Een vraagje

Gestart door Lena, december 31, 2017, 14:58:40 PM

Lena

Lieve forumgasten .

Eerst mijn excuses als ik zo nog binnenval naar het einde van 2017.

Ik maak het kort , in een eerder topic schreef ik van onze verhuisplannen , ttz een langer verblijf in het buitenland.

We willen ons huis ter beschikking stellen, een jonger stel, volop in de bouwplannen, kunnen hun rust wel gebruiken, is dit een goed idee, mijn gevoel heb ik al laten spreken, maar ik wil graag jullie visie/ inzicht hierover? Kan dat ?

Met de vraag in mijn gedachten trok ik volgende 3 kaarten .
1. De zon, lijkt voor mezelf een positieve kaart.
2. De vissen
3. Het kindje

Lijken me 3 positieve kaarten , toch heb ik een dubbel gevoel, waar komt mijn gevoel vandaan?

Hartelijk dank en wens jullie enkel goeds in 2018, maak er iets moois van .

Liefs.

Lena ;) :-*

Fresia

Luister naar uw gevoel uw intuïtie ingeving. Die klopt

Veel geluk

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

Carla

Janice, Lena's vraag is "We willen ons huis ter beschikking stellen, een jonger stel [..] is dit een goed idee?"

Lena

Hartelijk dank om jullie bovenstaande berichten .

Liefs

Lena

Leasta

Hoi Lena,

Ik heb je kaarten even wat verder uitgediept.
Het zijn positieve kaarten, maar Kindje kan betekenen dat je wat te goed van vertrouwen bent en dat je moet luisteren naar je gevoel. Dit is iets wat ik in de gehele legging mis.
Met de doorgetelde kaarten erbij zijn de elementen aarde, lucht en vuur in evenwicht, maar water (het gevoel ) ontbreekt in zijn geheel.
Vissen en Kindje doorgeteld is Roede. Pas op dat je niet te snel denkt het komt wel goed en stel je grenzen.
Zon en Vissen doorgeteld is Vrouw.
Dit zegt dat jij wel vertrouwen hebt in het jonge stel.
Als je de 3 kaarten door telt krijg je Wolken.
Mogelijk geeft dit aan dat je intuïtief aan voelt dat er iets niet goed zit, ook al heb je vertrouwen in het stel.
Wolken geven aan dat er problemen zijn van tijdelijke aard.
Conclusie: Ga op je gevoel af en als je dit door wilt zetten zorg dan dat je niet te goed van vertrouwen bent en stel duidelijke regels waar ze zich aan moeten houden.

Groetjes, Leasta

Lena

Eerst , hartelijk dank om jou duiding .
Vwb " VERTROUWEN " ,  dat herken ik wel ja , maar heeft inmiddels ook al een flinke deuk gehad , maw zet mijn voelsprieten op scherp en dat klopt flink .
Luisteren naar mijn gevoel ? Heb ik inmiddels geleerd , vandaar misschien ook mijn twijfel ?
Intuïtief voel ik dingen heel sterk aan maar het zou doodjammer zijn mocht ik er naast zitten .

Nogmaals dank .

Lena