Loslaten of vertrouwen hebben met dagkaart Aas van Bekers?

Gestart door Puckje, oktober 23, 2017, 23:43:29 PM

Puckje

Vandaag een dag waarbij ik mijn frustraties en boosheid omtrent liefde en relaties er uit heb gegooid. Was zo heftig dat mijn hondjes enigszins overstuur raakten. Hahaha. De kaarten geven me de laatste tijd veel bevestiging in het vertrouwen op mijn intuïtie en te luisteren naar mijn innerlijk. Dus doe ik dit. Het voelt heel goed en ik mediteer om onvoorwaardelijke liefde naar me toe te trekken, uit te dragen en  om me te verbinden met mijn innerlijk weten.

In de praktijk loopt het echter met de liefde niet zoals ik dat graag zou zien. Dit is mijn ego denk ik dan maar. Heb vertrouwen. Vandaag vind ik dat moeilijk. Houd ik mezelf niet voor de gek en moet ik D. loslaten, hoofdstuk afsluiten en me richten op anderen om zo mijn wens (bekers 10, zie topic terugkerende dagkaart bekers 10) te verwezenlijken.

Na alle frustratie en boosheid er uit gegooid te hebben heb ik gemediteerd om helder te worden en los te komen van mijn gedachten, emoties en gevoelens. Tijdens de meditatie heb ik gevraagd om vandaag een kaart te krijgen die me bevestigd of ik voor D moet blijven kiezen of niet. Ik vroeg om een duidelijk signaal.

Ik trok Aas van Bekers. Wil iemand me helpen deze kaart uit te leggen ten aanzien van mijn vraag?

Liefs Puckje

Damaris

Een vrouw die ik enorm bewonder., geeft hier een geweldig uitleg over.

https://www.youtube.com/watch?v=6kUoTS3Yo4g

liefs
Damaris

Puckje

Dank je Damaris. Goed om dit nu te horen. Deze sluit daar mooi op aan.

https://m.youtube.com/watch?v=CMcHtSjtNBY

Liefs Puckje

Puckje

AAS VAN BEKERS

Een mooie startkaart. Er worden nieuwe kansen geboden om iets te laten gebeuren waarin liefde met gevoel een sleutelrol kan gaan vervullen.

Nu is geen goed moment om af te haken in wat er zich aandient. Ik mag vertrouwen hebben dat het me iets positiefs gaat opleveren. Het verkeerslicht staat op groen om liefde en gevoel voluit kansen te geven. Misschien een nieuwe fase waarin meer diepgang kan plaatsvinden.

Een nieuw begin die mijn positieve vertrouwen nodig heeft.

“Wees gelukkig, nu al, zonder enige aanleiding.”

Liefs Puckje