Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Water

Gestart door kreeftjesteenbok, november 23, 2017, 13:56:35 PM

kreeftjesteenbok

Beste allemaal ,

Heb even een vraag 
Gisteren ben ik wezen werken ,heel de dag lang , bij thuiskomst stond de kraan in mijn badkamer te lopen,  , gelukkig was de stop uit het bad ............

ik ben smorgens vertrokken met een kraan die dicht was , ik let altijd goed op dit ....

kom ik savond thuis , loopt mijn kraan gewoon ?????

iemand die hier wat mee kan ????

Damaris

Best kreeftjesSteenbok.

misschien wil het Universum je aangeven dat het belangrijk is water te laten stromen. kreefjes hebben water nodig. en steenbokken hebben de neiging het te begrenzen.

Damaris

libram

Hallo KreeftjesSteenbok,

ik had vroeger een kat die wist dat als hij de hendel van de kraan omhoog bracht het water begon te stromen.
Hij dronk heerlijk uit de kraan maar sloot deze niet af als zijn dorst gelest was. Wellicht heb ook jij zo'n soort wezen in je huis rond lopen.

groet

Libram

janice

Je kraan dubbel checken voor je vertrekt de volgende keer
Intuitie is verstand dat haast heeft

kreeftjesteenbok

dank jullie voor jullie berichten , ik kan er wel wat mee , stromen van water emoties in dit geval , dat mag terug wat meer gebeuren ,
en ik heb katten dus ja , weet niet of zij het gedaan kuunnen hebben , wie weet wat ze allemaal kunnen ,
dank jullie allemaal