Keltisch Kruis voor mezelf

Gestart door Grijze man, maart 01, 2018, 10:00:33 AM

Grijze man

Hallo Allemaal,

Ik leg net een Keltisch Kruis voor mezelf, ik heb alleen moeite met het interpreteren omdat hij zo sterk en  positief op mij overkomt.

mijn huidige achtergrond is dat zowel werk als prive in roerige tijden zitten. Op werk overspannen en binnenkort weer terug aan de slag. Ik heb daar een conflict met een manager over mijn positie, hij houdt mij kleiner dan ik het zie en eigenlijk ben ik van plan om wat anders te zoeken, ik zie geen andere uitweg uit dat conflict.
Prive huwelijk onder druk, mede door overspannenheid maar ook andere zaken, we lijken daar wel de goede kant weer op te gaan. er zijn daar anderen in het spel maar dat is geen bedrog.

volgens mij genoeg achtergrond om mee te kijken zo.

Huidige omstandigheid : Staven Aas
Huidige invloed: Pentagrammen 5
Nabije toekomst; De maan
Nabij verleden: Bokalen Aas
Verdwijnend: Pentagrammen 7
Komend: De Magier
Jezelf:  De Duivel
Omgeving: De ster
Hoop/vrees: Bokalen Koningin
uitkomst: Staven 6

Ik ben benieuwd wat jullie hier uit lezen. Alvast bedankt!

Geert

Je staat op het punt om de grote leugens te ontdekken die jou in het systeem houden.
De duivel in jou daagt je dan ook uit om dit onder ogen te zien en los te breken van wat jou gevangen houdt.
Staven Aas is het gevecht alvast begonnen, maar Pentagrammen 5, het beeld van armoede, houdt je vast.
Het is de angst van de maan, dat je moet verliezen wat je zo vredelievend bent begonnen.
Terwijl de Magiër je oproept jouw krachten te verzamelen en de onzekere toekomst aan te gaan.
Je krijgt het niet voor niks. Het is een gevecht op twee fronten.

Het lijkt op een oproep om de matrix te verlaten, de rode pil te slikken en te kiezen voor de waarheid.

Ik zou zeggen: Google eens op MGTOW en neem actie.
Je bent er klaar voor om de leugen, die ons allemaal in het systeem houdt, de rug toe te keren.

Voel de Man die je bent in jezelf, dan voel je je sterk.

Sterkte heb je nodig en beide benen om stevig op te staan.

Ga ervoor, je kunt het, omdat je een Man bent.

Geert

Nog even ter aanvulling t.a.v. MGTOW.
Een beweging van mannen die: hun leven, hun geluk en hun vrijheid, terug claimen.

Voor wie zich er in wil verdiepen is deze website een mooi begin: https://mgtowsolution.com/



Damaris

Citaat van: Geert op maart 01, 2018, 10:28:56 AM

Ga ervoor, je kunt het, omdat je een Man bent.


Ga ervoor omdat je een MENS bent.

Geert

Ja, ik ben ook een mens. En als mens ben ik vooral een man.
Met mannelijke eigenschappen die je in deze maatschappij alleen mag laten zien als het zo uitkomt.
En dat is waarom zoveel mannen in deze maatschappij het niet meer volhouden.
Ze gaan er aan onderdoor omdat ze niet mogen zijn wie ze werkelijk zijn.

Mannen zouden hun vrouwelijke eigenschappen beter moeten gaan ontwikkelen?
Ze zouden hun emoties meer moeten laten zien?
Ik verrek dat ten ene male. Ik een man en daar ben ik trots op.

En zo wil ik ook gezien en behandeld worden, als een man. Want dat is wat ik ook ben.

Damaris

deze maatschappij keurt ieder gedrag af. Vrouwen moeten zich als mannen gaan gedragen. Kinderen moeten snel volwassen worden. Volwassen moeten zich weer meer als kind gedragen.  ::) Ben trots op hoe je bent. man vrouw, maar laat alsjeblief geen conflicten groeien tussen mannen en vrouwen (elijke energieën, want ik zie dit alleen als energie) Laat de strijd alsjeblief varen en laten we ons niet gek laten maken door de maatschappij. Voor je weet zijn we weer af bij niks, en stranden we af bij een ruzie tussen beide sekse.

Geert

#6
Juist ja, daarom zeg ik: "zijn wie je bent". Niet een ander willen zijn.
Ben je man, gedraag je dan ook als man. Daar ligt de kracht van de man.
Ben je vrouw, gedraag je dan ook als vrouw. Daar ligt de kracht van de vrouw.
Ik vind dat de verschillen tussen mensen gewoon genoemd moeten worden.
Een verschil is geen conflict, maar een versterking.
Juist door het verschil te benoemen, wijs je ook de sterke kant aan.

