3 kaartlegging

Gestart door Lena, augustus 27, 2017, 12:43:29 PM

Lena

Lieve forumgasten

Met een welbepaalde vraag doe ik een 3 kaartlegging , dit is het resultaat.

1. Staven      5
2. Pentakels 10
3. Bekers       2

Nadien deel ik mijn vraag.

Hartelijk dank om mee te zien en wens jullie allen een fijn wkend.

Liefs.

Lena    ;)

Geert

Hoi Lena,

Zonder de vraag is dit niet te duiden. In dier voege, mij lukt dat niet.
Ik wacht rustig af tot je de vraag openbaart.

Groetjes,
Geert.

Lena

Hallo Geert

Mijn openbaring ðŸ˜,

Zit al een tijdje met het idee (eerder ik dan mijn partner 😊 ) om ons vertrouwde plekje achter ons te laten , nieuwe uitdagingen , nieuwe horizonten ontdekken , maw verhuizen . Zal dat lukken op lange termijn ?
Dank om het meedenken !
Liefs.

Lena

Geert

Staven vijf gaat over het willen en het communiceren.
Pentakels tien gaat over het doen en zaken overdragen.
Bekers twee gaat over dualiteit en het delen van gevoelens.

In de toekomst kan niemand kijken, ik kan het in elk geval niet.
Maar de kaarten kunnen wel inzicht geven in hoe jij jouw kansen kunt vergroten.

Deze kaarten vertellen jou dat je in je kracht moet gaan staan.
Vertel aan anderen (je partner) wat je echt wilt en toon daarbij je gevoelens.
Helemaal zonder slag of stoot zal het niet gaan. Maar, bekers twee laat zien dat het kan.

Kort gezegd: ga ervoor, laat je gevoelens zien en wees duidelijk over wat je echt wilt.

Lena

Geert

Ik denk dat jij meer kan dan je zelf weet en mijn gevoel laat me niet snel in de steek !
In dit leven heb ik geleerd om mijn eigen idealen na te streven en ja ook mijn emoties te tonen , terwijl ik vroeger dacht dat dit niet mocht /kon.
Ik vertel mijn partner hetgeen ik denk /voel / wil en ook niet wil . Elke verandering vraagt om aanpassing en acceptatie ,toch ? Vertrouwde omgeving/ mensen  achterlaten zal zeker niet zonder slag of stoot.
Ben zeer benieuwd hetgeen toekomst brengt , tijd brengt raad .
Hartelijk dank om jou duiding.
Liefs.
Lena

Damaris

lieve Lena.

de vraag die bij mij opkomt is, waarom zou het niet lukken? Kunnen er dan strubbelingen zijn die in de toekomst een verhuizing tegen zouden kunnen houden?

liefs
Damaris.

Lena

Lieve Damaris

Dank om jou reactie.

Geen idee waar dit op slaat , voorlopig geen strubbelingen ðŸ˜,, hoe kan ik het zien ? Mijn partner is niet voor 100% overtuigd ? Kan best zijn dat daar de strubbelingen zich voordoen .
Liefs.
Lena

Damaris

ik zag de staven 5 kaart. Dat is een actie kaart, dus het leek mij niet zo moeilijk om in actie te komen. De plannen zijn er, maar alleen in jouw hoofd. Je partner denkt er dus anders over. de pentakels 10 is overdenkend,  maar een kaart in overleg. Verhuizen kost natuurlijk een paar duiten, dus ik snap dat er naar gekeken dient te worden wat haalbaar is. bekers 2 is een kaart die duelleert. Maar niet om niet overheen te komen. Dus eigenlijk zag ik weinig reden waarom het in de toekomst niet zou kunnen lukken om te verhuizen. Als je het natuurlijk beide wil.

Damaris.

Lena

Stof tot nadenken !

Dankjewel Damaris.