Auteur Topic: De muizen  (gelezen 2726 keer)

Newbe

• Gast
De muizen
« Gepost op: augustus 07, 2017, 18:10:20 pm »
Net 3 kaarten getrokken voor een eventuele relatie met iemand. Ik trok vogels (voor mijzelf), beer (voor hem) en muizen als uitkomst. Dit voorspelt dus niet veel goeds neem ik aan? Niet aan beginnen?

Damaris

• Senior lid
Re: De muizen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 11, 2017, 18:40:07 pm »
ach beschuit met muisje klinkt bij een relatie zo slecht nog niet.  ;D
ik denk dat je het piekeren meer los moet laten. Vogels voor jouw, nestdrang je wilt graag een relatie. beer voor hem je kijkt tegen hem op, en weet niet goed (als klein vogeltje) hoe ermee om te gaan. dat knaagt aan je. je hebt 3 dieren getrokken, laat de natuur zijn werk doen. Geef het allemaal een beetje tijd om te kunnen groeien en ontwikkelen.

Newbe

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2017, 12:12:00 pm »
Dank je, klopt enigszins ook wel. :) Ik pieker me suf, en weet er idd niet mee om te gaan. Probleem is dat hij vele jaren jonger is als ik... Maar we zullen zien hoe het zich ontwikkeld :O

Fresia

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 27, 2017, 11:18:57 am »
 vogels (voor mijzelf), beer (voor hem) en muizen als uitkomst. Dit voorspelt dus niet veel goeds neem ik aan? Niet aan beginnen?

vogels beer en muizen wil niet altijd betekenen omdat er muizen liggen dit slecht zou zijn. Het gaat hierover  piekeren en angst vermoed ik.    Welles of nietes 

Indien ik correct ben ontbreek de stabiliteit voor een sterke relatie op te bouwen

Naast liefde is er ook stabiliteit nodig zodat er geen conflicten of zorgen zijn die de relatie stuk kunnen maken bv: werk, geld, en noem maar op rondom stabiliteit want van enkel roze wolken kan een relatie helaas niet alleen overleven.

Liefs