Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

relatie

Gestart door Zonnetjeinhuis, juni 12, 2017, 14:38:48 PM

Zonnetjeinhuis

Kunnen de kaarten laten zien of er weer een verzoening komt tussen mijn voormalige geliefde en ik?
Hij heeft afstand genomen en ik snap dat deze lastige relatie niet te rijmen meer valt met zijn gezondheid en huwelijk.

Zonnetjeinhuis

Ik heb een legging gedaan:
1. bekers 4
2. ster
3. staven 6
4. koningin van kelken
5. pentakels 5
6 pentakels 4
7. de magier
8. de heremiet
9. staven 7
10 koning van kelken.

Even bedenken, Ik heb zoiets van, deze relatie is te moeilijk.
Hij heeft al genoeg en heeft geen behoefte meer. Ik kom te kort, mis hem, maar mis niet het verdriet van het alleen zijn. Ik ben behoorlijk uit balans geweest, daar is al aan gewerkt, maar ik ben er nog niet mee klaar.
Gelukkig heb ik nu vakantie. In mijn hart verlang ik naar de fijne tijden van ons samen.
Ik wil niet loslaten. Hij duwt me weg, maar wat voelt hij voor me???
Er is veel tweestrijd in hem, denk ik. Al blijkt uit zijn handelen dat hij me niet meer wil zien of horen. Koning van kelken op het laatst, zal dat aangeven dat we onze gevoelens kunnen gaan delen? En wat betekent dat dan voor de toekomst? Is het voorbij? Of gaat er een nieuwe start komen?

Zonnetjeinhuis

Vraag ik aan de kaarten, 'Wat vindt hij van mij?', trek ik 'de geliefden'.

libram

Hallo zonnetje in huis

Pentakels 5 vertelt jou dat in het verleden van de relatie jij emotioneel gekwetst bent, je eenzaam en buitengesloten hebt gevoeld. Je behoeften zijn genegeerd.

Staven 9 laten je je angsten en twijfels zien. Het gevecht met je geweten versterkt je twijfel en het gevoel van zwakte en kwetsbaarheid wordt groter. Het wordt moeilijker om tegen de normen en eisen van de ander in te gaan. Wordt er een zinloos “gevecht” gevoerd en vastgehouden aan ideeën of durf je ook nee te zeggen?  Hoe standvastig kom jij over? Ben jij nog het zonnetje in huis?

Het gaat om bekers 4. Je hebt er genoeg van, de sfeer, de ander (en eigen) slechte humeur komt je je strot uit bij wijze van spreken. Kwaad op de ander maar vooral de eigen innerlijke ontevredenheid. En dan komt daar ook nog eens de Ster te voorschijn. Alles wat gezamenlijk besproken is ziet er gunstig uit om zoals jij het wenst te ontwikkelen. Idealiseer jij de persoon en/of relatie ? Het inzicht en geloof in jezelf neemt toe. Optimisme staat te stralen. Vertrouw op de toekomst.

Staven 6 laat je zien dat je ook weer samen plezier kan maken. Een lastige fase loopt ten einde. Winnaars en verliezers zijn er niet. Creatieve oplossing is een kern gegeven. Waar ben jij trots op? En welk succes gun jij de ander?
De magier laat je zien dat je gefacineerd bent door de ander, maar ben jij je ook bewust welke uitwerking jij op die ander hebt. Door eigen zelfvertrouwen eigen initiaf kun je weer zelf de vorm aan je leven geven. Grijp initiatieven.
Denk aan de Heremiet. Blijf trouw aan jezelf, speel geen rol . Wat je niet hebt kun je niet geven.  Luister eens naar Koot & Bie “Zoek je zelf”  https://youtu.be/TILaGyxq_5I
Tenslotte komt in de verdere toekomst de Koning van Kelken tevoorschijn Iemand die je met raad en daad bijstaat

Wat betreft je vraag 'Wat vindt hij van mij?' laat de geliefde je mijn inziens zien dat hij zich tot jou aangetrokken voelt, echter de vraag is is dit alleen maar fysiek en sexueel of speelt er meer? Ik denk het eerste.

Liefs

libram

Zonnetjeinhuis

Hallo Libram

Dankjewel voor je uitvoerige uitleg.
Ik ga je woorden goed bestuderen!!

fijne dag!!

groet,

Zon

libram

hallo zonnetje,

geen dank, ben benieuwd naar je bevindingen.

blijf ondertussen lekker stralen

ook jij nog fijne dagen

liefs

libram

Zonnetjeinhuis

Hoi Libram,

Mijn bevindingen; mijn relatie laat niks meer van zich horen. Heeft duidelijk gekozen voor zijn eigen leven dat al zo vol en ingevuld is.

