Wil iemand voor mij een kaart leggen.?

Gestart door JoyceJoyce, september 03, 2017, 19:34:43 PM

JoyceJoyce

Ik leg zelf ook wel eens kaarten en pendel ook soms,maar heb nu een specifieke vraag die ik niet voor mezelf wil leggen,maar graag door een ander. ;D
Dus hij deze is er iemand die dat wil en kan doen.
Mijn vraag is of de operatie in mei is gelukt en het nu zover is of kan zijn?!

Liefs JoyceJoyce

Geert

Staven Zes,
Staven Aas,
Bekers Drie.

Op zich mooie kaarten, niks mis mee. Maar het antwoord op jouw vraag, die is vaag.
Misschien dat je die zelf uit deze legging kan halen.
De vraag is denk ik veel uitgebreider, en dat stukje mis ik om goed te kunnen duiden.
En als ik op dieper niveau contact probeer te maken voel ik chaos. Ben je wat chaotisch?
Tijdens het schudden viel het complete pak kaarten op de grond.

Deze gelegde kaarten voelen goed, ook al geven ze geen ja of nee.

Wat ik uit de kaarten kan halen is dat alles wat van je wordt verwacht (in relatie tot de vraag),
dat je dat dat aankan.

JoyceJoyce

Chaotisch ja dat klopt,normaal niet zo als nu.
Maar dat gaat wel weer over.

Ik ben in mei geopereerd,heb mijn sterilisatie ongedaan laten maken dus is spannend of de operatie gelukt is en of ik überhaupt nog een kindje mag krijgen,ligt dus aan de operatie. En de risico's omdat ik wat ouder ben.
Dat ik het aankan dat hadden de kaarten bij mij ook al laten doorschemeren.
Heb er al 3 groot gebracht  ;).
Ik droom ook elke x van een tweeling zwangerschap maar daar zeggen mijn kaarten niks over.

JoyceJoyce

Heb de kaarten voor me liggen en er komt op dat er in een legging met beker 3 en staven aas duidt op een nieuw leven in de zin van een zwangerschap.(In mijn geval hopelijk wel)
Zijn er meer mensen zie dit verband zien inde kaarten!?

Geert

Rachel Pollack legt met Bekers Drie een relatie met de Keizerin.
Ze doet dat ook met Pentakels Drie.
Hoe dan ook, de Keizerin is de vruchtbaarste in de Tarot.
De Drie van Bekers als Godin van de vruchtbaarheid doet daar niet voor onder.
Hajo Banzhaf schrijft: "geluk en tevredenheid over een verheugende ontwikkeling".

Staven is vuur en vuur wil zich altijd uitbreiden.
Vuur laat zich niet graag opsluiten.
De Aas staat voor een nieuw begin.
Hajo Banzhaf schrijft over deze kaart: "een kans die je vooral moet benutten".

Staven Zes is een duidelijke zege.

Hoe dan ook, wij kunnen geen toekomst voorspellen.
In dit geval  is er maar één methode om een antwoord te krijgen op jouw vraag....

Maar....., de kaarten zijn zeer gunstig.

libram

Hallo JoyceJoyce
Net als jij zie ik in de kaarten positieve krachten die eventueel kunnen leiden tot een zwangerschap
De staven 6 (ofwel klaver zes) is een kaart van wederopstanding (vaak met Pasen geassocieerd) kenmerk van een 6 is o.a. aanpassen, en kenmerk van klaver 6 zijn onverwachte meevallers en gelukkig “toeval”
De staven Aas, ofwel klaver Aas is een kaart die bij de lente hoort, de periode waarin het scheppend vermogen zich manifesteerd  Deze kaart echter duidt ook op de Chaos waar Geert je al op wees, in zich draagt. Het geeft de waarschuwing mee dat genotzuchtigheid vermeden moet worden en regelmaat ingebouwd.
Tenslotte de kaart bekers 3 ofwel harten drieDe kaart die door Crowley “Het water der Ontvangenis”genoemd werd. Deverbintenis en liefde van 2 brengt een derde voort.Het is de kaart van vruchtbaarheid, waarbij wel gewezen wordt op fysieke welzijn.
Je vertelt dat je in mei een operatie hebt laten verrichten waarin je de fysieke kant al in orde hebt laten brengen.
Kortom ook ik kan je niet zeggen of je een zwanger zult raken. De kaarten zijn echter hoopvol maar geven tevens aan dat je regelmaat in je leven moet zijn, genotzucht vermeden moet worden. Zorg goed voor jezelf en neem niet teveel hooi op je vork. Maar dat komt wel goed lijkt mij want als ik het zo zie denk ik dat een nieuwe JoyceJoyce al geboren is.

Liefs,
libram

JoyceJoyce

Dank je wel beide voor dit uitgebreide antwoord van de kaarten.
Ik ben nog beginnende en dus wat onzeker  ;D