Zou iemand voor mij een kaart willen leggen?

Gestart door Flower, december 29, 2017, 21:54:14 PM

Flower

Zou iemand voor mij een kaart willen

leggen? Ik weet niet of ik een goede beslissing heb genomen?

Veel liefs...

Geert

De volgende drie kaarten heb ik voor je gelegd:

- Zwaarden vier
- XIII de Dood
- XII de Gehangene

Berust in je beslissing, het is goed zo.
Uit deze situatie zal iets nieuws groeien, maar heeft tijd nodig.

Flower

Dank je wel Geert voor de snelle reactie.

Kaart de Dood, zou u mij daar wat meer over kunnen uitleggen?
Ik denk en voel ook dat het een blokkade is. Waardoor ik deze week een beslissing heb moeten maken. Maar het lijkt wel of ik door iets getrokken wordt en kan het niet verklaren?

Geert

De Dood ruimt op wat je niet meer nodig hebt, wat ballast voor je is. De Dood transformeert. Een hele mooie kaart die meestal negatief wordt uitgelegd maar dat niet is. Je moet iets laten gaan, wat mogelijk dierbaar voor je is, Maar dat is wel nodig om te kunnen groeien. Vasthouden wat je niet (meer) nodig hebt, belemmert het omarmen van wat wel belangrijk voor je is. Die leegte die dan even ontstaat kan onwennig voelen. Een vacuüm voelt niet prettig en is benauwend. Daar zul je doorheen moeten. Twijfel niet aan je beslissing.

Geert

Sinds kort werk ik met krachtdieren, dus ook maar even een krachtdier-kaart voor je getrokken. Voor mij ook een oefening in verbinden. Een zeer treffende kaart.

- De Otter.

Ik help je om niet te blijven hangen in zaken die zonde zijn van je tijd. Door te voelen wat jou pure vreugde geeft en je daarop te richten, blijf je op jouw gekozen pad en maak je dat niet ingewikkelder dan het is.

Flower

Dank je wel Geert voor de duidelijke uitleg.
Ik heb een beslissing genomen om mijn huidige relatie te stoppen. Blijkbaar heeft het loslaten van mijn eerdere relatie daar ook een rol gespeeld. In mijn relatie die ik deze week heeft beëindigd heeft op vele vlakte in negatieve zin mijn erg verward.
En schommel daar erg in of ik daar een goede beslissing heb genomen. Heb ik de dingen goed gezien die mij  zijn overkomen in de laatste relatie of twijfel ik te veel? En met wie heb ik te maken gehad?

Geert

Ik ben even nieuwsgierig naar deze relatie en trek de kaart:

Schildknaap van Zwaarden.

Bij het openleggen van de kaart komt meteen binnen dat je er goed aan gedaan hebt.
Maar ook dat je er nog last van zult hebben.
Heeft deze relatie je onzeker gemaakt? Veel schuldgevoelens en twijfelen aan jezelf?
Er is denk ik veel geknaagd aan jouw zelfbeeld.
Tijd om dat weer op te lappen.

Staven Drie.

Keer je verleden de rug toe. Vertrouw weer op jezelf en de toekomst.

En nog een persoonlijke ervaring. Heb je te maken gehad met een narcist?
Zoek hulp bij ervaringsdeskundige.
Narcisten kunnen zeer grondig zijn in het slopen van iemands zelfbeeld.

Flower

Dat is ook een twijfel of ik met een narsist te maken heb gehad?
Ik was al onzeker toen ik deze relatie aan ging. Ik had eigenlijk al snel in het begin een naar gevoel bij gehad en vooral het vertrouwen naar die persoon. De ene keer sterker dan de andere keer. Daarom die sterke twijfel of ik het allemaal wel goed heb gezien en aangevoeld. En door die gevoelens van heen en weer ben ik mijzelf aan het kwijtraken.
Zeggen u kaarten dat ik met een narsist te maken heb gehad?
En wat bedoeld u met dat ik er nog last van zult krijgen? Dat de koord nog niet doorgeknipt Is? Vanuit ik of hem?

Geert

De last is, dat je jezelf weer moet gaan hervinden. Dat kan moeilijk zijn.
De eerste stap is gezet door de relatie te beëindigen.
Wat je zou kunnen doen is kijken hoeveel schade je hebt opgelopen.
En dan een plan opzetten om dat te gaan herstellen.
Werken aan jezelf. Bedenk dat je er alleen maar sterker uitkomt.

En of het een narcist is? ik weet dat niet. Dat is ook niet zo belangrijk.
Jij bent het die nu belangrijk is.

Flower

Dank je wel Geert,
Daar ga ik zeker wat mee doen.