Ondertussen ben ik via internet in gesprek geraakt met andere mannen en eentje blijft mijn belangstelling wekken.
Ik ben niet verliefd. We hebben 1 dag met elkaar afgesproken een maand geleden ongeveer.
Toen liep ik nog met de hoop rond dat mijn ex en ik wel weer bij elkaar zouden komen.. Eerst genoot ik nog die dag van de gezelligheid en aandacht, maar aan het eind van de dag voelde ik opeens het definitieve ervan dat hij in de plaats zou komen van mijn ex, en ik dan echt mijn ex los zou moeten laten.
Daarom kon ik niet verder en heb deze nieuwe man een maand niet meer gesproken, tot een week geleden ongeveer.

Ondertussen heb ik wel gevoeld dat hartstocht enorm pijn kan doen, omdat naast het ontstellende aantrekkende en vertrouwde gevoel van de liefde, het niet goed voelt als de omstandigheden eromheen niet juist zijn.

Voor mijn gevoel waren mijn ex, zo noem ik hem al, en ik, allebei toe aan verandering.

Die ene man, die ik dus ondertussen aan het leren kennen ben, vind ik heel lief en ik ben blij te merken dat hij in de discussies die we ondertussen hebben via berichtjes, pittig blijkt te zijn. Op hem zou ik nog wel eens verliefd  kunnen worden. We gaan elkaar, met een groepsuitje, over 2 weken zien en daar heb ik heel veel zin in. Wil hem graag leren kennen, hoe zal hij zijn in de omgang met anderen enz.
En de bottleneck voor mij is, ga ik verliefd worden???

Ik heb een legging gedaan:

1. bekers 2
2. koning van staven.
3. staven 7
4. aas van pentakels
5. bekers 4
6. koning van kelken
7. pentakels 5
8. koning van pentakels
9. staven 6
10 zwaarden 6

Wat kun jij hieruit opmaken?

Ik vind het wel toevallig dat de nabije toekomst een koning van kelken laat zien.
Is dat dezelfde koning van kelken uit mijn vorige legging? Iemand die me met raad en daad terzijde staat?
Maar wat geeft kaart 10 dan aan? Een verandering? Toch niet een gezamelijke toekomst?
En kaart 1, het verstand geeft aan dat we hier te maken hebben met 2 mensen die gevoel hebben voor elkaar, elkaar zeker aardig vinden en die wat willen doen met dat gevoel.
Kaart 2 is zelfs de koning van staven, een warm gevoel zit daar.
In kaart 5 lees ik, nabije verleden, dat ik nog zeker niet toe was aan het toelaten van een ander in mijn hart, omdat dat hart zo bezet voelde.
En kaart 4 geeft aan met aas van pentakels dat er een kans gegeven wordt. Het zou stom zijn als ik die laat liggen.

Wat lees jij in de kaarten? Zal ik verliefd worden, gaan we allebei iets moois opbouwen?

Groetjes,

Weer met meer kracht stralende, Zonnetje.

Citaat van: libram op juni 13, 2017, 22:48:22 PM
Hallo zonnetje in huis

Pentakels 5 vertelt jou dat in het verleden van de relatie jij emotioneel gekwetst bent, je eenzaam en buitengesloten hebt gevoeld. Je behoeften zijn genegeerd.

Staven 9 laten je je angsten en twijfels zien. Het gevecht met je geweten versterkt je twijfel en het gevoel van zwakte en kwetsbaarheid wordt groter. Het wordt moeilijker om tegen de normen en eisen van de ander in te gaan. Wordt er een zinloos “gevecht” gevoerd en vastgehouden aan ideeën of durf je ook nee te zeggen?  Hoe standvastig kom jij over? Ben jij nog het zonnetje in huis?

Het gaat om bekers 4. Je hebt er genoeg van, de sfeer, de ander (en eigen) slechte humeur komt je je strot uit bij wijze van spreken. Kwaad op de ander maar vooral de eigen innerlijke ontevredenheid. En dan komt daar ook nog eens de Ster te voorschijn. Alles wat gezamenlijk besproken is ziet er gunstig uit om zoals jij het wenst te ontwikkelen. Idealiseer jij de persoon en/of relatie ? Het inzicht en geloof in jezelf neemt toe. Optimisme staat te stralen. Vertrouw op de toekomst.

