Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Drie Volle Manen

Gestart door Kore, augustus 02, 2017, 14:15:15 PM

Kore

Vannacht heb ik gedroomd over drie (volle) manen, ze hingen in een symmetrische driehoek bij elkaar en het was een nieuwe toestand van de aarde.

Ik zag ze aan de lucht vlak voordat mijn lief met onze hond en ik via een houten brug het water over wilden steken en ik kon ze nog net aan wijzen daar zag mijn lief ze ook. Daarna schoven de wolken er weer voor.

Mijn lief en ik liepen allebei op een houten brug en op enig moment kwam er een idiote buschauffeur die besloot dat de bus wel over die brug kon en toen hij ons wilde passeren en niet aan de kant leek te gaan, besloot ik via het water terug te komen, mijn lief die een eindje vooruit liep, zag mij dat doen en kwam ook terug via het water, samen met onze hond.

Daarna was ik ineens alleen bij een pad uit dat naar een rotspartij liep. Daar waren maya's of aztec aan het werk. Ze zagen dat ik de drie manen ook gezien en maakten zich geen zorgen, waren juist verheugd en wilde me na wat blikken onderling uitgewisseld te hebben, vertellen wat dat betekende,
maar op dat moment werd ik precies wakker.

Ik droom wel eens voorspellende dromen maar die gaan vaak over mensen om me heen. Deze deed me denken aan visioenen die ik eerder had, ook over de mayas, alsof ik een nieuwe poort ga. Op één of andere manier kom ik er bij deze droom niet uit, mogelijk omdat het mezelf betreft en het moeilijker is objectief naar jezelf te kijken.

Uiteraard kijk ik ook graag mee naar jullie dromen en ik hoop dat iemand mij weer kan helpen met deze droom.

Dank alvast!

nickel

Was die driehoek met de punt naar boven of naar beneden?

Kore

Bedankt voor je vraag.
Niet precies recht met de punt naar beneden, meer schuin, maar het is wel zo dat de manen links van ons waren en met 1 maan (punt) schuin naar ons wees. Dus min of meer met de punt naar beneden.
Kun je daar iets mee Nickel?
Alvast bedankt!