En wat de energieën betreft, ik ben op aarde voor een aardse beleving.
We leven in het stof. De wakkeren onder ons voelen een draadje naar de andere dimensie.
Een kracht die wij heldervoelenden kunnen inzetten.

Neemt niet weg dat we aardse wezens zijn, levend in het aardse stof. En voor mij is dat het manzijn.
Dat heeft niets te maken met het zoeken van een conflict.
Ik ben een man, ik ben zoals ik ben, dat wil ik zo houden want er zijn al genoeg anderen.

Het is niet het zoeken van een conflict, het is het zoeken van jezelf.
Als je dat zelf zoekt bij een ander, heb je een conflict.


libram

Een oude man vertelde mij:

“de wereld zoals wij die kennen
die gaat voorbij
verval, vervaging, besef
alles veranderd
het proces is aan de gang
kijk om je heen,
in jezelf
en wees niet bang
alles transformeert
de wereld zoals wij die kennen
maakt zich vrij ”



Een oude man vertelde mij:

“ de wereld die jij ontdekt
ligt aan jou
vernietig, vernieuw, creëer
en ervaar
zet het proces in gang
kijk om je heen,
in jezelf
en wees niet bang
alles transformeert
die wereld die jij ontdekt
ben jij ”


Geert

#8
Citaat van: libram op maart 03, 2018, 11:11:39 AM
Een oude man vertelde mij:


Ik heb niks met oude mannen. Wijze mannen daar heb ik wel wat aan.

Neemt niet weg dat Grijze Man dit topic is begonnen en dat we dat niet moeten gaan kapen.

Punt is dat Grijze Man in de problemen is gekomen op zijn werk.
Hij heeft zijn mond open durven te doen, is opgekomen voor zichzelf.
Maar toch het onderspit moeten delven.
Vervolgens komt daardoor zijn relatie in een mineur-zone.
Hij heeft dus geen support gehad van zijn vrouw. Geen ondersteuning.

Zijn kaarten zijn duidelijk.
Ga zo snel mogelijk ontsnappen aan de wurggreep die jouw in het systeem houdt.
Wees geen slaaf maar kies voor jouw vrijheid.
Ga jouw eigen weg.


Lena

Grijze , oude , wijze , man ? Geen reactie , vreemd .

Uiteindelijk draait het hele plaatje om hem ,toch ?

Lena

Damaris

prachtig Libram. Zo herkenbaar....ik heb heel vaak tegen het leven aangestopt en ben wel honderd keer gestorven in dit kleine leventje van mij. om ieder keer weer te transformeren en te herontdekken.

liefs
Damaris

Damaris

makkelijk praten Geert, ontsnappen aan de wurggreep. Ik heb ook heel vaak geprobeerd als dappere "VROUW" want vrouwen kunnen net zo goed als mannen vechten en hard zijn, alles wat jij tot mannen toe kent, maar er is vaak veel meer in het spel. Ongeacht de kaarten.

Geert

Heeft niets te maken met makkelijk praten. Net zo goed als: hard en vechten, niks te maken hebben met mannelijke eigenschappen.

Als dit het is wat je over mannen naar voren weet te brengen dan heb je niks van mannen begrepen.

Je hoeft er niet dapper voor te zijn, je moet er realistisch voor zijn. Het is niet het proberen wat jij aanhaalt, het gaat om het doen.

Dit leven leef je maar een keer, wat doe je ermee doen, ga je het leven of geef je het weg.

De problemen daar laten waar ze thuishoren. Niet maken tot jouw probleem.
Loop er gewoon van weg. Los ze niet op want het zijn niet jouw problemen.
Zo simpel is het. Niet proberen, maar doen.

Damaris

Inderdaad ik heb nooit niks van mannen begrepen.Maar Ik weet wel dat ik als vrouw voor de kinderen mag opdraaien als een man weg gaat. En natuurlijk misschien is de man niet altijd gesteund door zijn vrouw, maar worden vrouwen altijd ondersteund door een man? Weglopen is wel makkelijk, hoewel het niet makkelijk is.

Geert

Dit bevestigd maar weer eens hoe ik er tegen aankijk. Slachtoffer spelen en er zielig over doen.
Jij bent mijn probleem niet, je bent je eigen probleem. Dat moet je oplossen.

Ik vind het overigens sneu voor je kinderen als je er zo over denkt: "dat jij er voor op moet draaien".

En als dat jou overkomt dan zegt dat iets over jou.

Het is sneu voor al die mannen die hun kinderen niet meer mogen zien, om van opa's en oma's nog maar te zwijgen.
Harteloos is dat voor zowel de kinderen, de vaders, de opa's en oma's.

Heb een prettig weekend verder.