Liefdeslegging op mijn liefde van mijn leven

Gestart door Zonnetjeinhuis, september 08, 2017, 17:19:37 PM

Zonnetjeinhuis

Hier gaat het om: bekers 4
Wat mij beweegt: ster
Hoe ziet de ander mij? Zon
Het advies van het orakel: koningin van kelken

Waar gaat het om? Het aanbod dat gedaan is: een vriendschap +.
ik wil voor een vaste relatie gaan. Waar gaat het om? De bedrukte stemming die het aanbod veroorzaakt.  Dat een gevoel van jaloezie is gekomen en dat je mokkend zit te broeden op wat je nu moet doen daarmee.
Wat mij beweegt is een veelbelovende ontmoeting met de man met wie de relatie onder een gelukkig gesternte staat.
Hoe ziet de ander mij? Begrip en bereidheid om uit het diepst van je hart ja te zeggen tegen deze relatie. Warmte, zorgeloosheid, een helder licht in donkere tijden.
Wat adviseert het orakel in deze relatie te doen?
Mysterieuze tijd van fijngevoeligheid, liefdevolle intimiteit, tederheid. Overgave in het volkomen in elkaar opgaan. De kaart kan ook je diepgaande verlangen aangeven of de behoefte om steun te zoeken bij de ander.

Adviseert het orakel mee te gaan met het aanbod, overgeven aan dat wat hij als optie heeft (het enige volgens hem)?

libram

Hallo zonnetje,

Leuk om weer van je te horen.

Ik heb je 3 berichten gelezen en wil even reageren op je laatste.

Beker 4 vertelt dat het gaat om de ergernis die is ontstaan Wie voelt zich gekwetst en schiet in verdediging?  Wat wordt persoonlijk opgevat? Men is zo met zichzelf bezig dat hetgeen de ander aanreikt niet wordt opgemerkt.

Wat je beweegt is de ster die staat te stralen. Vertrouwen, hoop en optimisme voeden het geloof in de relatie.

De zon beschijnt het gevoel van de ander die zich na een moeilijke, strijdlustige crisistijd weer eens tevreden en harmonieus bij elkaar voelt.

Het advies van de koningin der harten: herinner je gevoelige kanten, laat wrok en boosheid varen, en laat medeleven voor jezelf en anderen toe.

liefs,

libram

PS trek niet teveel leggingen, vertrouw op je innerlijke wijsheid  ;)

Zonnetjeinhuis

Dankjewel Libram,

Ja, is lang geleden, hè?
Wat een mooi bericht heb je over mijn legging gestuurd.
Inmiddels ben ik al helemaal overtuigd van wat voor wonder me is overkomen.
Mijn geluk kan niet op!!!

Inderdaad mijn intuïtie liegt nooit!

Fijn dat je moeite hebt gedaan te duiden voor mij.
Jij ook veel geluk en liefde toegewenst!

Liefs, Zonnetje

Citaat van: Zonnetjeinhuis op september 08, 2017, 17:19:37 PM
Hier gaat het om: bekers 4
Wat mij beweegt: ster
Hoe ziet de ander mij? Zon
Het advies van het orakel: koningin van kelken

Waar gaat het om? Het aanbod dat gedaan is: een vriendschap +.
ik wil voor een vaste relatie gaan. Waar gaat het om? De bedrukte stemming die het aanbod veroorzaakt.  Dat een gevoel van jaloezie is gekomen en dat je mokkend zit te broeden op wat je nu moet doen daarmee.
Wat mij beweegt is een veelbelovende ontmoeting met de man met wie de relatie onder een gelukkig gesternte staat.
Hoe ziet de ander mij? Begrip en bereidheid om uit het diepst van je hart ja te zeggen tegen deze relatie. Warmte, zorgeloosheid, een helder licht in donkere tijden.
Wat adviseert het orakel in deze relatie te doen?
Mysterieuze tijd van fijngevoeligheid, liefdevolle intimiteit, tederheid. Overgave in het volkomen in elkaar opgaan. De kaart kan ook je diepgaande verlangen aangeven of de behoefte om steun te zoeken bij de ander.

Adviseert het orakel mee te gaan met het aanbod, overgeven aan dat wat hij als optie heeft (het enige volgens hem)?