Staven 6 laat je zien dat je ook weer samen plezier kan maken. Een lastige fase loopt ten einde. Winnaars en verliezers zijn er niet. Creatieve oplossing is een kern gegeven. Waar ben jij trots op? En welk succes gun jij de ander?
De magier laat je zien dat je gefacineerd bent door de ander, maar ben jij je ook bewust welke uitwerking jij op die ander hebt. Door eigen zelfvertrouwen eigen initiaf kun je weer zelf de vorm aan je leven geven. Grijp initiatieven.
Denk aan de Heremiet. Blijf trouw aan jezelf, speel geen rol . Wat je niet hebt kun je niet geven.  Luister eens naar Koot & Bie “Zoek je zelf”  https://youtu.be/TILaGyxq_5I
Tenslotte komt in de verdere toekomst de Koning van Kelken tevoorschijn Iemand die je met raad en daad bijstaat

Wat betreft je vraag 'Wat vindt hij van mij?' laat de geliefde je mijn inziens zien dat hij zich tot jou aangetrokken voelt, echter de vraag is is dit alleen maar fysiek en sexueel of speelt er meer? Ik denk het eerste.

Liefs

libram

libram

hallo zonnetje,

fijn om te lezen dat jij weer met meer kracht aan het stralen bent.

ik zal me buigen over je legging. Ik heb alleen nog een vraag aan je. Bij een legging vind ik hetgeen de
persoonskaart vertelt van belang. Om jouw persoonskaart te kunnen bekijken ga ik altijd uit van de geboortedatum van degene voor wie de legging is. Zou je die op willen geven?
Als je ook de geboortetijd en in welke plaats je geboren bent weet kan ik tevens even in je horoscoop kijken voor aanvullende informatie.

liefs,

libram

Zonnetjeinhuis

Mijn dank is groot, Libram!
Je hebt mail. :)

Fijne dag!

Voorzichtig want de zon schijnt vandaag dat het een lieve lust is!

libram

Hallo zonnetje in huis,

Wat heerlijk om te lezen dat jij hebt gekozen voor je eigen leven. Trek  onbevangen, zonder verwachting de wereld en het onbekende tegemoet. En je wordt vervuld  met nieuwe ervaringen, ontmoetingen en activiteiten.  Laat je bottleneck geen halszaak worden.

Wat de legging betreft het volgende.
Kaart 1 zegt iets over het onderwerp / thema van de legging.  Met de bekers 2  wordt je erop gewezen dat het over relaties/liefde gaat . Het geeft aan dat er een verlangen is  naar liefde . Het laat je een kaart zien waarin 2 personen elkaar de kelk aanreiken en dichter bij elkaar komen. Er is aantrekkings kracht,  verzoening en vergeving spelen ook een rol. Hij geeft echter ook de “waarschuwing”  Een relatie bestaat uit 2 individuen  door beide gerespecteerd en gerespecteerd moet worden. Drink dezelfde drank  uit de eigen beker ,  Leg de ander niet jouw verwachting op.

Dat kaart 2 bij jou een warm gevoel op wekt is niet zo vreemd. Het is de kaart die je vertelt dat in jouw relaties je hem altijd tegen komt. De ene keer is hij je van nut en de andere keer werkt hij tegen jou. Bij jouw heeft hij je gebracht tot emotionele volwassenheid  toen je besloten hebt de vorige relatie af te sluiten. Mijn inziens heb je besloten om jezelf niet meer emotioneel te laten chanteren waardoor de ander macht over je krijgt en je överheerst”

Zorg er voor dat je niet de controle over je emoties wil hebben .

Kaart  5 Laat je inderdaad zien dat je er in het verleden nog niet aan toe was. In die tijd had jij je jezelf  teruggetrokken , emotioneel uitgeput  en vastgezet waardoor je niet in staat was om tot zelfreflectie te komen.  Geen tijd hebben om echt na te denken  was er niet.  Zo zeer met je zelf bezig waardoor je hetgeen je werd aangeboden niet zag.  Er werden muren gebouwd en anderen op afstand gehouden.

