Anker+beer+slang daglegging met extra kaarten...

Gestart door 2engeltjes2bengeltjes, augustus 19, 2017, 02:09:55 AM

2engeltjes2bengeltjes

Hallo

Ik heb net de kaarten Anker+beer+slang getrokken voor
daglegging met extra kaarten...
Kan iemand me een beetje helpen.
Ik probeer het zelf wat te zoeken.
Maar kom er niet echt uit.
Bedankt voor de

Xxx

Damaris

dag 2engeltjes2bengeltjes

Hahaha jij bent niet snel tevreden. 1 engeltje en 1 bengeltje is niet voldoende? geen last van schizofrenie, nee dubbele schizofrenie. Maar misschien ben je weegschaal (net als ik) en wil je alles in balans houden. Maar ik zal je niet verder plagen. hoewel de naam mij doet denken aan jezelf opblazen tot iets heel groots. De beer. Een hele grote beer, die als 2 bengeltjes ook nog gevaarlijk wil lijken. (maar engeltjes laten beren nooit in de steek, beren zijn tenslotte om te knuffelen). De beer lijkt mij boos, gebeten door een slang? iets is gekwetst, en in zijn woede probeert de beer buit te vangen. En daar staat hij met zijn grote poten in het water (emotie). mijn zijn grote berenpoot haalt hij uit in het water. De eerste keren misschien geen vangst, maar dan voelt hij iets. Hij haalt het omhoog. Een anker. De woedende beer kijkt er verbaast naar, wat moet hij met een anker. Vis is hetgeen wat hij wil. Vis om het gerommel in zijn buik te stillen. Maar helaas als hij in de anker bijt, is hard en oneetbaar. Woedend haalt de beer nogmaals uit. Maar weer geen vis.

Het verhaaltje wat erbij mij opkomt. Iets heeft je pijn gedaan (beet van de slang) waardoor je je groter maakt dan dat je bent. Je bent aan het hengelen, je haalt de anker (gelukskaart) omhoog. Maar je kunt er niets mee, of nog niet, want een anker is ook een mechanisme dat de wijzer van de klok in beweging zet, dus misschien heeft de anker nog tijd nodig.

Damaris.