een fantastische band - ook dankzij onze moeder - en zij had niet anders verwacht dat wij zo ook verder door zouden gaan.

Dank voor je uitleg.

Liefs
Selene