Kan /wil er iemand zien aub?

Gestart door Lena, augustus 13, 2017, 10:23:25 AM

Lena

Lieve forumgasten

Na een tijdje afwezigheid , mijn daglegging zonder specifieke vraag .
Zwaarden 7   ; recht halen ,bedrog , heimelijkheid ,de goede eigenschappen omdraaien tot geniepigheid, ertussen uit knijpen .
Kelken 3         ; blijmoedigheid ,dankbaarheid , geluk in de liefde , vreugde ,harmonie ,rijkdom ,genezing , iets waardevols en moois bereikt en ons gelukkig voelen.
De dood          ; afscheid ,loslaten , pijnlijke ervaring ,ons innerlijk leeg maken ,het einde van een ontwikkelingsproces, onze metgezel bedanken voor de gezamenlijke doorgebrachte tijd .

De kaarten afzonderlijk lukt me ( met hulp van Catharinaweb) nog net .
Maar dan ...... samenbrengen , een verhaal ? Geen idee .
Zijn er misschien vrijwilligers ?

Alvast hartelijk dank en wens jullie allen een fijne zondag .
Liefs.
Lena

Geert

Er is altijd wel iets waar je aan denkt als je kaarten legt.
Of iets dat een item is in je leven op het moment van kaarten leggen.
Een zinvol toeval.
Dat niet te weten, maakt het lastig om de kaarten te duiden.

Ik waag een poging waarbij ik volledig op mijn intuïtie afga.

Wat ik eruit haal is dat normen en waarden een belangrijke rol spelen in jouw leven.
En wat je zoekt zijn mensen met dezelfde denkbeelden en dezelfde leefstijl.
Mogelijk ben te vaak, wat dat betreft, tegen de verkeerde aangelopen.
Maar dat heeft je wel geholpen en zal je steeds sterker maken.

Blijf trouw aan je denkbeelden en leefstijl.

Lena

Dag Geert

Hartelijk dank om jou reactie .
Jou intuïtie zit goed , ja normen en waarden zijn belangrijk , ik bespaar ze jou ðŸ˜,ðŸ˜,ðŸ˜,. Maar ik ben niet op zoek naar mensen , ze komen op mijn pad ,  ze worden gestuurd van hierboven . Ja ,heb noodgedwongen al veel mensen moeten loslaten . Wie niet ? Tijd om mijn eigen weg/pad te gaan ? Helaas heb ik niks met kaartlegging ,ik doe een poging tot . Is volgorde van kaartlegging belangrijk en krijgt deze dan een andere betekenis , zwaarden/ heden , kelken/ verleden ,dood /toekomst ? Net als jij ergens beschreef ,zal ik elke kaart op me laten inwerken , en zo stapsgewijs leren lopen .
Fijne dag.
Lena

Geert

Het thema heb ik laten bepalen door de getallen van de kaarten bij elkaar op te tellen.
Ik noem dat de geest van de legging. In dit geval is dat 23. Samen maakt dat 5. De Hogepriester.
Met de kaart van de Hogepriester in de hand kom ik op normen en waarden.
De rest gaat vanzelf, ik hoef daar niet bij na te denken.
Je intuïtie groeit door er vertrouwen in te hebben. Jij kunt dat ook.