En dan kaart 4 dat is het basisgevoel wat je hebt over kaart 1. Crowley zegt over deze kaart dat in persoonlijke relaties de kaart staat voor kansen op duurzame, waardevolle ervaringen en verbintenissen. Dus inderdaad je zult nieuwe kansen krijgen.  Het advies is echter wel  om zelf een eigen bijdrage te brengen.
Nu er ruimte in jouw hart is ontstaan kunnen anderen weer een plekje krijgen. Treed de ander open tegemoet en twijfel niet aan je eigenwaarde. Je laat al zien dat die gegroeid is.

Onthoud ook dat contacten / communicatie met anderen (buren/familieleden (broers/zussen) zullen veranderen en op dit moment wellicht veel vaker voorkomen dan anders  Misschien wordt je nu meer geconfronteerd met conflictsituaties  Waak er voor om in boosheid te reageren.
,
Of je verliefd zal worden en samen wat op gaan bouwen kan ik je niet zeggen.
Een ontmoeting die speciaal is lijkt mij wel. Neem het zoals het is, een bijzondere ervaring zal het zeker worden.

Liefs,
libram

Zonnetjeinhuis

Ha Libram,

Dankjewel voor je uitleg.
Een enorme schat aan informatie heb je me gegeven.

Qua emotionele ontwikkeling maakte ik inderdaad een enorme aardverschuiving mee. Ik keek over het randje van de afgrond. Bewonderde de schoonheid ervan, nam een aanloop en 2 mannen gaven nog een zetje er bovenop.

Ik heb van een collega voetreflex therapeut een prachtige behandeling gehad: Nei methode en intuïtieve massage. Nou, volgens mij heeft de stand van de sterren en alles wat maar mee kon helpen mij door het oog van de naald geduwd. Een week geleden kwam ik met een plof op de bodem van de put. Letterlijk duizelde het mij de hele dag. Door het besef van het definitieve afscheid, denk ik. Ik moet verder gaan!!

Ik ben nu door de pijn heen gegaan en mijn verlangen is als door een wonder zodanig verflauwd dat ik echt open kan staan voor gevoel voor en van andere mannen.

Ik heb zelf ook met ITjing gewerkt en nummer 8 als antwoord gaf me een fijn gevoel v.w.b. de vraag of J. en ik een goed stel gaan vormen.

We gaan het zien. Jouw uitleg is een mooi kompas. Ik heb toch zo'n in nieuwe avonturen en ervaringen 😀. Succes en wellicht tot een volgende keer.

Reuze bedankt en groetjes van Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Hoi Libram,

Nou, mijn gedachte dat J en ik een stel hadden kunnen worden, dat is een vergissing.
Inmiddels een gepasseerd station.
Opeens dook een andere man op in de correspondentie: M.
Wil je de kaarten leggen op de toekomst voor hem en mij en aanknopingspunten tussen ons?

Ondertussen blijft toch mijn verlangen knagen, alsof het honger is, naar mijn ex H. :-[
Gaan H en ik opnieuw een kans krijgen?

Wil jij een legging doen voor mij en Het en voor Meer en ik?
Misschien ga ik buiten mijn boekje?

Groetjes,

Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Zonnetjeinhuis op juli 07, 2017, 15:31:29 PM
Hoi Libram,
Tv
Nou, mijn gedachte dat J en ik een stel hadden kunnen worden, dat is een vergissing.
Inmiddels een gepasseerd station.
Opeens dook een andere man op in de correspondentie: M.
Wil je de kaarten leggen op de toekomst voor hem en mij en aanknopingspunten tussen ons?

Ondertussen blijft toch mijn verlangen knagen, alsof het honger is, naar mijn ex H. :-[
Gaan H en ik opnieuw een kans krijgen?

Wil jij een legging doen voor mij en H en voor M en  ik?
Misschien ga ik buiten mijn boekje?

Groetjes,

Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Ik ga zelf de kaarten leggen.
Opeens gaan de ontwikkelingen heel snel tussen ons..

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Zonnetjeinhuis op juli 11, 2017, 08:35:51 AM
Ik ga zelf de kaarten leggen.
Opeens gaan de ontwikkelingen heel snel tussen ons..

De volgende kaarten heb ik gelegd als antwoord op de vraag gaan M en ik een relatie krijgen?

1. pentakels 8
2. de duivel
3. zwaarden 4
4. pentakels 6
5. pentakels 2
6. pentakels 7
7. ridder van pentakels
8. aas van zwaarden
9. aas van kelken
10. kelken 6

Ik zie hier een nieuw begin in.

Ja, dat is het ook.

Kan iemand er in zien of wij serieus met elkaar een stel gaan vormen?

groethes,

Zonnetje